Umiejętności biznesowe / Przywództwo i zarządzanie

BPF-3020 Zarządzanie zespołem rozproszonym

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: Zadzwoń - 801 30 30 30

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu
Warsztat praktyczny, który poprzez udział w ćwiczeniach wprowadza uczestników w zaprezentowany zakres tematyczny.
Uczestnicy
Liderzy zespołów
Czego się nauczysz
Celem warsztatu jest wzrost umiejętności praktycznej pracy z zespołem w roli Scrum Mastera.

Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z:
  • Charakterystyka zespołu rozproszonego
  • Rola managera w zespole rozproszonym
  • Największe wyzwania managera zespołu rozproszonego
  • Specyfika pracy w zespołach wirtualnych
  • Izolacja i brak relacji bezpośrednich
  • Zdalna komunikacja za pomocą narzędzi IT
  • Tryby synchroniczny i asynchroniczny w komunikacji
  • Efektywne spotkania w zespole rozproszonym - tele i videokonferencje
  • Różnice kulturowe, stereotypy i bariery językowe
  • Przykłady narzędzi wspomagających komunikację w zespole rozproszonym
  • Stworzenie systemu zapewniającego efektywną pracę w wirtualnym zespole
  • Porównanie najpopularniejszych narzędzi wspierających pracę zespołu rozproszonego
  • Zarządzanie praca - zadania, projekty, spotkania
  • Budowanie relacji i zaufania
  • Jak zapobiegać anonimowości i izolacji członków zespołu?
  • Zdalne motywowanie - jak skutecznie angażować zespół rozproszony
  • 5 dysfunkcji pracy zespołowej - objawy i metody leczenia
  • Integracja zespołu - rola i znaczenie oraz narzędzia
  • Budowanie kompetencji i rozwój zespołu wirtualnego - jak osiągnąć "samozarządzanie zespołu"
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Umiejętność zbudowania zespołu wirtualnego
  • Zwiększenie skuteczności pracy zespołu wirtualnego
  • Poprawa koordynacji współpracy w zespole wirtualnym
  • Eliminacja problemów komunikacyjnych związanych z pracą w środowisku rozproszonym i/lub wielokulturowym
  • Umiejętność wyznaczania zadań i oceny ich wykonania w zespole wirtualnym
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń