Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » Oracle Service Bus 12c: New Features Ed 1

Szkolenie Or_OSB12c_NF

Oracle Service Bus 12c: New Features Ed 1

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Gwarancje

Opis szkolenia

This Oracle Service Bus 12c: New Features Ed 1 training covers the new features and capabilities of Service Bus 12c as compared to the OSB 11g product version. Other adminstration topics are covered to acquaint new 12c users to the Enterprise Manager Fusion Middleware Control web application, which now augments the Oracle Service Bus Console web application.

Benefits:
By taking this course, you’ll have a seamless transition from Service Bus 11g to 12c. Be it related to the IDE or the usage of Fusion Middleware Control, this course has coverage. You’ll get the chance to apply new knowledge and skills through hands-on exercises that give you actual experience developing in the new JDeveloper IDE. Walk away the the ability to troubleshoot and debug tasks as well.

Learn to:

  • Describe the new features of Oracle Service Bus 12c.
  • Understand how, when and why to use the new features of Oracle Service Bus 12c.
  • Use the new features of Oracle Service Bus 12c to become more productive as a developer.
 

Target audience:

  • Developer
  • Functional Implementer
  • J2EE Developer
  • SOA Architect
  • Technical Consultant

Prerequisites:
Required Prerequisites

  • Oracle Service Bus 11g Design and Development Experience
  • XML Programming Experience

Suggested Prerequisites

  • Experience using JDeveloper
  • Oracle SOA Suite 11g : Build Composite Applications
  • SOA Adoption and Architecture Fundamentals

Zakres

Course Objectives

  • Become familiar with the new features of Oracle Service Bus 12c
  • Describe the differences between the three Quick Start Domain options
  • Understand the basic usage of JDeveloper for creating Oracle Service Bus projects and resources
  • Populate MDS repository with source data
  • Access the Fusion Middleware Control Console and identify its various Service Bus options
  • Describe the message flow process
  • Monitor the health of your service bus
  • Editing the Oracle Diagnostics Log (ODL) configuration
  • Use the new Disable/Enable feature for stages & actions
  • Debug SB message flows from within JDeveloper
  • Describe the role of XPath, XQuery, and XSLT in the way Service Bus handles data
  • Describe JCA transport and adapters
  • Migration of OSB 11g projects to SB 12c
  • Explain how Oracle MFT works with SB to handle large message transfers
  • Use the new REST binding wizard for creating REST-ful SB services

Gwarancje

  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: Or_OSB12c_NF

Oracle Service Bus 12c: New Features Ed 1

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: Or_OSB12c_NF

Oracle Service Bus 12c: New Features Ed 1

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: Or_OSB12c_NF

Oracle Service Bus 12c: New Features Ed 1

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Chcesz wiedzieć więcej?

  • Wszystkie
  • Artykuł
  • Broszura

Check out the opinions of satisfied customers

    Mogą cię zaintersować …

    Proponowane szkolenia

    Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

    Chcesz z nami porozmawiać?rnrn

    Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30