Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » HDI® KCS Foundation

Szkolenie HDI_KCSF_Z

HDI® KCS Foundation

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Gwarancje
  • Egzamin

Opis szkolenia

Metodyka Knowledge-Centered Service (KCS), opracowana przez Consortium for Service Innovation, to zestaw procesów i praktyk, które wykorzystują wiedzę jako kluczowy zasób organizacji wsparcia IT. Udowodniono, że Knowledge-Centered Service pozwala organizacjom dostarczającym usługi IT znacząco podnieść poziom usług dla klientów, poprawić efektywność operacyjną oraz zwiększyć wartość organizacji IT, a wszystko przez lepsze zarządzanie wiedzą.

1-dniowy kurs KCS Foundation wprowadza w podstawy metodyki Knowledge-Centered Service. Kurs może być wykorzystany do zbudowania świadomości najlepszych praktyk zarządzania wiedzą w organizacji.

Organizacje, które wykorzystują wiedzę i skutecznie nią zarządzają, mogą zredukować kosztowne błędy, przyspieszyć wdrażanie nowych pomysłów i wyeliminować zbędną pracę. Dobrze prosperujący program zarządzania wiedzą, który skutecznie przechwytuje, strukturyzuje i ponownie wykorzystuje informacje, jest istotnym elementem najlepiej funkcjonujących organizacji i często zapewnia im przewagę konkurencyjną.

Kurs powiązany: 3-dniowe szkolenie KCS Principles rozszerza tematykę kursu KCS Foundation o pełniejsze zrozumienie metodyki zarządzania wiedzą KSC oraz sposoby skutecznego wdrożenia KCS w organizacji.

 

Czego się nauczysz

  • Podstawy metodyki zarządzania wiedzą Knowledge-Centered Service (KCS)
  • Przeznaczenie metodyki KCS
  • Korzyści wynikające z implementacji metodyki KCS
  • Integracja procesu KCS z procesem zarządzania incydentami
  • Podstawowe przesłanki wdrożenia metodyki KCS

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Zarządzający centrum wsparcia IT, service deskiem lub call center
  • Osoby poszukujące inspiracji i praktycznych rozwiązań, jak zbudować działający proces zarządzania wiedzą w organizacji
  • Osoby poszukujące metod podniesienia efektywności działania centrum wsparcia IT

 

Wymagania wstępne

Brak

Zakres

  • Unit 1: What is Knowledge-Centered Service? (What is Knowledge-Centered Service? What Led to the Development of KCS? Why Do You Need KCS? What are the Benefits of KCS?)
  • Unit 2: Understanding the KCS Methodology (KCS Methodology. KCS Practices. The Solve Loop. The Evolve Loop)
  • Unit 3: Wrapping Up the KCS Methodologies (Performance Assessment and Leadership and Communication. Benefits and ROI)

 

Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych KCS Foundation
  • Standard certyfikacji KCS Foundation
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami

Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:

  • Voucher na egzamin KCS Foundation.

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy; szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą
  • W ciągu dnia pracy będzie kilka przerw, w tym 60-minutowa przerwa na lunch oraz 10-minutowe przerwy na kawę po każdej godzinie szkolenia
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez United Business Media LLC.

KCS® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Consortium for Service Innovation.

HDI® jest zarejestrowanym znakiem handlowym United Business Media LLC. HDI® jest częścią UBM TechWeb, oddziału UBM LLC.

Gwarancje

  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Egzamin

  • Egzamin HDI® KCS Foundation
    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski;
    • Liczba pytań: 30;
    • Czas trwania: 35 minut;
    • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (21/30);
    • Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie HDI; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie HDI po zalogowaniu na swoje konto; do egzaminu należy przystąpić w ciągu 6 tygodni od daty rejestracji na portalu egzaminacyjnym
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia KCS Foundation.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: HDI_KCSF_Z

HDI® KCS Foundation

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
20.05 – 20.05
    Wirtualna klasa
    polski
    1 230 złnetto
    Dodaj do koszyka

    Filtry:

    Szkolenie: HDI_KCSF_Z

    HDI® KCS Foundation

    Data
    Lokalizacja
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Filtry:

    Szkolenie: HDI_KCSF_Z

    HDI® KCS Foundation

    Dostęp do szkolenia
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Szukasz szkolenia w innym terminie?

    Chcesz wiedzieć więcej?

    • Wszystkie
    • Artykuł
    • Broszura

    Check out the opinions of satisfied customers

      Mogą cię zaintersować …

      Proponowane szkolenia

      Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

      Chcesz z nami porozmawiać?rnrn

      Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30