ITIL® i Zarządzanie usługami / ITIL® 4

ITIL4_DPI ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve (DPI)

Czas trwania:

3 dni / 24 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 3 300,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
3-dniowe szkolenie ITIL® Strategist: Direct, Plan & Improve (DPI) jest elementem wspólnym dwóch ścieżek ITIL 4 prowadzących do uzyskania tytułu ITIL® 4 Managing Professional (MP) oraz ITIL® 4 Strategic Leader (SL).

Szkolenie ITIL 4 DPI dostarczy uczestnikom pomysłów i metod, które mogą wykorzystać, aby być lepszymi liderami i współpracownikami, i na których mogą się oprzeć budując przyszłość swoja i organizacji.

Niezależnie od roli w organizacji i posiadanych uprawnień, każdy ma możliwość podejmowania decyzji, nawet jeśli są one ograniczone do osobistych wyborów. Każdy powinien planować. Każdy powinien przyczyniać się do wdrażania usprawnień, a nawet je prowadzić. Szkolenie wyjaśnia zasady, metody i techniki, które mogą być powszechnie stosowane do kierowania, planowania i doskonalenia. Przedstawia narzędzia i szablony, które mogą być wykorzystane do wdrożenia omawianych tu wskazówek.

Oficjalna premiera modułu ITIL® Strategist: Direct, Plan & Improve (DPI) została zapowiedziana przez Axelos na koniec listopada 2019. Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem - zapisz się na listę oczekujących: academy@assecods.pl

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.
Uczestnicy
Szkolenie jest skierowane do:
  • Osób, które są zaangażowani w kształtowanie strategii i kierunków rozwoju IT;
  • Liderów IT i managerów wszystkich szczebli organizacji, którzy chcą uzyskać tytuł ITIL Managing Professional (MP) lub ITIL Strategic Leader (SL).

Wymagania wstępne
Certyfikat ITIL 4 Foundation
Czego się nauczysz
  • Zapoznasz się z kluczowymi pojęciami związanymi z kierowaniem, planowaniem i doskonaleniem (Direct, Plan & Improve);
  • Zrozumiesz zakres tego, czym trzeba kierować i co trzeba planować, i będziesz umiał korzystać z kluczowych zasad i metod kierowania i planowania w tym kontekście;
  • Zrozumiesz rolę GRC (Governance, Risk and Compliance) i będziesz wiedział, jak zintegrować te zasady i metody z systemem wartości usług (SVS) ITIL;
  • Zrozumiesz i będziesz wiedział, jak stosować kluczowe zasady i metody ciągłego doskonalenia dla wszystkich rodzajów ulepszeń;
  • Zrozumiesz i będziesz wiedział, jak stosować kluczowe zasady i metody zarządzania zmianami organizacyjnymi do kierowania, planowania i doskonalenia;
  • Zrozumiesz i będziesz umiał korzystać z kluczowych zasad i metod mierzenia i raportowania w kierowaniu, planowaniu i doskonaleniu;
  • Zrozumiesz i będziesz wiedział, jak kierować, planować i doskonalić strumienie wartości i praktyki.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Szkolenie ITIL 4 DPI dostarcza specjalistom IT praktyczne umiejętności niezbędne do stworzenia organizacji, która stale się uczy i doskonali, utrzymując silny i skuteczny kierunek strategiczny.

Program kursu koncentruje się na następujących praktykach ITIL 4:
  • Continual improvement
  • Measurement and reporting
  • Portfolio management
  • Organizational change management
  • Risk management.

Istotnym elementem programu szkolenia jest poznanie wpływu takich metod pracy jak DevOps, Agile i Lean oraz tego, w jaki sposób można je wykorzystać z korzyścią dla całej organizacji. Szkolenie obejmuje praktyczne i strategiczne elementy planowania i dostarczania ciągłych ulepszeń z niezbędną zwinnością (agility).
Informacje dodatkowe
Pakiet uczestnika obejmuje:
  • Materiały szkoleniowe z kompletem slajdów
  • Glosariusz ITIL
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Materiały dodatkowe do przeczytania
Organizacja szkolenia:
  • Rodzaj szkolenia: szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 14 uczestników
  • Wymagania wstępne: Certyfikat ITIL 4 Foundation
  • Obowiązkowo do szkolenia należy zakupić egzamin

Akredytacja: Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egz_ITIL4_DPI - Egzamin ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve (DPI)

Cena netto egzaminu [1 osoba]: 1200 PLN

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.


Egzamin jest organizowany w ostatnim dniu szkolenia.

Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120 PLN.

Informacje o egzaminie:

  • Rodzaj egzaminu: on-line, test jednokrotnego wyboru
  • Czas trwania: 90 minut (112 minut dla osób dla których angielski nie jest językiem ojczystym)
  • Liczba pytań: 40
  • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28/40)
  • Język egzaminu: angielski
  • Egzamin bez możliwości korzystania z książek
  • Możliwość korzystania ze słownika angielskiego

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie

Warszawa
Od 09-12 do 11-12-2019