ITIL® i Zarządzanie usługami / Pozostałe szkolenia

ITSM_BOW Budowa Organizacji Wsparcia

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 300,00 zł
Cena promocyjna: 1 100,00 zł
DISTANCE Asseco | Zdalna klasa
Cena netto: 1 300,00 zł
Cena promocyjna: 1 100,00 zł
AWirtualnaKlasa Asseco | Wirtualna klasa
Cena netto: 1 100,00 zł
Cena promocyjna: 990,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu

Uczestnicy tych dwudniowych autorskich warsztatów zdobędą wiedzę oraz  praktyczne umiejętności w zakresie budowy organizacji wsparcia, z wykorzystaniem procesowego modelu działania. 

Uczestnicy

Warsztat przeznaczony jest dla osób kierujących działaniem Centrum Wsparcia Użytkownika, osób uczestniczących w procesie budowy Centrum Wsparcia Użytkownika, zainteresowanych restrukturyzacją jego działania lub podniesieniem jakości pracy; pracowników i kadrę kierowniczą działów IT i firm informatycznych; kierowników projektów budowy lub restrukturyzacji Centrum Wsparcia Użytkownika; konsultantów i specjalistów IT.

Wymagania wstępne
  • posiadanie wiedzy z obszaru dobrych praktyk zarządzania usługami IT

Czego się nauczysz
  • jak praktycznie zbudować Centrum Wsparcia Użytkownika (Service Desk, Help Desk), z wykorzystaniem procesowego modelu działania

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Budowa struktury organizacyjnej Centrum Wsparcia Użytkownika

  • Czynniki wpływające na strukturę organizacyjną Centrum Wsparcia Użytkownika

  • Skuteczny proces obsługi zgłoszeń w Centrum Wsparcia Użytkownika

  • Procedury Centrum Wsparcia Użytkownika

  • Działania operacyjne Centrum Wsparcia Użytkownika

  • Integracja procesów Centrum Wsparcia Użytkownika

  • Dobór narzędzi wspierających działanie Centrum Wsparcia Użytkownika.

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe
  • Akredytacja: warsztat autorski Asseco Data Systems S.A., zgodny z dobrymi praktykami w zakresie zarządzania usługami IT i standardami HDI®
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Wirtualna klasa
Od 10-09 do 11-09-2020