ITIL i Zarządzanie usługami / ITIL® Foundation i Practitioner

ITIL_FOUND_EN ITIL® Foundation in English

Czas trwania:

3 dni / 24 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 2 000,00 zł
Cena promocyjna: 1 300,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Uczestnicy
Target audience:
Individuals who require a basic understanding of the ITIL® framework and how to use it to enhance the quality of IT service management within an organization. IT professionals that are working within an organization that has adopted and adapted ITIL® practices who contributes to an ongoing service improvement programme.
Czego się nauczysz
Benefits:
The Foundation level is the entry level qualification which offers you a general awareness of the key elements, concepts and terminology used in the ITIL service lifecycle, including the links between lifecycle stages, the processes used and their contribution to service management practices. The purpose of the course is to introduce students the essential concepts associated with the ITIL® library and prepare them to the ITIL® Foundation examination. Additionally, the course provides practical guidelines and rules on how to effectively and efficiently manage IT services.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Course content:
  • The ITIL® structure and key elements of the service management model
  • Service Strategy: Strategy Management for IT Services, Service Portfolio Management; Financial Management for IT Services; Demand Management; Business Relationship Management
  • Service Design: Design Coordination; Service Level Management; Service Catalogue Management; Supplier Management; Information Security Management; Availability Management; Capacity Management; IT Service Continuity Management
  • Service Transition: Transition Planning and Support; Change Management; Service Asset and Configuration Management; Release and Deployment Management; Service Validation and Testing; Change Evaluation; Knowledge Management
  • Service Operation: Incident Management; Problem Management; Event Management; Request Fulfilment; Access Management
  • Service Operation Functions: Service Des, Technical Management, Application Management, IT Operations Management
  • Continual Service Improvement: 7-step Improvement Process
  • Comprehensive process model, list of roles and functions defined in ITIL®
  • Set of key concepts and definitions
  • Practical exercises: Service Definition; Service Design Package; Service Level Agreement (SLA); Change Request; Escalation
  • ITIL Foundation sample papers
  • ITIL Foundation examination
Informacje dodatkowe
Additional Informations:
  • Organisation of training: Open group or closed groups, Classroom training or Instructor-led Live Online Classes
  • Training language: EN
  • Material language: EN
  • Group size: 8 to 12 participants
  • Prerequisites: None
  • Accreditation: Accreditation granted to Asseco Data Systems by Peoplecert

ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
The Swirl logo™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
The ITIL Accredited Training Organization logo® is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie

Warszawa
Od 25-02 do 27-02-2019