Szkolenia IT / Oracle / Java and Middleware

D88517GC10 Oracle Service Bus 12c: Administration

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 2 980,00 zł
OracleTraningOnDemand Oracle | Training On Demand
Cena netto: 2 576,00 zł
LiveVirtualClasses Oracle | Live Virtual Classes
Cena netto: 2 774,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
This Oracle Service Bus 12c: Administration training teaches you how to install and configure Oracle Service Bus 12c. Expert Oracle University instructors help you gain hands-on experience administering its different components by using the Service Bus Console and Enterprise Manager Fusion Middleware Control.

Benefits to You
By taking this course, you'll develop the skills to install, configure and administer a service bus environment to maintain interactions between services and applications. You'll walk away from the course with the ability to manage and maintain services hosted through Oracle Service Bus 12c as well. Develop a deeper understanding of how Oracle Service Bus enables the integration of services that support a variety of different protocols, security policies and service level agreements.

Uczestnicy
Administrator
System Administrator
Technical Administrator
Wymagania wstępne
Required Prerequisites
  • Basic Knowledge of Oracle Service Bus and SOA
  • Basic Knowledge of SAML
  • Basic knowledge of WebLogic Server administration
  • XML programming experience
Suggested Prerequisites
  • Knowledge XQuery and XPath
  • Knowledge of SOA
  • Oracle WebLogic Server 12c: Administration I
Czego się nauczysz
Learn to:
  • Install Oracle Service Bus 12c and initialize a domain and database support.
  • Migrate an Oracle Service Bus configuration from staging to production environments.
  • Automate Oracle Service Bus tasks using scripts.
  • Monitor service bus health.
  • Define service level agreements that trigger alerts.
  • Configure transport protocols.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Course Objectives
  • Implement Oracle Web Services Manager security in securing Oracle Service Bus services
  • Enrich, route and validate messages within the Service Bus
  • Describe Message Level Security and securing Oracle Service Bus
  • Use some of the basic transports protocols in Oracle Service Bus
  • Install and configure Oracle Service Bus 12c
  • Discuss Oracle Service Bus concepts
  • Migrate an Service Bus configuration from staging to production environments
  • Automate Service Bus tasks by using WLST scripts
  • Configure and administer Oracle Service Bus 12c and its components
  • Configure security policies for services
  • Perform high availability and clustering of Oracle Service Bus 12c

Course Topics

Introduction

  • Course Overview
  • Course Environment
  • Course Agenda
Getting Started with Oracle Service Bus
  • Oracle Service Bus and SOA
  • Oracle Service Bus Roles
  • Product Architecture
  • Describe the Functional Layers of Oracle Service Bus
  • What is Oracle Fusion Middleware 12c?
Installing Oracle Service Bus 12c
  • Oracle Service Bus Database
  • Installation Requirements
  • Install Oracle Service Bus 12c
  • Oracle Service Bus Domain
  • Verify Installation
Service Bus Administration Tools
  • Service Bus Console Structure and Fusion Middleware Control Console Structure
  • Developer Tasks Supported in the Oracle Service Bus Console
  • Service Bus Administrator Tasks Supported in the Fusion Middleware Control Console
Service Bus Management
  • Change Management
  • Change Propagation
  • Delegated Administration
  • Oracle Service Bus and WLST
Reporting and Monitoring
  • Console Dashboard
  • Working with Alerts
  • Reports
  • Logging and Message Level Tracing
Service Bus Security
  • Oracle Service Bus Security Concepts
  • Securing Services with OWSM
  • Access Control Policies
Service Bus High Availability
  • Oracle Service Bus Production Architecture
  • Factors Affecting Oracle Service Bus Performance
  • Partitioning Oracle Service Bus Deployments into a Cluster
  • Throttling and Service Pooling
Informacje dodatkowe
Kurs ma formę wykładów połączonych z ćwiczeniami praktycznymi i jest prowadzony przez instruktora.
Uczestnik szkolenia otrzymuje autoryzowany podręcznik w wersji elektronicznej.
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie