Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Training » Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Training ITSM_EOZ_Z

Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Accreditation

  • Training description
  • Scope
  • Additional info

Training description

Na 2-dniowych warsztatach Efektywna obsługa zgłoszeń IT podniesiesz swoje kwalifikacje i zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat skutecznej i efektywnej realizacji zgłoszeń dotyczących systemów i usług IT.

Niezależnie, czy pracujesz w pierszej, drugiej, czy kolejnej linii wsparcia, lub jako dostawca, czy masz bezpośredni kontakt z użytkownikiem końcowym, czy pracujesz głównie ze sprzętem i systemami, lub odpowiadasz za proces lub konfiguracje narzędzi ITSM, jesli Twoim zdaniem jest dbanie o działanie usług IT, ten warsztat jest właśnie dla Ciebie.

Wsparcie użytkownika wymaga podejścia adopt & adapt, dlatego najlepiej mówić o nim w formule warsztatowej.

O zarządzaniu usługami IT wiemy wszystko. Według ostatniego raportu Computerworld TOP200, Grupa Asseco jest największym dostawcą usług IT w Polsce i liderem cyfryzacji w kraju. Jesteśmy praktykami. Asseco Academy jest też największą firmą dostarczającą szkolenia IT w Polsce, a zarządzaniem usługami IT i ITIL zajmujemy się od przeszło 20 lat. Jesteśmy pionierami – jako pierwsi wprowadzaliśmy szkolenia z zarządzania usługami IT w Polsce, budowaliśmy procesy ITSM w swojej organizacji i u naszych klientów oraz wdrażaliśmy narzędzia ITSM.

 

Czego się nauczysz

  • Jak zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia incydentów i ograniczyć wpływ incydentów na biznes
  • Jak identyfikować i diagnozować rzeczywiste przyczyny incydentów
  • Jak zadbać, by rozwiązania tymczasowe, nie stały się trwałym elementem Twoich usług
  • Jak zarządzać wiedzą i alokacją specjalistów IT dla uzyskania jak najlepszych efektów biznesowych.
  • Poznasz najlepsze branżowe praktyki w obszarze świadczenia i wsparcia usług IT

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Pracownicy Service Desku
  • Osoby odpowiedzialne za wsparcie użytkownika i zarządzanie zgłoszeniami IT
  • Osoby odpowiedzialne za diagnozowanie przyczyn awarii i rozwiązywanie problemów
  • Analitycy
  • Koordynatorzy zespołów wsparcia
  • Specjaliści i liderzy IT odpowiedzialni za dostarczanie i utrzymanie usług IT
  • Właściciele usług
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie i rozliczanie dostawców usług IT
  • Konsultanci
  • Dostawcy narzędzi ITSM.

 

Wymagania wstępne

Brak

Scope

  • Organizacja warsztatów
  • Wprowadzenie do zarządzania usługami
  • Gaszenie ognia – zarządzanie incydentami
  • Cykl życia incydentu
  • Zarządzanie incydentami krok po kroku
  • Dokumentowanie incydentów
  • Kategoryzacja incydentów
  • Incydenty a Wnioski o usługę
  • Priorytety incydentów
  • Poważny incydent
  • Poważny incydent a Problem
  • VIP w procesie zarządzania incydentami
  • Eskalacja incydentów
  • Badanie i diagnoza incydentów
  • Statusy incydentów
  • Zamykanie incydentów
  • Korzyści z zarządzania incydentami
  • Diagnoza przyczyn awarii – zarządzanie problemami
  • Problem, Znany błąd, Obejście
  • Baza znanych błędów
  • Cykl życia incydentów i problemów
  • Kiedy rejestrujemy problem?
  • Techniki wspierające diagnozowanie problemów
  • Proaktywne zarządzanie problemami
  • Korzyści z zarządzania problemami
  • Podsumowanie warsztatów

Additional info

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Komplet materiałów do warsztatów Efektywna obsługa zgłoszeń IT

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy; szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą
  • W ciągu dnia pracy będzie kilka przerw, w tym 60-minutowa przerwa na lunch oraz 10-minutowe przerwy na kawę po każdej godzinie szkolenia
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej

Training schedule

Remote

… if you value the opportunity to learn with a trainer and other participants, from anywhere without having to commute.

Stationary

… if you want to learn while sitting in the same room with the trainer and other participants.

Online

… if you want to learn from materials available via the interenet anywhere at any time

Filters:

Training: ITSM_EOZ_Z

Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Date
Form
Language
Additional info
Price

Currently, there is no trainings in the selected form.

Filters:

Training: ITSM_EOZ_Z

Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Date
Location
Language
Additional info
Price

Currently, there is no trainings in the selected form.

Filters:

Training: ITSM_EOZ_Z

Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Dostęp do szkolenia
Form
Language
Additional info
Price

Currently, there is no trainings in the selected form.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Newest
  • Uncategorized

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30