ITIL® i Zarządzanie usługami / ITIL® 4

ITIL4_MPT ITIL® 4 Managing Professional Transition (MPT)

Czas trwania:

5 dni / 40 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 4 800,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
PDU: 14 PDU (T:9, L:13, S:14)

5-dniowe szkolenie typu Bridge z ITIL 3 do ITIL 4. Przeznaczone dla posiadaczy certyfikatu ITIL Expert lub osób, które uzyskały co najmniej 17 kredytów ze szkoleń ITIL 3, chcących zaktualizować swoją wiedzę o nowoczesnym zarządzaniu cyfrowymi usługami i uzyskać prestiżowy tytuł ITIL 4 Managing Professional (MP).

Szkolenie przedstawia w detalach pełny obraz modelu zarządzania usługami ITIL 4 i omawia różnice pomiędzy wersjami ITIL 3 i 4. To jedyny kurs pozwalający przejść z ITIL 3 do ITIL 4.

Oficjalna premiera modułu ITIL Managing Professional Transition została zapowiedziana przez Axelos na 4 października 2019. Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem - zapisz się na listę oczekujących: academy@assecods.pl

Jeśli nie posiadasz jeszcze tytułu ITIL Expert, ani wymaganej liczby kredytów ITIL 3, a brakuje Ci tylko kilku, zobacz harmonogram kursów ITIL 3 Intermediate w Asseco Academy: https://bit.ly/31rZC1d

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.
Uczestnicy
Osoby z tytułem ITIL Expert lub te, które uzyskały co najmniej 17 kredytów ze szkoleń ITIL 3, chcące zaktualizować swoją wiedzę o zarządzaniu cyfrowymi usługami do ITIL 4.
Wymagania wstępne
Tytuł ITIL Expert lub co najmniej 17 kredytów ze szkoleń ITIL 3; certyfikat ITIL 4 Foundation NIE jest wymagany.
Czego się nauczysz
W trakcie szkolenia:
  1. Poznasz kluczowe pojęcia modelu zarządzania usługami ITIL 4;
  2. Zrozumiesz, w jaki sposób zasady przewodnie ITIL (ITIL guiding principles) mogą pomóc organizacji w przyjęciu i zaadoptowaniu praktyk zarządzania usługami;
  3. Zrozumiesz cztery wymiary zarządzania usługami (four dimensions of service management);
  4. Zrozumiesz cel i elementy systemu wartości usług ITIL (service value system);
  5. Zrozumiesz działania tworzące łańcuch wartości usług (service value chain) i ich wzajemne powiązania;
  6. Dowiesz się, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w ramach systemu wartości usług (SVS) oraz strumieni wartości;
  7. Dowiesz się, jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi;
  8. Zrozumiesz na czym polega szybko zmieniającą się (high-velocity) natura cyfrowych przedsiębiorstw i ich  zapotrzebowanie na IT;
  9. Zrozumiesz cykl życia produktów cyfrowych w kontekście „modelu operacyjnego” ITIL;
  10. Zrozumiesz znaczenie zasad przewodnich ITIL (ITIL guiding principles) i innych fundamentalnych założeń szybko zmieniającej się informatyki (high-velocity IT);
  11. Zrozumiesz, jak się projektuję podróż klienta (customer journey);
  12. Dowiesz się, jak budować relacje z interesariuszami;
  13. Dowiesz się, jak kształtować popyt i definiować ofertę na usługę (service offering);
  14. Dowiesz się, jak rozpoczynać współpracę i ją kończyć (onboard and offboard) z klientami i użytkownikami;
  15. Dowiesz się, jak działać razem, aby zapewnić ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja/ dostarczanie usługi);
  16. Dowiesz się, jak zrozumieć i zweryfikować wartość usługi;
  17. Zrozumiesz zakres i działania związane z kierowaniem i planowaniem;
  18. Zrozumiesz rolę GRC (Governance, Risk & Compliance) i to w jaki sposób zintegrować te zasady i metody z systemem wartości usług ITIL;
  19. Zrozumiesz i będziesz wiedział, jak stosować kluczowe zasady i metody zarządzania zmianami operacyjnymi do kierowania, planowania i doskonalenia.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Program szkolenia obejmuje:
  • Przedstawienie pełnego obrazu nowoczesnego zarządzania usługami cyfrowymi zgodnie z modelem ITIL 4
  • Przegląd różnic między 5-etapowym cyklem życia usługi ITIL 3 z jego 26 procesami i funkcjami, w porównaniu do modelu systemu wartości usług (service value system) ITIL 4 z jego 34 praktykami
  • Przegląd modelu systemu wartości usług z jego składnikami: łańcuchem wartości usług, 7 zasadami przewodnimi, 4 wymiarami biznesowymi, nadzorem (governance), ciągłym doskonaleniem oraz 34 praktykami ITIL 4 pogrupowanymi w 3 strumienie operacyjne (zarządzanie ogólne, zarządzanie usługami oraz zarządzanie techniczne)
  • Kluczowa wiedza i pojęcia z 3 zaawansowanych książek i kursów ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS); Drive Stakeholder Value (DSV); High Velocity IT (HVI)
  • Kluczowa wiedza i pojęcia z zaawansowanej książki i kursu ITIL Strategist: Direct, Plan & Improv (DPI)
  • Przygotowanie do egzaminu ITIL 4 Managing Professional Transition, w tym omówienie egzaminów próbnych
  • Egzamin certyfikacyjny ITIL 4 Managing Professional Transition.
Informacje dodatkowe
Pakiet uczestnika obejmuje:
  • Materiały szkoleniowe z kompletem slajdów
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Materiały do przeczytania przed szkoleniem
  • Materiały do przeczytania po szkoleniu
Organizacja szkolenia:
  • Rodzaj szkolenia: szkolenie otwarte, grupa zamknięta lub klasa zdalna
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 14 uczestników
  • Wymagania wstępne: tytuł ITIL Expert lub co najmniej 17 kredytów ze szkoleń ITIL 3; certyfikat ITIL 4 Foundation NIE jest wymagany.
  • Obowiązkowo do szkolenia należy zakupić egzamin

Akredytacja: Akredytacja udzielona firmie Asseco Data Systems przez PeopleCert w imieniu AXELOS

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egz_ITIL4_MPT - Egzamin ITIL® 4 Managing Professional Transition (MPT)

Cena netto egzaminu [1 osoba]: 1200 PLN

Promocja do końca 2019 roku [1 osoba]: 840 PLN

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.


Egzamin jest organizowany w ostatnim dniu szkolenia.

Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120 PLN.

Informacje o egzaminie:

  • Rodzaj egzaminu: on-line, test jednokrotnego wyboru
  • Czas trwania: 90 minut (112 minut dla osób dla których angielski nie jest językiem ojczystym)
  • Liczba pytań: 40
  • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28/40)
  • Język egzaminu: angielski
  • Egzamin bez możliwości korzystania z książek
  • Możliwość korzystania ze słownika angielskiego

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie

Warszawa
Od 18-11 do 22-11-2019 brak ikony
Od 16-12 do 20-12-2019