ITIL® i Zarządzanie usługami / HDI® Support Center Standard

HDI_KCSF HDI® KCS Foundation

Czas trwania:

1 dzień / 8 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 100,00 zł
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
HDI Knowledge-Centered Service (HDI KCS℠) reprezentuje nowy sposób myślenia o wiedzy z której korzyści są na prawdę głębokie.

Szkolenie HDI KCS v6 Foundation jest przeznaczona dla osób, które pragną wykorzystać unikalne praktyki Knowledge-Centered Service w centrum wsparcia lub service desku by rozwiązywać zgłoszenia klientów i użytkowników usług.

Szkolenie wprowadza w świat efektywnego zarządzania wiedzą z wykorzystaniem standardu Knowledge-Centered Service i przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat HDI KCS Foundation.
Uczestnicy
Zarządzający centrum wsparcia, service deskiem lub call center; Osoby poszukujące inspiracji i praktycznych rozwiązań, jak zbudować działający proces zarządzania wiedzą w centrum wsparcia; Osoby poszukujące metod podniesienia efektywności działania centrum wsparcia.
Czego się nauczysz
  • Podstaw metodyki zarządzania wiedzą Knowledge-Centered Service (KCS)
  • Jakie jest przeznaczenie metodyki Knowledge-Centered Service
  • Jakie są korzyści wynikające z implementacji metodyki KCS
  • Jakie są zasady integracji procesu KCS z procesem zarządzania incydentami
  • Jakie są podstawowe przesłanki wdrożenia metodyki KCS
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Agenda szkolenia:

Unit 1: What is Knowledge-Centered Service?
  • Section 1: What is Knowledge-Centered Service?
  • Section 2: What Led to the Development of KCS?
  • Section 3: Why Do You Need KCS?
  • Section 4: What are the Benefits of KCS?

Unit 2: Understanding the KCS Methodology
  • Section 1: KCS Methodology
  • Section 2: KCS Practices
  • Section 3: The Solve Loop
  • Section 4: The Evolve Loop

Unit 3: Wrapping Up the KCS Methodologies
  • Section 1:Performance Assessment and Leadership and Communication
  • Section 2: Benefits and ROI
Informacje dodatkowe
Organizacja szkolenia:
  • Rodzaj szkolenia: szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: angielski
  • Język egzaminu: angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 14 uczestników
  • Wymagania wstępne: znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z podręcznika uczestnika oraz (ewentualnie) zdawanie egzaminu certyfikującego w języku angielskim
  • W cenie szkolenia: akredytowany materiał szkoleniowy Knowledge-Centered Service Foundation, próbne pytania egzaminacyjne i klucz odpowiedzi.
  • Cena szkolenia nie zawiera opłaty za egzamin. Warunki i cena egzaminu zostały przedstawione w zakładce: Egzamin

Akredytacja: Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez HDI. Asseco Data Systems S.A. jest wyłącznym partnerem HDI w Polsce.

HDI® jest zarejestrowanym znakiem handlowym United Business Media LLC. HDI® jest częścią UBM TechWeb, oddziału UBM LLC.

Egz_HDI_KCSF - Egzamin HDI® KCS Foundation

Cena netto egzaminu [1 osoba]: 380 PLN

  • Informacje o egzaminie:

    • - Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia KCS Foundation
    • - Forma egzaminu: on-line
    • - Język egzaminu: angielski
    • - Metoda: test jednokrotnego wyboru
    • - Czas trwania: 35 minut
    • - Liczba pytań: 30
    • - Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi
    • - Uczestnicy zdają egzamin samodzielnie on-line. Do egzaminu należy przystąpić w ciągu 6 tygodni od daty rejestracji na portalu egzaminacyjnym.

Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie

Warszawa
Od 05-09 do 05-09-2019