ITIL® i Zarządzanie usługami / ITIL® 2011 Foundation i Practitioner

ITIL_AWARENESS ITIL® Awareness – wprowadzenie do zarządzania usługami IT

Czas trwania:

1 dzień / 8 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 550,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu

Uczestnicy szkolenia zapoznają się z procesowym modelem zarządzania usługami IT opisanym w bibliotece ITIL® na poziomie podstawowym.

Uczestnicy

Szkolenie ITIL® Awareness przeznaczone jest dla osób, które potrzebują ogólnej wiedzy na temat biblioteki ITIL® i jej rekomendacji. W szczególności polecamy je osobom pragnącym poznać celowość wprowadzenia modelu usługowego w organizacji IT oraz kierownictwu organizacji IT, które rozważa skorzystanie z najlepszych praktyk ITIL®.

Adresatami szkolenia są też pracownicy organizacji IT działających zgodnie z praktykami ITIL®, dla których wystarczające jest zrozumienie idei usługowej i istoty działania procesów oraz poglądowa znajomość zagadnień biblioteki. Szkolenie zalecane również dla osób realizujących zadania operacyjne utrzymania i pracowników grup rozwojowych.

Czego się nauczysz
  • Modelu zarządzania usługami informatycznymi w oparciu o najlepsze praktyki ITIL®
  • Jak wygląda cykl życia usługi, kluczowe procesy zarządzania usługami oraz najważniejsze pojęcia biblioteki ITIL®
  • Jakie sa korzyści i zasady stosowania modelu usługowego oraz przygotowanie do certyfikowanej ścieżki szkoleniowej ITIL®
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Co to jest usługa?

  • Dostarczanie wartości

  • Role w modelu usługowym

  • Model usługowy wg ITIL®

  • Cykl życia usługi

  • ISO/IEC 20000

  • Korzyści i zasady stosowania

  • Dalsza edukacja

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe
  • Akredytacja: szkolenie autorskie Asseco Data Systems S.A.

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie