ITIL® i Zarządzanie usługami / ITIL® 4 Strategic Leader (SL)

ITIL4_DIS ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy (DIS)

Czas trwania:

3 dni / 24 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 4 900,00 zł
Cena promocyjna: 4 400,00 zł
DISTANCE Asseco | Zdalna klasa
Cena netto: 4 900,00 zł
Cena promocyjna: 4 400,00 zł
AWirtualnaKlasa Asseco | Wirtualna klasa
Cena netto: 4 400,00 zł
Cena promocyjna: 3 960,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
Szkolenie ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy (DIS) z EGZAMINEM

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

3-dniowe szkolenie ITIL 4 Leader: Digital and IT Strategy (DIS), czyli strategia cyfrowa i informatyczna, koncentruje się na dostosowaniu cyfrowej strategii biznesowej do strategii IT. Moduł obejmuje również wpływ zakłóceń spowodowanych nowymi technologiami na organizacje w każdej branży oraz reakcje liderów biznesu.

Tempo zmian w cyfrowym świecie jeszcze nigdy nie było tak szybkie. Organizacje muszą być elastyczne i dostosowywać się do ciągle zmieniającego się otoczenia, jeśli chcą nadal zapewniać wartość swoim klientom, pozostając konkurencyjnymi na rynku.

Moduł Digital and IT Strategy dodaje nową perspektywę do modelu ITIL i podnosi dyskusję wokół koncepcji ITIL na poziom strategiczny do liderów biznesu i aspirujących liderów.

Szkolenie pomaga liderom IT w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii informatycznych i cyfrowych, które mogą zaradzić zakłóceniom cyfrowym i przyczynić się do sukcesu organizacji.

Wstępna rezerwacja! Szkolenie ITIL 4 Leader: Digital and IT Strategy (DIS) ma się pojawić na rynku w pierwszej połowie 2020 r.
Uczestnicy
  • CIO, CDO, CxO, dyrektorzy, aspirujący CxO, poszukujący wytycznych odnośnie ustalania strategii informatyzacji/cyfryzacji
  • Osoby kontynuują swoją podróż w zakresie zarządzania usługami
  • Obecni posiadacze certyfikatów ITIL, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę.
Wymagania wstępne
  • Certyfikat ITIL 4 Foundation
  • Minimum trzy lata doświadczenia w zarządzaniu IT
Czego się nauczysz
Jak zakłócenia związane z nowymi technologiami wpływają na organizacje w każdej branży
Jak reagują liderzy biznesu
Jak zbudować i wdrożyć skuteczną strategię informatyczną i cyfrową, która może zaradzić zakłóceniom cyfrowym i osiągnąć sukces.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Dostosowanie cyfrowej strategii biznesowej do strategii IT
  • Zakłócenia technologiczne (tech disruption), wpływ na organizację i reakcja liderów biznesowych
  • Dyskusja na poziomie strategicznym dla liderów biznesowych
  • Wdrażanie skutecznej strategii informatycznej i cyfrowej wspierającej osiągnięcie sukcesu i stawiającej czoła zakłóceniom technologicznym.

Egzamin jest organizowany w ostatnim dniu szkolenia.

Informacje o egzaminie:
  • Rodzaj egzaminu: on-line, test jednokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4)
  • Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest językiem ojczystym)
  • Liczba pytań: 40
  • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28/40)
  • Język egzaminu: angielski
  • Egzamin bez możliwości korzystania z książek
  • Możliwość korzystania ze słownika angielskiego.
Informacje dodatkowe
Pakiet dla studentów zawiera:
  • Materiały szkoleniowe ITIL 4 DIS z kompletem slajdów
  • Glosariusz ITIL
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • "Ściągawka" - ITIL 4 Reference Card.

Organizacja szkolenia:
  • Rodzaj szkolenia: szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 14 uczestników
  • Wymagania wstępne: Certyfikat ITIL 4 Foundation oraz minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu IT
  • Akredytacja: Rezerwacja wstępna! Produkt podczas procesu akredytacji.
  • Egzamin w cenie szkolenia.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egz_ITIL4_DIS - Egzamin ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy (DIS)

The exam is organized on the last day of training.

It is possible to buy an exam insurance for an additional fee added to the exam price: PLN 270.

It is possible to buy a voucher that allows you to take the exam on later Time, according to its expiry date, for an additional fee added to the exam price: PLN 120

Exam instructions:

  • Exam type: on-line, multiple choice (1 correct answer out of 4)
  • Exam Duration: 90 minutes (113 minutes for non-native speakers)
  • Number of questions: 40
  • Pass mark: 70% (28/40)
  • Exam language: English
  • Closed book

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Wirtualna klasa
Od 23-09 do 25-09-2020 brak ikony
Od 02-11 do 04-11-2020
Warszawa
Od 23-09 do 25-09-2020 brak ikony
Od 02-11 do 04-11-2020