Szkolenia IT / Microsoft / Microsoft Lync Server

MS 20337 Firmowe funkcjonalności głosowe i usługi online w Microsoft Lync Server 2013

Czas trwania:

5 dni / 40 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 3 950,00 zł
DISTANCE Asseco | Zdalna klasa
Cena netto: 3 950,00 zł
AWirtualnaKlasa Asseco | Wirtualna klasa
Cena netto: 3 950,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Gwarancja rozszerzonych korzyści Software Assurance Training Vouchers Gwarancja rozszerzonych korzyści Software Assurance Training Vouchers
Dostępność materiałów w chmurze Dostępność materiałów w chmurze
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy z zakresu konfiguracji zaawansowanych usług głosowych wykorzystywanych w przedsiębiorstwie i usług online w Microsoft Lync Server 2013. Uczestnicy zyskają wiedzę jak konfigurować i zarządzać Lync Server 2013 zainstalowanym na serwerze firmowym, w chmurze i środowisku mieszanym. Dodatkowo otrzymają wiedzę o integracji z systemami telefonii stacjonarnej, komórkowej i internetowej. Uczestnicy poznają dobre praktyki pomocne w optymalizacji serwera Lync.
Uczestnicy
Podstawową grupą odbiorców szkolenia są osoby, które administrują i odpowiadają za utrzymanie usług komunikacyjnych w firmie.
Wymagania wstępne
  • Umiejętność czytania technicznej dokumentacji anglojęzycznej.
  • Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows i jego elementarnych funkcji.
  • Znajomość usług katalogowych AD.
Zalecana, ale niekonieczna podstawowa znajomość
  • Microsoft Exchange,
  • Microsoft SharePoint,
  • Microsoft SQL.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Architektura obsługi głosu
  • Funkcje głosowe Lync Server 2013
  • Architektura i role Serwera
  • Topologia położenia
  • Konfiguracja podstawowych funkcjonalności usług głosowych przedsiębiorstwa
  • Wprowadzenie do routingu głosu programu Lync
  • Konfigurowanie usług głosowych przedsiębiorstwa
  • Definiowanie polityk głosowych
  • Przypisywanie numerów DID
  • Wdrażanie planów wdzwaniania
  • Wdrażanie  usług wiadomości głosowych z Lync Server 2013
  • Przegląd wiadomości głosowych w Exchange 2013
  • Integracja wiadomości głosowych z Lync Server 2013
  • Aplikacje głosowe
  • Usługi parkowania połączeń telefonicznych
  • Zarządzanie połączeniami telefonicznymi i nieprzypisanymi numerami
  • Konferencje głosowe  z wykorzystaniem telefonii publicznej
  • Przegląd usług odpowiedzi grupowych
  • Konfiguracja i wdrażanie połączeń awaryjnych
  • Wprowadzenie do serwera informacji o lokalizacji (LIS)
  • Przegląd przepływu połączeń
  • Wdrażanie polityk lokalizacji
  • Wdrożenie LIS
  • Implementing LIS
  • Wyszukiwanie adresów
  • User Experience
  • Integracja z telefonią publiczną
  • Lync Server 2013 i sieci
  • Planowanie wymagań dla mediów
  • Kontrola dostępu telefonicznego
  • Obwodnica mediów
  • Telefony i inne urządzenia
  • Konfiguracja online i migracja
  • Wprowadzenie do architekrury Office 365
  • Scenariusze mieszane
  • Polityki online
  • Integracja Lynca online i Lynca na serwerze firmowm
  • Konfiguracja serwera brzegowego dla Lync online
  • Migracja użytkowników pomiędzy Lync online i wdrożonym na serwerach firmowych
  • Mieszane środowisko głosowe i wiadomości głosowych
  • Konfiguracja użytkowników online i usług głosowych porzedsiębiorstwa
  • Konfigracja serwera brzegowego dla wsparcia wiadomości głosowcy Exchange Online
  • Włączanie użytkowników dla wiadomości głosowych Exchange Online
  • Monitorowanie
  • Jakość dźwięku
  • Przegląd komponentów monitorowania serwera Lync
  • Raporty wyników monitorowania
  • Zbieranie informacji RTP and RTCP
  • Elastyczność zarządzania głosem
  • Elastyczność puli Lync
  • Obciążenie oddziałów
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Gwarancja rozszerzonych korzyści Software Assurance Training Vouchers

Program Gwarancja rozszerzonych korzyści Software Assurance Training Vouchers pozwala klientom realizującym karnety szkoleniowe otrzymane w ramach programów licencjonowania grupowego Microsoft Open Vaule oraz Microsoft Enterprise Agreement (ang. Software Assurance Training Voucher) na uzyskanie dodatkowych korzyści gwarantowanych przez Asseco Data Systems. Program pozwala Klientom realizującym karnety szkoleniowe w Asseco Data Systems na wybór jednej z trzech opcji dodatkowych korzyści.

  • Bezpłatny egzamin certyfikacyjny Microsoft - osoby legitymujące się certyfikatem IT rozpoznawane są jako najwyższej klasy specjaliści, którzy potrafią wdrażać i utrzymywać zaawansowane rozwiązania Microsoft. Szczegółowe informacje dot. certyfikacji Microsoft dostępne są na stronie http://www.microsoft.com/learning/pl/pl/certification/cert-default.aspx.
  • Piąty dzień szkolenia gratis - spectrum szkoleń Microsoft to w przeważającej części szkolenia 5-dniowe. Wykorzystując karnety szkoleniowe o równowartości 4 dni szkoleniowych, Asseco Data Systems gwarantuje 5-ty dzień szkolenia gratis.

Dostępność materiałów w chmurze

Program Gwarancja dostępności materiałów szkoleniowych w chmurze daje Klientom korzystającym ze szkoleń autoryzowanych Microsoft możliwość korzystania z materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej dostępnych w chmurze. Dzięki programowi uczestnicy szkoleń mogą:

  • przetrzymywać materiały szkoleniowe z różnych szkoleń, w których uczestniczyli, w jednym miejscu dostępnym przez Internet bez ograniczeń czasowych,
  • korzystać z materiałów na różnych urządzeniach, takich jak komputery PC i Mac, tablety z systemem Windows 8, Adroid oraz urządzeniach Apple,
  • korzystać z notatek do materiałów szkoleniowych i wymieniać się wiedzą oraz opiniami z innymi uczestnikami szkoleń.

Szczegółowe informacje dot. biblioteki materiałów elektronicznych dostępne są na stronie www.arvato.com/uploads/media/arvato_CS_Courseware_Marketplace.pdf.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie