ITIL® i Zarządzanie usługami / ITIL® 2011 Intermediate - Lifecycle

ITIL_ST ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Transition (ST)

Czas trwania:

3 dni / 24 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 2 700,00 zł
Cena promocyjna: 2 300,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
PDU: 21 (S:21) Kredyty ITIL: 3

W trakcie tego trzydniowego szkolenia uczestnik pogłębi wiedzę z poziomu kursu "ITIL®Foundation" w obszarze Przekazania usług (Service Transition). Szkolenie umożliwia zdobycie praktycznych umiejętności menedżera związanych z zarządzaniem zmianami w infrastrukturze i usługach IT, przekazywaniem nowych lub zmienionych usług do eksploatacji oraz przećwiczenie tych umiejętności. Szkolenie przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat "ITIL® Intermediate Qualification: Service Transition" wydawany przez organizację akredytującą.


Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.

Uczestnicy

Na szkolenie ITIL® Intermediate Service Transition zapraszamy dyrektorów IT, CIO, CTO, kadrę kierowniczą, kierowników projektów, właścicieli procesów, właścicieli usług IT, konsultantów, audytorów, kierowników testów oraz profesjonalistów IT związanych z zarządzaniem usługami informatycznymi, autoryzacją zmian w usługach i infrastrukturze IT, planowaniem zmian, testami i wdrażaniem zmian w środowisku produkcyjnym. Również osoby szukające możliwości rozwoju swojej kariery, zdobycia wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania usługami IT oraz przekazania usług do eksploatacji.

Wymagania wstępne
  • Znajomość języka angielskiego

  • Certyfikat "ITIL® Foundation" (w wersji V3 lub 2011) lub "ITIL® V2 Foundation" wraz z certyfikatem "ITIL®Foundation Bridge"

Czego się nauczysz
  • zarządzania zmianami w infrastrukturze i usługach IT,

  • przekazywania nowych lub zmienionych usług do eksploatacji oraz przećwiczysz te umiejętności.

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Proces Planowania i wsparcia przekazania (Transition Planning and Support),

  • Proces Zarządzania zmianami (Change Management),

  • Proces Zarządzania zasobami i konfiguracją usług (Service Asset and Configuration Management),

  • Proces Zarządzania wydaniami i wdrożeniami (Release and Deployment Management),

  • Proces Oceny zmian (Change Evaluation),

  • Proces Walidacji i testowania usług (Service Validation and Testing),

  • Proces Zarządzania wiedzą (Knowledge Management),

  • Wyzwania technologiczne,

  • Organizacja Przekazania sług,

  • Role w obszarze Przekazania usług i zakres obowiązków,

  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Przekazania usług,

  • Krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT,

  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów,

  • Egzamin próbny i omówienie wyników.

  • Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate Service Transition.

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, słownik pojęć i skrótów, próbny egzamin z kluczem odpowiedzi. Cena szkolenia nie zawiera ceny egzaminu.
  • Obowiązkowo do szkolenia należy zakupić egzamin.
  • Warunki i cena egzaminu zostały przedstawione w zakładce: Egzamin
  • Akredytacja:szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez PEOPLECERT International Limited.
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo® oraz ITIL Approved Examination Organization logo® jest znakiem handlowym należącym  do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

egz_ITIL_ST - Egzamin ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Transition (ST)

Cena netto egzaminu [1 osoba]: 950 PLN

Zgodnie z decyzją firmy PeopleCert i AXELOS od 1 listopada 2019 szkolenia akredytowane sprzedawane są wyłącznie z egzaminem.


Egzamin jest organizowany w ostatnim dniu szkolenia.

Istnieje możliwość zakupu vouchera, który umożliwia przystąpienie do egzaminu w terminie późniejszym, zgodnie z datą jego ważności, za dodatkową opłatą doliczaną do ceny egzaminu: 120 PLN.

Informacje o egzaminie:

  • Warunki przystąpienia: ukończone szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Transition. Kopia certyfikatu „ITIL® Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”, dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość uczestnika egzaminu
  • Forma egzaminu: elektroniczna
  • Język egzaminu: angielski
  • Metoda: test
  • Czas trwania: 90 min. Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 120 minut
  • Liczba pytań: 8 pytań bazujących na scenariuszach, do każdego pytania można wybrać jedną z czterech odpowiedzi za 5, 3, 1 lub 0 punktów
  • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28 z 40 możliwych punktów)

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie

Warszawa
Od 09-12 do 11-12-2019