ITIL® i Zarządzanie usługami / HDI® Support Center Standard

HDI_PSCW Partnerstwo specjalisty centrum wsparcia z klientami

Czas trwania:

1 dzień / 8 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: Zadzwoń - 801 30 30 30

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu
PDU: 12 (HDI®)

Ten jednodniowy, autorski warsztat poświęcony jest technikom i umiejętnościom miękkim w pracy z klientem oraz rozwojowi właściwych postaw zawodowych specjalistów IT. Powstał na bazie najlepszych praktyk, modeli i metodyk.

Uczestnicy

Pracownicy centrów wsparcia, mający bezpośredni kontakt z obsługiwanymi użytkownikami.

Czego się nauczysz
  • poznacie emocje, swoje i swoich klientów

  • umiejętności radzenia sobie z negatywnymi zachowaniami klientów

  • radzenia sobie z własnymi negatywnymi emocjami

  • okazywania empatii w kontaktach z klientami

  • różnych profili zachowań klientów i sposoby radzenia sobie z tymi zachowaniami

  • asertywnych postaw w kontaktach z klientami

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Skuteczne porozumiewanie się z klientem: aktywne słuchanie w procesie komunikacji, specyfika kontaktu telefonicznego, bariery komunikacyjne

  • Poznanie typowych profili klientów: dlaczego klienci bywają trudni, okazywanie empatii wobec klienta, zasada synergii w rozwiązywaniu problemu

  • Asertywność w kontaktach: co to jest postawa asertywna, analiza własnego poziomu asertywności, zachowania asertywne w relacjach zawodowych, asertywne przyjmowanie ocen

  • Emocje pracownika centrum wsparcia: inwentaryzacja możliwości, kierowanie własnymi zachowaniami, radzenie sobie ze stresem

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiał szkoleniowy
  • Akredytacja: warsztat autorski Asseco Data Systems S.A.
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie