Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Wybrany termin
    Język
    Lokalizacja
    Forma szkolenia
    netto
    Dodaj do koszyka
    Asseco Academy » Terminarz szkoleń » DevOps – Certified Agile Service Manager (CASM)®

    Szkolenie DevOps_CASM

    DevOps – Certified Agile Service Manager (CASM)®

    Akredytacja

    • Opis szkolenia
    • Zakres
    • Informacje dodatkowe
    • Gwarancje
    • Egzamin

    Opis szkolenia

    2-dniowe szkolenie Certified Agile Service Manager to wprowadzenie do Agile Service Management, zastosowania, oraz integracji zwinnego myślenia w procesach zarządzania usługami. Agile poprawia skuteczność i efektywność IT oraz umożliwia ciągłe dostarczanie wartości w obliczu zmieniających się wymagań.

    Zarządzanie usługami IT (ITSM) skupia się na zapewnieniu, że usługi IT dostarczają wartości poprzez zrozumienie i optymalizację ich strumieni wartości end-to-end. Ten kurs łączy praktyki Agile i ITSM, aby całościowo wspierać Agile Service Management poprzez skalowanie procesów by były ‘just enough’, co prowadzi do poprawy przepływu pracy i skrócenia czasu do dostarczenia wartości (time to value).

    Agile Service Management pomaga Informatyce szybciej spełnić wymagania klienta, poprawić współpracę między Dev i Ops, przezwyciężyć ograniczenia w procesach przepływu pracy poprzez iteracyjne podejście do inżynierii procesów, które poprawi szybkość działania zespołów doskonalących procesy.

     

    Czego się nauczysz

    Korzyści dla organizacji:

    • Szybszy czas wprowadzania zmian na rynek
    • Wyższa jakość produktu
    • Zmniejszone ryzyko
    • Szybszy zwrot z inwestycji
    • Większa satysfakcja klienta

    Korzyści dla pracowników:

    • Możliwość szybkiej reakcji na zmieniające się wymagania biznesowe
    • Mniejsze, szybsze wdrożenia
    • Lepszy przepływ pracy
    • Krótsze i lepsze pętle informacji zwrotnej
    • Ciągłe doskonalenie i uczenie się

     

    Do kogo skierowane jest szkolenie

    • Właściciele praktyk i projektanci procesów
    • Programiści, którzy są zainteresowani pomocą w tworzeniu bardziej zwinnych procesów
    • Menedżerowie, którzy chcą połączyć wiele praktyk w środowisko DevOps
    • Pracownicy i menedżerowie odpowiedzialni za inżynierię procesów lub ich usprawnianie
    • Konsultanci prowadzący swoich klientów przez inicjatywy związane z doskonaleniem procesów i DevOps
    • Każda osoba odpowiedzialna za: Zarządzanie wymaganiami związanymi z procesami, Zapewnienie wydajności i skuteczności procesów, Maksymalizację wartości procesów

     

    Wymagania wstępne

    Brak

    Zakres

    Dzień 1

    • Wprowadzenie do kursu
    • Moduł 1: Dlaczego Agile Service Management? (Challenges Today. What is IT Service Management? What is Agile? What Does Tt Take to Be Agile?
    • Moduł 2: Agile Service Management (What is Agile Service Management? Two aspects: Agile Process Engineering & Agile Process Improvement)
    • Moduł 3: Wykorzystanie powiązanych frameworków i dobrych praktyk (DevOps, ITIL, SRE, Lean, Scrum)
    • Moduł 4: Role w Agile Service Management (Agile Practice Owner. Agile Service Management Team. Agile Service Manager)

     

    Dzień 2

    • Moduł 5: Agile Process Engineering (Agile Processes. Agile Process Engineering. Microprocess Architecture. Service Management Architecture)
    • Moduł 6: Artefakty Agile Service Management (Practice Backlog. Sprint Backlog. Increment)
    • Moduł 7: Zdarzenia Agile Service Management (Pre-Sprint Planning. The Sprint: Sprint Planning, Process Standup, Sprint Review, Sprint Retrospective)
    • Moduł 8: Agile Process Improvement (Why Process Improvement is Important? Process Improvement Goals. Agile Process Improvement Reviews. Sustaining Improvements. Automation)
    • Próbny egzamin Certified Agile Service Manager
    • Wskazówki i porady egzaminacyjne
    • Podsumowanie szkolenia

     

    Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

    Informacje dodatkowe

    W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych Certified Agile Service Manager
    • Słownik Agile Service Management
    • Materiały uzupełniające do szkolenia: wideo, case studies, artykuły, książki
    • Specyfikację wymagań egzaminacyjnych Certified Agile Service Manager
    • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami

    Obowiązkowy dodatek:

    • Voucher na egzamin Certified Agile Service Manager

     

    Organizacja szkolenia

    • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
    • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
    • Język szkolenia: polski
    • Język materiałów: angielski
    • Wielkość grupy: do 14 uczestników

     

    Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

    • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

     

    Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

    • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
    • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30.
    • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą.
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej.

     

    Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez DevOps Institute i PeopleCert.

    Gwarancje

    • Gwarancja terminu szkolenia

      Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

      Warunki programu

      1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
      2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
    • Gwarancja 100% satysfakcji

      Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

      Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

      Warunki programu

      1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
      2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
      3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
    • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
    • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

      Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

      Warunki programu

      1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
      2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
    • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

      Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
      2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

    Egzamin

    • Egzamin Certified Agile Service Manager (CASM)®
      • Obowiązkowy pakiet (szkolenie z egzaminem) 
      • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
      • Język egzaminu: polski lub angielski;
      • Liczba pytań: 40;
      • Czas trwania: 60 minut;
      • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (26/40);
      • Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie PeopleCert; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu;
      • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert po zalogowaniu na swoje konto
      • Warunki przystąpienia: brak;
      • Podczas egzaminu nie można korzystać z pomocy naukowych oraz w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
      • Egzamin realizowany poprzez usługę PeopleCert Online Proctoring, która umożliwia przystępowanie do egzaminów w dowolnym momencie (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku) z preferowanej lokalizacji
      • Ważność certyfikatu: 3 lata.

    Harmonogram szkoleń

    Zdalnie

    … jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

    Stacjonarnie

    … jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

    Online

    … jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

    Filtry:

    Szkolenie: DevOps_CASM

    DevOps – Certified Agile Service Manager (CASM)®

    Data
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena
    11.03 – 12.03
      Wirtualna klasa
      polski
      2 690 złnetto
      Dodaj do koszyka

      Filtry:

      Szkolenie: DevOps_CASM

      DevOps – Certified Agile Service Manager (CASM)®

      Data
      Lokalizacja
      Język
      Dodatkowe informacje
      Cena

      Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

      Filtry:

      Szkolenie: DevOps_CASM

      DevOps – Certified Agile Service Manager (CASM)®

      Dostęp do szkolenia
      Forma
      Język
      Dodatkowe informacje
      Cena

      Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

      Szukasz szkolenia w innym terminie?

      Chcesz wiedzieć więcej?

      • Wszystkie
      • Artykuł
      • Broszura

      Sprawdź co o naszych szkoleniach mówią uczestnicy…

        Mogą Cię zaintersować …

        Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

        Chcesz z nami porozmawiać?

        Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30