ITIL® i Zarządzanie usługami / Pozostałe szkolenia

ITSM_KU_IT Katalog usług IT

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 300,00 zł
Cena promocyjna: 1 200,00 zł
AWirtualnaKlasa Asseco | Wirtualna klasa
Cena netto: 1 200,00 zł
Cena promocyjna: 1 080,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu

Autorski dwudniowy warsztat, którego uczestnicy podniosą swoje kwalifikacje w zakresie budowy Katalogu usług (zarówno biznesowych, jak i technicznych.


Uczestnicy

Osoby odpowiedzialne za sformalizowanie oferty IT, stworzenie Katalogu usług IT, za definiowanie usług i bieżące zarządzanie nimi, Właściciele usług. Przedstawicie klientów kupujących usługi informatyczne. Osoby odpowiedzialne za wdrożenie procesu Zarządzania katalogiem usług oraz za jego bieżące funkcjonowanie. Pracownicy i kadra kierownicza działów IT i firm informatycznych. Kierownicy projektów. Konsultanci i specjaliści. Jest adresowany do osób, dla których certyfikat nie jest głównym celem, ale które potrzebują praktycznego podejścia do tematu i możliwości wspólnej pracy z praktykiem.

Wymagania wstępne
  • posiadanie podstawowej wiedzy z obszaru dobrych praktyk zarządzania usługami IT

Czego się nauczysz
  • czym dokładnie jest usługa IT,

  • jak zbudować dobry katalog usług (zarówno biznesowych, jak i technicznych),

  • jak identyfikować usługi,

  • jak je opisać w sposób zrozumiały dla biznesu,

  • jak je mierzyć i rozliczać,

  • jak identyfikować klientów i właścicieli usług

  • jak na co dzień zarządzać katalogiem usług.

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • co to jest usługa?

  • usługa a system informatyczny

  • identyfikowanie usług biznesowych

  • zawartość katalogu usług – usługi biznesowe i techniczne

  • tworzenie katalogu usług IT

  • funkcjonalność i gwarancja poziomu jakości usługi

  • warianty usługi (Service Levels)

  • definiowanie usługi

  • właściciel usługi i Klient usługi

  • efektywne zarządzania katalogiem usług IT – proces, cele, kluczowe kroki, produkty, wyzwania.

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe
  • Akredytacja: warsztat autorski Asseco Data Systems S.A.
Dodatkowe informacje dotyczące uczestnictwa w Wirtualnej Klasie
  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30.
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 1-godzinną, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie ze swoja grupą.
  • Materiały szkoleniowe dystrybuowane są w formie elektronicznej.
Więcej na temat Wirtualnej Klasy Asseco
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Wirtualna klasa
Od 20-08 do 21-08-2020