Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Wybrany termin
    Język
    Lokalizacja
    Forma szkolenia
    netto
    Dodaj do koszyka
    Asseco Academy » Terminarz szkoleń » ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

    Szkolenie ITIL4_MSF

    ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

    Akredytacja

    • Opis szkolenia
    • Zakres
    • Informacje dodatkowe
    • Gwarancje
    • Egzamin

    Opis szkolenia

    3-dniowe akredytowane szkolenie ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF) przedstawia w szczegółach 5 następujących praktyk zarządzania usługami:

    • Service Desk
    • Zarządzanie incydentami (Incident Management)
    • Zarządzanie problemami (Problem Management)
    • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service Request Management)
    • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (Monitoring & Event Management).

    Poznaj najlepsze praktyki zarządzania usługami rekomendowane przez profesjonalistów IT i zacznij je stosować w codziennym działaniu.

    Szkolenie ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil to naturalny kolejny krok w rozwoju kariery po szkoleniu ITIL 4 Foundation.

    Kandydat, który ukończy (jeden) dowolny 3-dniowy kurs ITIL 4 Practitioner i zda z sukcesem egzamin oraz – analogicznie – ukończy kurs ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support i zda egzamin, uzyska dodatkowo tytułu ITIL Practice Manager.

     

    Czego się nauczysz

    • Identyfikowania incydentów i wniosków o usługi oraz ich obsługi w Service Desku
    • Minimalizowania negatywnego wpływu incydentów poprzez jak najszybsze przywrócenie normalnego działania usługi
    • Zmniejszania prawdopodobieństwa wystąpienia i wpływu incydentów poprzez identyfikację faktycznych i potencjalnych przyczyn incydentów oraz zarządzanie obejściami i znanymi błędami
    • Obsługi wniosków o usługę w sposób efektywny i przyjazny dla użytkownika
    • Systematycznego obserwowania usługi i komponentów usług oraz rejestrowania i raportowania zdarzeń
    • Rozumienia praktyk z obszaru Monitor, Support & Fulfil w kontekście 4 wymiarów zarządzania usługami
    • Wykorzystania ITIL Capability Model do rozwoju praktyk
    • Przygotujemy Cię do egzaminu ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil.

     

    Do kogo skierowane jest szkolenie

    • Osoby zarządzające usługami cyfrowymi i IT
    • Osoby odpowiedzialne za dostarczanie i wsparcie produktów cyfrowych i usług IT
    • Osoby, które ukończyły kurs ITIL 4 Foundation, poznały podstawy modelu usługowego i są gotowe by zanurkować w praktykę zarządzania usługami IT.

     

    Wymagania wstępne

    • Certyfikat ITIL 4 Foundation

    Zakres

    Szkolenie ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil opisuje w szczegółach 5 następujących praktyk zarządzania usługami:

    • Service Desk
    • Zarządzanie incydentami (Incident Management)
    • Zarządzanie problemami (Problem Management)
    • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service Request Management)
    • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (Monitoring & Event Management)

     

    Dla każdej z praktyk poznasz:

    • Cele praktyki
    • Praktyczne czynniki sukcesu i kluczowe mierniki
    • Najważniejsze pojęcia i definicje
    • Przepływ procesów z wejściami, wyjściami, kluczowymi działaniami i sposobem ich integracji w strumieniach wartości organizacji
    • Role, obowiązki, profile kompetencyjne i wymagane umiejętności
    • Wskazówki dot. struktury organizacyjnej
    • Rekomendacje dot. narzędzi i automatyzacji procesu
    • Rolę dostawców zewnętrznych i partnerów
    • Sposób wykorzystania ITIL Capability Model do doskonalenia praktyki
    • Rekomendacje dotyczące praktyki i jak są one wspierane przez podstawowe zasady ITIL.

    Informacje dodatkowe

    W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil
    • Specyfikację wymagań egzaminacyjnych ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil
    • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
    • Miesięczną subskrypcję usługi MyAXELOS z zasobami ITIL; wymagana jest rejestracja na portalu MyAXELOS i podanie nr kandydata z certyfikatu.

    Obowiązkowe dodatki:

    • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Service Desk”
    • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Incident Management”
    • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Problem Management”
    • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Service Request Management”
    • Oficjalny eBook AXELOS „ITIL 4 Practitioner: Monitoring and Event Management”
    • Voucher na egzamin ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil

    Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:

    • Usługi Take2 Re-sit uprawniającej do 2-go podejścia do egzaminu

     

    Organizacja szkolenia

    • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
    • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
    • Język szkolenia: polski
    • Język materiałów: angielski
    • Wielkość grupy: do 14 uczestników

     

    Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

    • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

     

    Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

    • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
    • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-17:00.
    • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą.
    • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej.

     

    Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

    ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Gwarancje

    • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
    • Gwarancja 100% satysfakcji

      Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

      Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

      Warunki programu

      1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
      2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
      3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
    • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

      Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

      Warunki programu

      1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
      2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
    • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

      Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
      2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.
    • Gwarancja terminu szkolenia

      Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

      Warunki programu

      1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
      2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.

    Egzamin

    • Egzamin ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)
      • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
      • Język egzaminu: angielski;
      • Liczba pytań: 60;
      • Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem);
      • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (39/60);
      • Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie PeopleCert; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu;
      • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert po zalogowaniu na swoje konto;
      • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF);
      • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane jest zainstalowanie oprogramowania ExamShield, potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
      • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
      • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
      • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.

    Harmonogram szkoleń

    Zdalnie

    … jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

    Stacjonarnie

    … jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

    Online

    … jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

    Filtry:

    Szkolenie: ITIL4_MSF

    ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

    Data
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena
    18.12 – 20.12
      Wirtualna klasa
      polski
      1 960 złnetto
      Dodaj do koszyka

      Filtry:

      Szkolenie: ITIL4_MSF

      ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

      Data
      Lokalizacja
      Język
      Dodatkowe informacje
      Cena

      Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

      Filtry:

      Szkolenie: ITIL4_MSF

      ITIL® 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF)

      Dostęp do szkolenia
      Forma
      Język
      Dodatkowe informacje
      Cena

      Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

      Szukasz szkolenia w innym terminie?

      Chcesz wiedzieć więcej?

      • Wszystkie
      • Artykuł
      • Broszura

      Sprawdź co o naszych szkoleniach mówią uczestnicy…

        Mogą Cię zaintersować …

        Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

        Chcesz z nami porozmawiać?

        Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30