Szkolenia IT / Oracle / Java and Middleware

OR_GG19c_TT Oracle GoldenGate 19c Troubleshooting and Tuning

Czas trwania:

4 dni / 32 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 7 468,00 zł
DISTANCE Asseco | Zdalna klasa
Cena netto: 6 955,00 zł
AWirtualnaKlasa Asseco | Wirtualna klasa
Cena netto: 6 955,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu

Szkolenie Oracle GoldenGate 19c Troubleshooting and Tuning uczy jak zbierać i analizować dowody, a także rozwiązywać problemy, diagnozować ich przyczyny i znajdować metody ich rozwiązania. Każda z tych praktyk stanowi wyzwanie dla użytkownika w zakresie diagnozowania i rozwiązywania problemów przy użyciu oprogramowania GoldenGate.

 

Naucz się:

  • Używać poleceń GGSCI do zbierania dowodów procesu.
  • Używać narzędzi Oracle GoldenGate do rozwiązywania problemów, takich jak Knowledge Documents, Documentation, parametr SHOWSYNTAX oraz narzędzie Logdump.
  • Rozwiązywanie problemów w takich obszarach jak ekstrakcja, replikacja, nieodebrane transakcje, mapowanie, synchronizacja, SQLEXEC, obsługa plików i inne.
  • Identyfikowanie przyczyn powolnego uruchamiania.
  • Monitorowanie opóźnień i statystyk.
  • Identyfikowanie wąskich gardeł w sieci i na dyskach.
  • Przeprowadzenie tuningu funkcji Manager, Extract i Replicate.

 

Korzyści dla Ciebie

Uczestnicząc w tym kursie pogłębisz swoją wiedzę na temat metod strojenia wydajności Oracle GoldenGate 19c. Eksperci nauczą Cię jak identyfikować przyczyny powolnego uruchamiania, oceniać statystyki opóźnień oraz rozwiązywać problemy z siecią i dyskami. Wykorzystanie wszystkich istniejących narzędzi GoldenGate, takich jak GGSCI i Logdump, skryptów sprawdzających kondycję oraz Streams Performance Advisor (UTL_SPADV) do rozwiązywania problemów systemowych występujących zarówno w klasycznym ekstrakcie/replikacie, jak i zintegrowanym ekstrakcie/replikacie.

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia

Tematyka:

  • Wprowadzenie
  • Raportowanie i tworzenie logów
  • Obsługa dziennika zdarzeń
  • Narzędzia: Przegląd
  • Problemy podstawowe i problemy z uruchomieniem procesu
  • Problemy z wyodrębnianiem
  • Nieprawidłowości w wyciąganiu danych
  • Złe działanie data pump
  • Problemy z replikacją
  • Nieodebrane transakcje
  • Problemy z mapowaniem i synchronizacją
  • SQLEXEC, obsługa plików i inne problemy
  • Klasyczne strojenie wydajności
  • Zintegrowane dostrajanie wydajności
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących zintegrowanego przechwytywania i dostarczania
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń