Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Wybrany termin
    Język
    Lokalizacja
    Forma szkolenia
    netto
    Dodaj do koszyka
    Asseco Academy » Terminarz szkoleń » Supporting and Troubleshooting Windows 11

    Szkolenie MS 55342AC_Z

    Supporting and Troubleshooting Windows 11

    Akredytacja

    • Opis szkolenia
    • Zakres
    • Gwarancje

    Opis szkolenia

    This is a 4-day ILT course that is designed to provide students with the knowledge and skills required to support and troubleshoot Windows 11 PCs and devices in an on-premises Windows Server Active Directory domain environment. These skills include understanding:

    • Important Windows 11 features
    • How these features are used in an Active Directory
    • How to troubleshoot these features

    Audience Profile

    The primary audience for this course is Desktop Support Technicians (DSTs). These technicians provide Tier 2 support to users with domain-joined computers running the Windows 11 OS, typically in medium to large enterprise organizations. These DSTs focus on a broad range of technical issues for:

    • Windows 11
    • Devices
    • Cloud services
    • Apps
    • Networking
    • Hardware

    The key responsibilities include resolving technical issues relating to:

    • Windows 11 installation, upgrade, and migration
    • Activation
    • Performance
    • User state
    • Device synchronization

    Other key responsibilities include:

    • Configuring and troubleshooting local and remote network access
    • Configuring and troubleshooting access to apps
    • Troubleshooting access to data and printers
    • Troubleshooting authentication, Endpoint security and policy
    • OS and data recovery

    The secondary audience for this course are IT professionals who administer and support Windows 11 desktops, devices, users, and associated network and security resources.

    Prerequisites

    • Networking fundamentals, including Transmission Control Protocol /Internet Protocol (TCP/IP), User Datagram Protocol (UDP), and Domain Name System (DNS).
    • Microsoft Active Directory Domain Services (AD DS) principles.
    • Understanding of the Public Key Infrastructure (PKI) components.
    • Windows Server fundamentals.
    • Microsoft Windows Client essentials; for example, experience with Windows 10 or 11 or knowledge from the M70697A: Implementing and Managing Windows 11 course.

    At Course Completion

    • Describe the processes involved in planning and using a troubleshooting methodology for Windows 11.
    • Troubleshoot startup issues and operating system services on a Windows 11 PC.
    • Perform system recovery.
    • Resolve issues related to hardware devices and device drivers.
    • Administer Windows 11 devices.
    • Troubleshoot issues related to network connectivity.
    • Configure Windows 11 devices by using Group Policy.
    • Configure and troubleshoot user settings.
    • Configure and troubleshoot resource access.
    • Implement remote connectivity.
    • Deploy and troubleshoot applications.
    • Maintain Windows 11 devices.

    Zakres

    • Module 1: Introducing Windows 11
    • Module 2: Administering Windows 11 Remotely
    • Module 3: Troubleshooting startup and performing system recovery
    • Module 4: Troubleshooting devices and device drivers
    • Module 5: Configuring and troubleshooting network connectivity
    • Module 6: Troubleshooting Group Policy
    • Module 7: Configuring and Troubleshooting Security Settings
    • Module 8: Configuring and Troubleshooting User State
    • Module 9: Configuring and Troubleshooting Resource Access
    • Module 10: Troubleshooting applications
    • Module 11: Maintaining Windows 11

    Gwarancje

    • Gwarancja terminu szkolenia

      Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

      Warunki programu

      1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
      2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
    • Gwarancja 100% satysfakcji

      Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

      Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

      Warunki programu

      1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
      2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
      3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
    • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
    • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

      Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

      Warunki programu

      1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
      2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
    • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

      Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

      Warunki programu

      1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
      2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

    Harmonogram szkoleń

    Zdalnie

    … jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

    Stacjonarnie

    … jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

    Online

    … jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

    Filtry:

    Szkolenie: MS 55342AC_Z

    Supporting and Troubleshooting Windows 11

    Data
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena
    18.12 – 21.12
      Oferta
      Wirtualna klasa
      polski
      3 150 zł 2 400 złnetto
      Dodaj do koszyka
      16.01 – 19.01
        Oferta
        Wirtualna klasa
        polski
        3 150 zł 2 400 złnetto
        Dodaj do koszyka
        27.02 – 01.03
          Oferta
          Wirtualna klasa
          polski
          3 150 zł 2 400 złnetto
          Dodaj do koszyka

          Filtry:

          Szkolenie: MS 55342AC_Z

          Supporting and Troubleshooting Windows 11

          Data
          Lokalizacja
          Język
          Dodatkowe informacje
          Cena

          Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

          Filtry:

          Szkolenie: MS 55342AC_Z

          Supporting and Troubleshooting Windows 11

          Dostęp do szkolenia
          Forma
          Język
          Dodatkowe informacje
          Cena

          Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

          Szukasz szkolenia w innym terminie?

          Chcesz wiedzieć więcej?

          • Wszystkie
          • Artykuł
          • Broszura

          Sprawdź co o naszych szkoleniach mówią uczestnicy…

            Mogą Cię zaintersować …

            Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

            Chcesz z nami porozmawiać?

            Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30