Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Wybrany termin
Język
Lokalizacja
Forma szkolenia
netto
Dodaj do koszyka
Asseco Academy » Terminarz szkoleń » ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Szkolenie ITIL4_CDS

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Gwarancje
  • Egzamin

Opis szkolenia

3-dniowe akredytowane szkolenie ITIL Specialist: Create, Deliver & Support wprowadzi Cię w kluczowe koncepcje związane z tworzeniem, dostarczaniem i wspieraniem usług IT:

  • 2 modelowe strumienie wartości – do tworzenia, dostarczania i wspierania produktów/ usług
  • 4 typy struktury organizacyjnej
  • 5 technik zarządzania popytem
  • 10 kroków b y stać się organizacją zorientowaną na klienta
  • 10 technik ustalania priorytetów pracy.

Zwiększ swoje umiejętności w zakresie projektowania, dostarczania i zarządzania cyfrowymi produktami i usługami. Ulepsz swoją strategię, skutecznie zarządzaj zadaniami i wspieraj kulturę ciągłego doskonalenia.

Moduł Create, Deliver & Support jest wspólnym krokiem dla 2 ścieżek rozwoju ITIL – Managing Professional oraz Practice Manager.

 

Czego się nauczysz

  • Projektowania i rozwoju usług (Service Design and Development) – Nauczysz się się, jak projektować i rozwijać usługi, które spełniają potrzeby klientów i realizują cele biznesowe. Zdobądź umiejętności potrzebne do definiowania wymagań, projektowania usług i zapewniania jakości usług.
  • Dostarczania usług (Service Delivery) – Zrozumiesz procesy i działania związane z dostarczaniem wysokiej jakości usług IT, w tym przekazywanie usług do eksploatacji (Service Transition) oraz utrzymanie i eksploatację (Service Operation).
  • Wsparcia usług (Service Support) – Zdobędziesz specjalistyczną wiedzę o funkcji wsparcia i praktykach wymaganych do skutecznego utrzymywania usług IT i zarządzania nimi.
  • Metryk wydajności usług (Service Performance Metrics) – Dowiesz się, jak identyfikować i mierzyć kluczowe wskaźniki wydajności i inne wskaźniki w celu oceny wydajności i skuteczności usług IT.
  • Automatyzacji usług i technologii (Service Automation and Technology) – Odkryjesz rolę automatyzacji i technologii w tworzeniu, dostarczaniu i wspieraniu usług.
  • Kultury i współpracy (Culture and Collaboration) – Dowiesz się, jak wspierać kulturę zorientowaną na usługi w swojej organizacji i promować współpracę między zespołami i działami w celu realizacji udanych projektów.
  • Ciągłego doskonalenia (Continuous Improvement) – Ciągłe doskonalenie jest w centrum uwagi modelu ITIL. Dowiesz się, jak wykorzystywać dane i informacje zwrotne do ulepszania usług, procesów i praktyk, oraz jak zaadoptować do modelu usługowego nowe metody pracy, takich jak Agile, DevOps i Lean.
  • Doświadczeń klienta i użytkownika (Customer and User Experience) – Dowiesz się, jak dostosować usługi do oczekiwań klientów, aby zapewnić im wyjątkowe doświadczenia oraz szybko i skutecznie zaspokajać ich potrzeby.
  • Zasad ITIL 4 (ITIL 4 Principles) – Dowiesz się, jak zastosować zasady przewodnie ITIL 4 („Skoncentruj się na wartości”, „Zacznij tam, gdzie jesteś” oraz „Optymalizuj i automatyzuj”), aby zwiększyć wydajność.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Osoby odpowiedzialne za działanie usług cyfrowych i IT, oraz za ich dostarczanie i wsparcie na wszystkich etapach.
  • Grupa docelowa obejmuje, ale nie jest ograniczona do: service desk managers, IT infrastructure & support managers, problem managers, change managers, release managers; DevOps managers; continual improvement project managers; senior service & support analysts; process owners; service level managers

 

Wymagania wstępne

  • Certyfikat ITIL 4 Foundation

Zakres

Course introduction

ITIL 4 journey

Section 1: Critical success factors of ITSM excellence

  • Module 1: Organization and culture
  • Module 2: Effective teams
  • Module 3: Information Technology to Create, Deliver and Support services

Section 2: Value Streams to Create, Deliver and Support services

  • Module 4: Value streams
  • Module 5: Value stream to Create, Deliver and Support services
  • Module 6: Value stream for user support

Section 3: Managing Work and Sourcing Considerations

  • Module 7: Prioritize and manage work
  • Module 8: Commercial and sourcing considerations

Exam preparation, mock exam

Course summary

 

Szkolenie ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support odwołuje się do następujących praktyk zarządzania usługami IT:

  • Projektowanie usług (Service design)
  • Programowanie i zarządzanie oprogramowaniem (Software development and management)
  • Zarządzanie wdrażaniem (Deployment management)
  • Zarządzanie wydaniami (Release management)
  • Walidacja i testowanie usług (Service validation and testing)
  • Umożliwianie zmian (Change enablement)
  • Service Desk
  • Zarządzanie incydentami (Incident management)
  • Zarządzanie problemami (Problem management)
  • Zarządzanie wiedzą (Knowledge management)
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service level management)
  • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (Monitoring and event management).

 

Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Udział w 3-dniowym szkoleniu ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support prowadzonym na żywo przez trenera eksperta
  • Oficjalny podręcznik dla uczestnika w wersji elektronicznej (Learner Workbook)
  • Skrócony przewodnik dla uczestnika w wersji elektronicznej (Quick Reference Guide)
  • Sylabus z wymaganiami egzaminacyjnymi
  • 2 próbne zestawy pytań egzaminacyjnych wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Glosariusz ITIL

 

Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera

  • Oficjalny eBook ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support
  • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor

 

Dodatkowe opcjonalne usługi

  • Papierowy certyfikat PeopleCert potwierdzający zdanie egzaminu
  • Ubezpieczenie egzaminu Take2
  • Dodatkowy oficjalny próbny egzamin (wersja A i B)
  • Roczna subskrypcja PeopleCert Plus (w cenie ubezpieczenie Take2 oraz dodatkowe próbne egzaminy)
  • 60-dniowa subskrypcja eLearning ITIL® 4 Foundation do szybkiej powtórki podstaw ITSM

 

Uczestnik może samodzielnie wybrać język egzaminu, oficjalnego eBooka oraz podręcznika do szkolenia. Poza językiem angielskim i polskim, dostępny jest chiński, francuski, hiszpański, japoński, niemiecki, portugalski (brazylijski) oraz włoski.

Materiały elektroniczne są dostępne na portalu PeopleCert po zalogowaniu i podaniu nr vouchera.

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30.
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy 60-minutową na lunch oraz 10-minutowe przerwy po każdej godzinie szkolenia. Szczegółowy ustala trener z grupą.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Gwarancje

  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Egzamin

  • Papierowy certyfikat PeopleCert

    Papierowy certyfikat PeopleCert potwierdzający zdanie egzaminu – zakup opcjonalny.

    W standardowej cenie egzaminu otrzymujesz e-certyfikat wystawiany w ciągu 2 dni od daty egzaminu.

  • Ubezpieczenie Take2 Exam Re-sit

    Ubezpieczenie egzaminu Take2 pozwoli Ci zmniejszyć stres w dniu egzaminu, bo jeśli wynik nie będzie zgodny z oczekiwaniami, otrzymasz bezpłatną powtórkę.

    Take2 kosztuje zaledwie ułamek opłaty egzaminacyjnej i pomaga uniknąć ponownego zakupu egzaminu w pełnej cenie.

    Egzamin poprawkowy możesz zaplanować w dogodnym dla Ciebie terminie; masz na to kolejne 6 miesięcy.

    Bezpłatna poprawka jest związana z zakupionym egzaminem; nie można jej przenieść ani zwrócić, jeśli nie zostanie wykorzystana.

    Więcej informacji: https://www.peoplecert.org/Take2

  • Dodatkowy próbny egzamin – wersja A

    PeopleCert Official Mock Exam – dodatkowy próbny egzamin wersja A. To pełny egzamin, z mierzonym czasem, oceniany, zorganizowany tak, aby dać Ci doświadczenie prawdziwego egzaminu i pomóc zapoznać się z interfejsem aplikacji egzaminacyjnej.

    Dostępne są 2 różne oficjalne egzaminy próbne – wersja A lub B. Możesz wybrać język egzaminu – polski, angielski lub inny.

    Kluczowe korzyści z przystąpienia do egzaminu próbnego PeopleCert:

    Praktyka przed egzaminem końcowym;

    Skoncentrowanie wysiłków na potrzebnych obszarach;

    Zapoznanie się ze środowiskiem egzaminacyjnym;

    Walka z lękiem przed egzaminem;

    Poprawa umiejętności zarządzania czasem;

    Budowanie wytrzymałości psychicznej.

    Przed rozpoczęciem próbnego egzaminu otrzymasz instrukcje i wszystkie potrzebne informacje, które musisz znać podczas symulowanego egzaminu. Po zakończeniu próbnego egzaminu otrzymasz raport z testu z pełnymi wynikami, wskazujący obszary wymagające poprawy na podstawie udzielonych odpowiedzi.

  • Dodatkowy próbny egzamin – wersja B

    PeopleCert Official Mock Exam – dodatkowy próbny egzamin wersja B. To pełny egzamin, z mierzonym czasem, oceniany, zorganizowany tak, aby dać Ci doświadczenie prawdziwego egzaminu i pomóc zapoznać się z interfejsem aplikacji egzaminacyjnej.

    Dostępne są 2 różne oficjalne egzaminy próbne – wersja A lub B. Możesz wybrać język egzaminu – polski, angielski lub inny.

    Kluczowe korzyści z przystąpienia do egzaminu próbnego PeopleCert:

    Praktyka przed egzaminem końcowym;

    Skoncentrowanie wysiłków na potrzebnych obszarach;

    Zapoznanie się ze środowiskiem egzaminacyjnym;

    Walka z lękiem przed egzaminem;

    Poprawa umiejętności zarządzania czasem;

    Budowanie wytrzymałości psychicznej.

    Przed rozpoczęciem próbnego egzaminu otrzymasz instrukcje i wszystkie potrzebne informacje, które musisz znać podczas symulowanego egzaminu. Po zakończeniu próbnego egzaminu otrzymasz raport z testu z pełnymi wynikami, wskazujący obszary wymagające poprawy na podstawie udzielonych odpowiedzi.

  • Pakiet egzaminacyjny: ITIL® 4 Create, Deliver & Support (Learner Kit, eBook, Voucher)

    Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera:

    • Oficjalny eBook ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support
    • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor

    Informacje o egzaminie:

    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski lub polski (do wyboru);
    • Liczba pytań: 40;
    • Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem);
    • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28/40);
    • Wersja egzaminu: online;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert;
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support;
    • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
    • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
    • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
    • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_CDS

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
23.10 – 25.10
Oferta
Wirtualna klasa
polski
2 390 zł 2 290 zł netto
Dodaj do koszyka
04.12 – 06.12
Oferta
Wirtualna klasa
polski
2 390 zł 2 290 zł netto
Dodaj do koszyka

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_CDS

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_CDS

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30