Szkolenia IT / Microsoft / Azure

AZ-400T06 Implementing Continuous Feedback

Czas trwania:

1 dzień / 8 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 200,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
About this course
This course provides the knowledge and skills to implement continuous feedback. Students will learn how to recommend and design system feedback mechanisms, implement a process for routing system feedback to development teams, and optimize feedback mechanisms.
Uczestnicy
Audience profile
Students in this course are interested in implementing DevOps processes or in passing the Microsoft Azure DevOps Solutions certification exam.
Wymagania wstępne
Prerequisites
  • Students in this course are interested in implementing DevOps processes or in passing the Microsoft Azure DevOps Solutions certification exam.
Czego się nauczysz
After completing this course, students will be able to:
  • Design practices to measure end-user satisfaction
  • Design processes to capture and analyze user feedback from external sources
  • Design routing for client application crash report data
  • Recommend monitoring tools and technologies
  • Recommend system and feature usage tracking tools
  • Configure crash report integration for client applications
  • Develop monitoring and status dashboards
  • Implement routing for client application crash report data
  • Implement tools to track system usage, feature usage, and flow
  • Integrate and configure ticketing systems with development team's work management system
  • Analyze alerts to establish a baseline
  • Analyze telemetry to establish a baseline
  • Perform live site reviews and capture feedback for system outages
  • Perform ongoing tuning to reduce meaningless or non-actionable alerts
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Course Outline
  • Module 1: Recommend and design system feedback mechanismsLessons
  • Module 2: Implement process for routing system feedback to development teamsLessons
  • Module 3: Optimize feedback mechanisms
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie