ITIL® i Zarządzanie usługami / HDI® Support Center Standard

HDI_MPSCW Miary i pomiary sukcesu Centrum Wsparcia

Czas trwania:

1 dzień / 8 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: Zadzwoń - 801 30 30 30

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu
PDU: 6 (HDI®)

Autorski jednodniowy warsztat, który ma na celu wskazanie uczestnikom kryteriów określających sukces centrum wsparcia oraz przekazanie informacji na temat praktycznych metod pomiarów tych kryteriów.

Uczestnicy

Warsztat jest skierowany do wszystkich osób zainteresowanych tematyką oceny działania centrum wsparcia oraz organizacji IT. W warsztacie powinny uczestniczyć wszystkie osoby, które w sposób praktyczny zajmują się wykorzystywaniem metryk do oceny działania zespołów, działów i indywidualnych pracowników.

Czego się nauczysz
  • jak określić sukces centrum wsparcia

  • jakie są metody budowania metryk oraz ich przeznaczenia

  • jakie są sposoby wykonywania pomiarów

  • o wartości interpretacji wyników pomiarów

  • zasad budowy i dystrybucji raportów

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Zdefiniowanie sukcesu centrum wsparcia

  • Omówienie zasad wykonywania pomiarów

  • Zasady definiowania metryk

  • Zapewnienie spójności ze strategią

  • Raportowanie wyników działania centrum wsparcia

  • Ocena efektywności działania centrum wsparcia

  • Ocena poziomu satysfakcji użytkowników i pracowników

  • Prezentacja wyników – raportowanie

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiał szkoleniowy: Miary i pomiary sukcesu centrum wsparcia
  • Akredytacja: warsztat autorski Asseco Data Systems S.A.
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie