Aplikacje biznesowe / GoogleDocs

Google_K Komunikacja i organizacja pracy poprzez aplikacje Google

Czas trwania:

1 dzień / 8 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 640,00 zł
DISTANCE Asseco | Zdalna klasa
Cena netto: 576,00 zł
AWirtualnaKlasa Asseco | Wirtualna klasa
Cena netto: 576,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu
Celem szkolenia jest przedstawienie możliwości jakie aplikacje z rodziny Google w zakresie komunikacji i pracy zespołowej.
 
Do kogo skierowane jest to szkolenie
Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących podnieść efektywność wykorzystania narzędzi komunikacji zdalnej a także kierowników i członków zespołów pragnących wykorzystać narzędzia pracy grupowej do podniesienia jakości swej pracy.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Jak wykorzystać konto Google do komunikacji w zespole?
  • Poczta Gmail – od czego zacząć?
  • Redagowanie wiadomości e-mail – na co zwrócić uwagę?
  • Podpisywanie emaili – jak to przyspieszyć?
  • Ustalanie priorytetów – jak Gmail może pomóc?
  • Jak nie zgubić się w zalewie wiadomości – śmieci?
  • Czy Gmail może automatycznie porządkować wiadomości?
  • Jak usprawnić pracę wykorzystując etykietowanie elementów?
  • Jak zadbać o higienę własnej poczty?
  • Jak powiadomić nadawców o nieobecności?
  • Jakie możliwości dają Kontakty w Gmail?
Jakie narzędzia mogą pomóc w planowaniu i organizacji pracy?
  • Jak korzystać z kalendarza?
  • Jak dodawać zadania do Listy zadań?
  • Jak organizować dzień pracy z wykorzystaniem Listy zadań?
  • Jak dodawać wydarzenia w kalendarzu?
  • Jak wydrukować kalendarz?
  • Jak udostępniać kalendarz dla członków zespołu?
Jak komunikować się za pośrednictwem Hangouts?
  • Hangouts – od czego zacząć?
  • Jak wysyłać wiadomości?
  • Jak rozpocząć rozmowę grupową?
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń