Training ITSM_ZKU_IT
Accreditation
Training
Price of training from PLN 1,440 net
Language: polish
*the price depends, among others on the form of training and the date
Additional products
No additional books or exams are specified for this training.
Czas trwania: 16h dydaktycznych
Celem 2-dniowych warsztatów Budowa i Zarządzanie Katalogiem Usług IT jest zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymania katalogu usług IT – jednego z kluczowych elementów nowoczesnego zarządzania usługami w organizacji.
Warsztat ma charakter praktyczny i interaktywny – większość zagadnień realizowana jest poprzez pracę w grupach, analizę przykładów i tworzenie rzeczywistych artefaktów katalogu usług.
O zarządzaniu usługami IT wiemy wszystko. Według ostatniego raportu Computerworld TOP200, Grupa Asseco jest największym dostawcą usług IT w Polsce i liderem cyfryzacji w kraju. Jesteśmy praktykami. Asseco Academy jest też największą firmą dostarczającą szkolenia IT w Polsce, a zarządzaniem usługami IT zajmujemy się od przeszło 20 lat. Jesteśmy pionierami – jako pierwsi wprowadzaliśmy szkolenia z zarządzania usługami IT w Polsce, budowaliśmy procesy ITSM (IT Service Management) w swojej organizacji i u naszych klientów oraz wdrażaliśmy narzędzia ITSM.
Czego się nauczysz
Do kogo skierowane jest szkolenie
Wymagania wstępne
Brak
Wprowadzenie do Katalogu Usług IT
Identyfikacja usług IT
Kluczowe elementy opisu usługi
Struktura katalogu usług IT
SLA w kontekście katalogu usług IT
Aktualizacja i utrzymanie katalogu usług.
Zarządzanie katalogiem usług IT
Komunikacja związana z katalogiem usług IT
Podsumowanie warsztatów, rekomendacje i kolejne kroki
W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje
Organizacja szkolenia
Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej
Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie
Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną
Warunki programu
Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.
Remote
… if you value the opportunity to learn with a trainer and other participants, from anywhere without having to commute.
Stationary
… if you want to learn while sitting in the same room with the trainer and other participants.
Online
… if you want to learn from materials available via the interenet anywhere at any time
Filters:
Training: ITSM_ZKU_IT
Warsztaty: Budowa i zarządzanie Katalogiem Usług IT
Currently, there is no trainings in the selected form.
Cykl online’owych spotkań, podczas których przybliżamy nowe kierunki rozwoju metod zarządzania usługami IT, jak również najciekawsze zagadnienia obszaru programowania, zarządzania Read more
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30