Szkolenia IT / Oracle / Enterprise Management

D92195GC20 Oracle Enterprise Manager Cloud Control 13c: Install & Upgrade Ed 2

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 3 734,00 zł
OracleTraningOnDemand Oracle | Training On Demand
Cena netto: 3 072,00 zł
LiveVirtualClasses Oracle | Live Virtual Classes
Cena netto: 3 476,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
In the Oracle Enterprise Manager Cloud Control 13c: Install & Upgrade course, you’ll learn about the architecture of Oracle Enterprise Manager Cloud Control 13c, implementation options and you'll perform a standard single-server installation. In this course we will also review the available upgrade paths from previous versions and execute a 1-system upgrade from Enterprise Manager Cloud Control 12c 12.1.0.5. This course will review how to manage Oracle Cloud Services in your organization and the benefits of using Enterprise Manager Cloud Control to do so.

Benefits To You
Benefit from this two day workshop which will give you an overview of the Oracle Enterprise Manager Cloud Control 13c architecture and hands-on experience in installation and upgrade scenarios.
Uczestnicy
Database Administrators
Sales Consultants
Support Engineer
Technical Administrator
Technical Consultant
Wymagania wstępne
Required Prerequisites
  • Familiarity with command line environments; Linux, Unix preferred.
Czego się nauczysz
  • Install Oracle Enterprise Manager Cloud Control 13c.
  • Plan and execute a 1-system upgrade from Oracle Enterprise Manager Cloud Control 12c.
  • Explore the new capabilities that are unlocked when managing Oracle Cloud services.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Course Objectives
  • Plan a 1-system upgrade from an earlier version of Oracle Enterprise Manager Cloud Control
  • Execute a 1-system upgrade from an earlier version of Oracle Enterprise Manager Cloud Control
  • Describe the BI Publisher security model, and BI Publisher's relationship with Oracle Enterprise Manager Cloud Control 13c
  • Implement the BI Publisher security model
  • Explore the new capabilities that are unlocked when managing Oracle Cloud services
  • Use Agent Push functionality to discover a host
  • Use Gold Agent Images to add a host to Cloud Control
  • Describe the available upgrade paths
  • Describe the process and considerations when planning an implementation of Enterprise Manager Cloud Control 13c
  • Describe the architecture of Oracle Enterprise Manager Cloud Control 13c
  • Perform a single-server install
  • Describe and execute initial setup tasks
  • Describe a 1-system upgrade scenario

Course Topics

Introduction

  • What is Enterprise Manager Cloud Control 13c and why would I need it?
  • Enterprise Manager Cloud Control 13c high level overview
  • Enterprise Manager Cloud Control 13c UI overview
  • Oracle VirtualBox setup in the Classroom
Architecture and Implementation Options
  • Understanding the Cloud Control components
  • Compatibility And Differences Between Versions
  • Performing agent installations
  • Deployment Topologies
  • Single Server Installation Process
  • Initial Setup Console
  • BIP Security Model
Oracle Cloud In Your IT Ecosystem
  • Describe the benefits of having Oracle Cloud services in your IT Ecosystem
  • Explore how Oracle Cloud services can be managed and why Enterprise Manager Cloud Control is a superior choice
  • Describe how Enterprise Manager Cloud Control establishes a connection to Oracle Cloud services
  • Explore the new capabilities that are unlocked when Cloud Control is managing Oracle Cloud services
Upgrade Paths
  • Upgrade Paths Map
  • 12c to 13c Upgrade Utilities
  • 1-System Upgrade Process - 12c upgrade
Implementation Planning
  • Describe the Enterprise Manager Implementation Lifecycle
  • Planning a Cloud Control Implementation
  • Managing Infrastructure Growth
  • An Enterprise Manager Site
  • Sizing the Repository
  • OMR Lifecycle and Security Implementations
  • OMS Lifecycle and Security Implementations
  • High Availability Considerations
Informacje dodatkowe
Kurs ma formę wykładów połączonych z ćwiczeniami praktycznymi i jest prowadzony przez instruktora.
Uczestnik szkolenia otrzymuje autoryzowany podręcznik w wersji elektronicznej.
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń