Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » HDI® Support Center Analyst (SCA)

Szkolenie HDI_SCA_Z

HDI® Support Center Analyst (SCA)

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Gwarancje
  • Egzamin

Opis szkolenia

HDI® Support Center Standard to unikalny zbiór najlepszych praktyk przeznaczonych dla organizacji dostarczających i wspierających systemy i usługi IT.

Szkolenie HDI Support Center Analyst koncentruje się na strategiach centrum wsparcia dla efektywnej obsługi klienta. Kładzie nacisk na umiejętności rozwiązywania problemów i diagnozowania błędów, procedury obsługi klienta, zarządzania incydentami, umiejętności komunikacyjne; wprowadza też do procesu zarządzania poziomem usług.

Analitycy centrum wsparcia (Support Center Analyst) zapewniają wsparcie techniczne na 1-wszej linii i działają jako główny punkt kontaktowy dla klientów. Jest niezwykle ważne, aby te osoby zapewniały najwyższą jakość obsługi, każdego klienta, przy każdym kontakcie. Dzięki szkoleniu HDI Support Center Analyst, Twój zespół może zdobyć krytyczne umiejętności wymagane do realizacji tego celu.

Szkolenie przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat HDI Support Center Analyst.

 

Czego się nauczysz

  • Proces zarządzania incydentami, od wykrywania i rejestrowania do zamykania.
  • Umiejętności krytycznego myślenia w celu szybkiego i konsekwentnego rozwiązywania incydentów.
  • Wartość procesów zarządzania usługami i rola, jaką odgrywają w dostarczaniu wysokiej jakości wsparcia.
  • Świadomość podstawowych procesów help desk i najlepszych praktyk.
  • Cenne umiejętności aktywnego słuchania i skuteczne strategie komunikacyjne.
  • Sprawdzone techniki poprawy interakcji z klientami.
  • Skuteczne strategie centrum wsparcia w zakresie zarządzania trudnymi klientami.

 

Do kogo skierowane jest to szkolenie

  • Pracownicy wsparcia technicznego pierwszej linii, którzy muszą nauczyć się krytycznych kroków koniecznych do skutecznego zarządzania incydentami i ustalania priorytetów oraz zmniejszenia eskalacji, a także osoby, które muszą opanować podstawowe umiejętności związane z obsługą klienta wymagane do zarządzania trudnymi klientami i poprawy ogólnej satysfakcji klienta
  • Osoby przygotowujące się do egzaminu certyfikacyjnego HDI Support Center Analyst

 

Wymagania wstępne

Brak

Zakres

  • Unit 1: Role of the Support Center Analyst (Support Industry Evolution; The Role of the Analyst; The Value of the Analyst; The Future of Service and Support)
  • Unit 2: Structural Framework of Service and Support (Understanding the Business; Structural Components Overview; Strategy; Services; Service Level Management; Standard Operating Procedures; Business Alignment)
  • Unit 3: Service Management Processes (Best Practices for Service and Support; Incident Management; Request Fulfillment; Access Management; Security Management; Knowledge Management)
  • Unit 4: Tools, Technology, and Service Delivery (Systems Thinking Approach; Support Tools and Technology; Support Delivery Methods; Social Media)
  • Unit 5: Understanding Metrics (Systems Thinking – Applied to Metrics; Metrics; Dashboards; Quality Assurance)
  • Unit 6: Communication Essentials (Communication Essentials; Active Listening; Voice Components; Effective Word Choices; Written Communication; Effective Cross-Cultural Communication)
  • Unit 7: Troubleshooting & Incident Management (Troubleshooting and Problem-solving; The Incident Management Process)
  • Unit 8: Customer Management Skills (Challenging Customer Behaviors; Emotional Intelligence; Expressing Empathy; Managing Customer Behaviors)
  • Unit 9: Personal and Professional Development (SWOT Assessment; Personal Development Skills Overview; Time Management; Stress Management; Managing Your Career)

 

Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych HDI-SCA
  • Standard certyfikacji HDI-SCA
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami

Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:

  • Voucher na egzamin HDI-SCA.

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy; szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą
  • W ciągu dnia pracy będzie kilka przerw, w tym 60-minutowa przerwa na lunch oraz 10-minutowe przerwy na kawę po każdej godzinie szkolenia
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez United Business Media LLC.

HDI® jest zarejestrowanym znakiem handlowym United Business Media LLC. HDI® jest częścią UBM TechWeb, oddziału UBM LLC.

Gwarancje

  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Egzamin

  • Egzamin HDI® Support Center Analyst (SCA)
    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski;
    • Liczba pytań: 65;
    • Czas trwania: 75 minut;
    • Próg zdawalności: 80% poprawnych odpowiedzi (52/65);
    • Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie HDI; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie HDI po zalogowaniu na swoje konto; do egzaminu należy przystąpić w ciągu 6 tygodni od daty rejestracji na portalu egzaminacyjnym
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia HDI Support Center Analyst.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: HDI_SCA_Z

HDI® Support Center Analyst (SCA)

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
23.09 – 24.09
    Wirtualna klasa
    polski
    1 440 złnetto
    Dodaj do koszyka

    Filtry:

    Szkolenie: HDI_SCA_Z

    HDI® Support Center Analyst (SCA)

    Data
    Lokalizacja
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Filtry:

    Szkolenie: HDI_SCA_Z

    HDI® Support Center Analyst (SCA)

    Dostęp do szkolenia
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Szukasz szkolenia w innym terminie?

    Chcesz wiedzieć więcej?

    • Wszystkie
    • Artykuł
    • Broszura

    Check out the opinions of satisfied customers

      Mogą cię zaintersować …

      Proponowane szkolenia

      Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

      Chcesz z nami porozmawiać?rnrn

      Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30