Umiejętności biznesowe / Profesjonalny HR

PF-031P Zarządzanie szkoleniami

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 200,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja 100% satysfakcji Gwarancja 100% satysfakcji
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu
Szkolenie przygotowuje do sprawnego opracowywania polityki szkoleniowej w organizacji. Uczestnicy poprzez wiele przykładów oraz dzięki pracy własnej, gruntownie poznają zasady i metody planowania, realizacji i oceny efektywności szkoleń. Dodatkową korzyścią będzie zgłębienie tajników budowy polityki szkoleniowej opartej na kompetencjach zawodowych, które są aktualnie najlepszą metodą planowania i oceny skuteczności szkoleń.
Uczestnicy

Szkolenie przeznaczone jest dla pracownicy działów HR, menedżerów odpowiedzialnych za rozwój pracowników.


Czego się nauczysz
  • Jak realizować szkolenia zorientowane na rezultaty biznesowe?
  • Jak analizować potrzeby szkoleniowe w organizacji?
  • Jak dobierać metodologię i oceniać efekty szkolenia?
  • Jak opisywać procesy w firmie sprzyjające i utrudniające wprowadzenie polityki szkoleniowej opartej na osiąganiu rezultatów?
  • Jak wypracowywać rozwiązania wspierające politykę szkoleń zorientowanych na rezultaty?

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Miejsce szkoleń w polityce personalnej firmy:
  • Zrównoważona Karta Wyników (Balanced Scorecard)
  • Model Greinera w planowaniu polityki szkoleniowej
  • Związki programów szkoleniowych ze strategią rozwoju firmy.
Model Kompetencji Zawodowych - wprowadzenie:
  • Definicje kompetencji zawodowych
  • Sposoby pomiaru stopnia nabycia danej kompetencji
  • Zasady wprowadzania modelu kompetencji zawodowych w organizacji.
Wykorzystanie kompetencji zawodowych w zarządzaniu szkoleniami:
  • Określanie potrzeb rozwojowych firmy
  • Analizy potrzeb szkoleniowych i projektowanie szkoleń
  • Oceny efektywności szkoleń.
Model Kompetencji Zawodowych w rozwoju pracowników:
  • Metodologia prowadzenia szkoleń a kompetencje
  • Metodologie realizowania szkoleń
  • Dopasowanie metodologii do celów organizacji i  poziomu rozwoju pracowników.
Modele oceny efektywności szkoleń:
  • Testy kompetencji
  • Ocena efektywności szkoleń wg. Kirkpatricka
  • Model Phillipsa – zwrot z inwestycji.
Organizacyjne wzmacnianie efektów szkoleń:
  • Coaching menedżerski
  • Zadania poszkoleniowe dla uczestników zajęć
  • Procesowe podejście do rozwoju pracowników.
Organizacja szkoleń:
  • Planowanie projektów szkoleniowych
  • Budżetowanie szkoleń
  • Kwestie organizacyjne.
Gwarancja 100% satysfakcji
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie