Training ITSM_SLA_Z
Accreditation
Training
Price of training from PLN 1,290 net
Lowest price in the last 30 days: PLN 1,290 net
Language: polish
*the price depends, among others on the form of training and the date
Additional products
No additional books or exams are specified for this training.
Czas trwania: 16h dydaktycznych
2-dniowe autorskie warsztaty, których celem jest podniesienie kwalifikacji i zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie tworzenia umów na świadczenie usług IT (Service Level Agreement).
O zarządzaniu usługami IT wiemy wszystko. Według ostatniego raportu Computerworld TOP200, Grupa Asseco jest największym dostawcą usług IT w Polsce i liderem cyfryzacji w kraju. Jesteśmy praktykami. Asseco Academy jest też największą firmą dostarczającą szkolenia IT w Polsce, a zarządzaniem usługami IT i ITIL zajmujemy się od przeszło 20 lat. Jesteśmy pionierami – jako pierwsi wprowadzaliśmy szkolenia z zarządzania usługami IT w Polsce, budowaliśmy procesy ITSM w swojej organizacji i u naszych klientów oraz wdrażaliśmy narzędzia ITSM.
Czego się nauczysz
Do kogo skierowane jest szkolenie
Wymagania wstępne
Brak
W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje
Organizacja szkolenia
Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej
Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie
Filters:
Training: ITSM_SLA_Z
Warsztaty: Umowy SLA na świadczenie usług IT
Currently, there is no trainings in the selected form.
Cykl online’owych spotkań, podczas których przybliżamy nowe kierunki rozwoju metod zarządzania usługami IT, jak również najciekawsze zagadnienia obszaru programowania, zarządzania Read more
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30