ITIL® i Zarządzanie usługami / ITIL® 4

ITIL4_Delta ITIL®4 Foundation Delta

Czas trwania:

1 dzień / 8 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: Zadzwoń - 801 30 30 30

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
ITIL 4 to najnowsza wersja najlepszych praktyk zarządzania usługami IT przedstawiona w szerokim kontekście doświadczeń klienta, strumieni wartości i cyfrowej transformacji, obejmująca swym zakresem coraz popularniejsze sposoby działania, takie jak Lean, Agile i DevOps.

Jednodniowe szkolenie ITIL 4 Foundation DELTA:
  • koncentruje się wyłącznie na kluczowych różnicach pomiędzy wersjami ITIL 3 i 4 na poziomie Foundation;
  • pozwala zrozumieć uczestnikom nowy model zarządzania usługami i jego ewolucję do zastosowania nowoczesnych technologii i sposobów pracy;
  • wyjaśnia elementy modelu zarządzania usługami, aby wesprzeć osoby przygotowujące się do zdania egzaminu ITIL 4 Foundation.
Uczestnicy
Posiadacze certyfikatu ITIL 3 Foundation lub osoby z równoważnym doświadczeniem w zarządzaniu usługami IT, chcące zaktualizować swoją wiedzę do ITIL 4 Foundation
Wymagania wstępne
Szkolenie wyłącznie dla posiadaczy certyfikatu ITIL 3 Foundation lub równoważnego doświadczenia w zarządzaniu usługami IT
Czego się nauczysz
Po zakończeniu tego kursu uczestnicy będą:
  • Rozumieć kluczowe elementy koncepcji zarządzania usługami według ITIL.
  • Rozumieć, w jaki sposób główne pryncypia ITIL (ITIL guiding principle) mogą pomóc organizacji w przyjęciu i zastosowaniu w praktyce modelu zarządzania usługami ITIL.
  • Rozumieć cztery wymiary zarządzania usługą ITIL (Dimensions of ITIL service management).
  • Rozumieć cele i elementy systemu wartości usług ITIL (ITIL service value system), działania w ramach łańcucha wartości usług (Service value chain) oraz ich wzajemne połączenia.
  • Rozumieć cele i kluczowe pojęcia najważniejszych praktyk ITIL (ITIL practices) i ich wkładu w działania związane z łańcuchem wartości.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • ITIL 4 journey
  • Value and value co-creation
  • Service and Service offerings
  • Service relationship
  • Value: outcomes, costs, and risks
  • Service value system
  • ITIL guiding principles
  • The 7 guiding principles
  • Applying the guiding principles
  • Service value chain
  • Overview of the service value chain
  • 6 value chain activities
  • ITIL management practices review
  • Purpose of ITIL practices: general, service management and technical management
  • Service level management practice
  • Change control practice
  • Service desk practice
  • Incident management practice
  • Service request management practice
  • Problem management practice
  • Continual improvement practice and continual improvement model
  • Four dimensions of service man
  • Organizations and people
  • Information and technology
  • Partners and suppliers
  • Value streams and processes
  • Course summary
  • ITIL 4 Foundation certification examination
Informacje dodatkowe
Pakiet uczestnika obejmuje:
  • Podręcznik zawierający wszystkie slajdy z prezentacji oraz notatki
  • Glosariusz ITIL
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Materiały do przedszkoleniowe: ITIL 4 whitepaper oraz przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami (więcej pytań na szkoleniu)
  • Materiały do przeczytania po szkoleniu
  • “Ściągawka” ITIL 4 Foundation

Organizacja szkolenia: wyłącznie grupy zamknięte
Język szkolenia: PL lub EN
Język materiałów: EN
Wielkość grupy: od 8 do 14 uczestników
Wymagania wstępne: Certyfikat ITIL 3 Foundation lub równoważne doświadczenie w zarządzaniu usługami IT
Akredytacja: Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie