Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » Techniki profesjonalnej sprzedaży

Szkolenie BPF-2004_Z

Techniki profesjonalnej sprzedaży

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Gwarancje

Opis szkolenia

Profesjonalna sprzedaż wymaga od jej realizatorów coraz wyższych kompetencji i umiejętności, świadomego stosowania technik sprzedaży i metod komunikacji w zależności od relacji biznesowych nawiązywanych z klientem. Aby spełnić te wymagania, efektywnie prowadzone procesy sprzedaży, powinny odpowiednio skupić się na umiejętnościach analizy i realizacji własnych celów handlowych, dobrej diagnozie potrzeb klienta, a także na efektywnym budowaniu relacji z klientem.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz umiejętności budowania wizerunku partnera biznesowego, projektowania procesu sprzedaży i budowania jego planu, analizy potrzeb klienta, stosowania odpowiednich technik komunikacji i budowania długotrwałych relacji z klientem. Uczestnicy podczas szkolenia biorą także udział w symulacji stosowania technik sprzedaży w konkretnych sytuacjach biznesowych, radzenia sobie w trudnych sytuacjach występujących w procesie sprzedaży.

 

Czego się nauczysz

  • Zwiększać osobistą efektywność podczas sprzedaży
  • Identyfikować cechy sukcesu w sprzedaży
  • Nawiązywać kontakt z klientem
  • Efektywnie komunikować się z Klientem, aby poznać jego potrzeby, przekonać go do oferowanego rozwiązania, a następnie sfinalizować sprzedaż
  • Wydajnie planować swój czas, aby realizować cele sprzedaży i zwiększyć jej efekty
  • Realizować skuteczny proces sprzedaży
  • Radzić sobie z obiekcjami i trudnymi klientami.

 

Do kogo skierowane jest to szkolenie

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą i budowaniem relacji z klientami, pracowników sił sprzedaży, przedstawicieli handlowych, opiekunów kluczowych klientów (Key account manager), menedżerów sprzedaży.

Zakres

Nastawienie na klienta:

  • Co decyduje o sukcesie przedstawiciela handlowego?
  • Motywacja sprzedawcy, wyznaczanie celów osobistych
  • Źródła satysfakcji własnej – autodiagnoza, rola pozytywnych emocji
  • Budowanie wartości osobistej.

Projektowanie własnej sprzedaży:

  • Analiza celów handlowych
  • Planowanie kontaktów handlowych
  • Wykorzystanie zaplecza, jakie daje firma i sam produkt.

Analiza klientów:

  • Budowanie bazy klientów,
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Analiza typologii klientów.

Przygotowanie do rozmowy handlowej oraz umawiania spotkań:

  • Identyfikacja typu klienta i rodzajów omawianych spraw
  • Planowanie rozmowy (Z kim?, Kiedy?, Gdzie? Po co? Jak?)
  • Przygotowanie zestawu skutecznych pytań handlowych.

Prezentacja siebie i swojej oferty:

  • „Język korzyści” – jak budować skuteczną prezentację?
  • Struktura efektywnej prezentacji
  • Technika CAB – charakterystyka produktu, jego możliwości i korzyści dla klienta.

Aktywna komunikacja z klientem:

  • Jak dotrzeć do klienta?
  • Umiejętność budowania pozytywnego pierwszego wrażenia
  • Strategie i techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

Budowa prezentacji handlowej:

  • Etapy prowadzenia prezentacji handlowej
  • Emocje i mowa ciała
  • W jaki sposób przedstawić ofertę – Wizualna strona prezentacji.

Zasady i umiejętności analizy potrzeb klienta:

  • Źródła pozyskiwania informacji o kliencie – obserwacja, wywiad
  • Analiza klienta, planowanie kolejnych kroków, jakie trzeba podjąć w stosunku do klienta
  • Kreowanie potrzeb klienta
  • czynniki motywujące klienta – jak uczynić potrzeby ukryte jawnymi.

Radzenie sobie z zastrzeżeniami:

  • Czym są obiekcje i ich klasyfikacja
  • Zastrzeżenia klienta – jak sobie z nimi radzić?
  • Klient „nastawiony na nadawanie”, „nastawiony na odbiór”.

Jak obronić cenę i zwiększyć zysk?:

  • Metody i techniki argumentacji cenowej
  • Metody zwiększania marży
  • Sprzedaż i wycena marki.

Finalizowanie sprzedaży:

  • Przygotowanie i prezentacja zaleceń
  • Obserwacja klienta i wyłapywanie sygnałów zakupu
  • Praktyczne wykorzystanie technik finalizowania sprzedaży.

Gwarancje

  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: BPF-2004_Z

Techniki profesjonalnej sprzedaży

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: BPF-2004_Z

Techniki profesjonalnej sprzedaży

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: BPF-2004_Z

Techniki profesjonalnej sprzedaży

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Chcesz wiedzieć więcej?

  • Wszystkie
  • Artykuł
  • Broszura

Check out the opinions of satisfied customers

    Mogą cię zaintersować …

    Proponowane szkolenia

    Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

    Chcesz z nami porozmawiać?rnrn

    Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30