Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Wybrany termin
    Język
    Lokalizacja
    Forma szkolenia
    netto
    Dodaj do koszyka
    Asseco Academy » Terminarz szkoleń » HDI® Support Center Manager (SCM)

    Szkolenie HDI_SCM

    HDI® Support Center Manager (SCM)

    Akredytacja

    • Opis szkolenia
    • Zakres
    • Informacje dodatkowe
    • Gwarancje
    • Egzamin

    Opis szkolenia

    HDI® Support Center Standard to unikalny zbiór najlepszych praktyk przeznaczonych dla organizacji dostarczających i wspierających systemy i usługi IT.

    Certyfikacja HDI Certified Support Center Manager potwierdza, że kierownik centrum wsparcia posiada wiedzę na temat najlepszych praktyk niezbędnych do skutecznego zarządzania operacyjnymi i taktycznymi elementami organizacji wsparcia.

    Szkolenie HDI Support Center Manager uczy sposobu w jaki strategia centrum wsparcia wpływa na wszystkie jego działania: świadczenie usług, wdrażanie zmian w usługach, procesy operacyjne, zarządzanie pracownikami i marketing centrum wsparcia.

    Szkolenie przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat HDI Certified Support Center Manager.

     

    Czego się nauczysz

    • Krytyczne czynniki sukcesu centrum wsparcia
    • Realizacja strategii centrum wsparcia
    • Metody świadczenia usług wsparcia
    • Metryki centrum wsparcia
    • Poszerzenie wiedzy na temat procesów ITIL® realizowanych w centrum wsparcia, ich przeznaczenia oraz wzajemnych powiązań
    • Mechanizmy motywowania pracowników
    • Metody nowoczesnego zarządzania zespołami pracowników
    • Przywództwo i jego znaczenie w organizacji
    • Metody wykorzystywane do szacowania wielkości zespołu wsparcia i planowania harmonogramu pracy
    • Cel i metody promowania centrum wsparcia

     

    Do kogo skierowane jest szkolenie

    • Osoby na stanowisku kierownika service desku lub ich zastępcy;
    • Osoby poszukujące inspiracji i praktycznych wskazówek, jak poprawić relacje service desku z resztą organizacji, jak osiągnąć wysoką jakość działania i umieć to pokazywać, a także jak udoskonalić swoje przywództwo w zespole;
    • Osoby planujące lub przygotowujące się do kierowania zespołem wsparcia;
    • Osoby, na które delegowano wybrane zadania organizacyjne dotyczące funkcjonowania service desku, albo które kierują zespołami wsparcia na dalszych liniach wsparcia.

     

    Wymagania wstępne

    Brak

    Zakres

    • Unit 1: The Support Center (The Evolution of Support; Successful Support Centers)
    • Unit 2: Strategy (Strategic Perspective; Business Alignment; SWOT)
    • Unit 3: IT Financial Management (Financial Management; Cost, Value, and ROI)
    • Unit 4: Support Delivery Methods and Technology (Support Center Infrastructure; Support Tools and Comm. Channels; Support Delivery Methods; Cloud Services; Service Management Systems; Remote Management)
    • Unit 5: SLM (Service Level Management)
    • Unit 6: Metrics and Quality Assurance (Support Metrics; Baselining and Benchmarking; Performance Reporting; Quality Assurance Programs; Measuring Customer Satisfaction; Measuring Employee Satisfaction)
    • Unit 7: Support Center Processes (Best Practices for Support; IT Service Management; Service Operations; Service Design; Service Transition; Knowledge Management)
    • Unit 8: Leadership (SCM Responsibilities; Your Role as Leader; Manage Operations Effectively; Emotional Intelligence; Communication; Influence & Motivate; Integrity & Service Ethics; Growth)
    • Unit 9: Workforce Management (Workforce Management; Staffing Models; Scheduling; Sourcing; Recruitment)
    • Unit 10: Training and Retention (Fostering Relationships; Teamwork; Coaching; Peer Mentoring; Training; Rewards, Motivation, Retention; Performance Management; Career Development Planning)
    • Unit 11: Promoting the Support Center (What is Marketing? Creating Internal Marketing Culture; Marketing Opportunities)

     

    Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

    Informacje dodatkowe

    W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych HDI-SCM
    • Standard certyfikacji HDI-SCM
    • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
    • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami

    Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:

    • Voucher na egzamin HDI-SCM.

     

    Organizacja szkolenia

    • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
    • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
    • Język szkolenia: polski
    • Język materiałów: angielski
    • Wielkość grupy: do 14 uczestników

     

    Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

    • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

     

    Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

    • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
    • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
    • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy; szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą
    • W ciągu dnia pracy będzie kilka przerw, w tym 60-minutowa przerwa na lunch oraz 10-minutowe przerwy na kawę po każdej godzinie szkolenia
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej

     

    Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez United Business Media LLC.

    HDI® jest zarejestrowanym znakiem handlowym United Business Media LLC. HDI® jest częścią UBM TechWeb, oddziału UBM LLC.

    Gwarancje

    • Gwarancja terminu szkolenia

      Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

      Warunki programu

      1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
      2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
    • Gwarancja 100% satysfakcji

      Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

      Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

      Warunki programu

      1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
      2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
      3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
    • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
    • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

      Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

      Warunki programu

      1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
      2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
    • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

      Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
      2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

    Egzamin

    • Egzamin HDI® Support Center Manager (SCM)
      • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
      • Język egzaminu: angielski;
      • Liczba pytań: 65;
      • Czas trwania: 75 minut;
      • Próg zdawalności: 80% poprawnych odpowiedzi (52/65);
      • Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie HDI; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu;
      • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie HDI po zalogowaniu na swoje konto; do egzaminu należy przystąpić w ciągu 6 tygodni od daty rejestracji na portalu egzaminacyjnym
      • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia HDI Support Center Manager.

    Harmonogram szkoleń

    Zdalnie

    … jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

    Stacjonarnie

    … jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

    Online

    … jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

    Filtry:

    Szkolenie: HDI_SCM

    HDI® Support Center Manager (SCM)

    Data
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena
    18.12 – 20.12
      Wirtualna klasa
      polski
      2 790 złnetto
      Dodaj do koszyka

      Filtry:

      Szkolenie: HDI_SCM

      HDI® Support Center Manager (SCM)

      Data
      Lokalizacja
      Język
      Dodatkowe informacje
      Cena

      Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

      Filtry:

      Szkolenie: HDI_SCM

      HDI® Support Center Manager (SCM)

      Dostęp do szkolenia
      Forma
      Język
      Dodatkowe informacje
      Cena

      Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

      Szukasz szkolenia w innym terminie?

      Chcesz wiedzieć więcej?

      • Wszystkie
      • Artykuł
      • Broszura

      Sprawdź co o naszych szkoleniach mówią uczestnicy…

        Mogą Cię zaintersować …

        Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

        Chcesz z nami porozmawiać?

        Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30