Szkolenie HDI_CSR_Z
Akredytacja
Szkolenie
Cena szkolenia od 1 230 zł netto
Język: polski
* cena jest zależna m.in. od formy szkolenia i terminu
Produkty uzupełniające
Nie wyznaczono dodatkowych książek dla tego szkolenia.
Cena egzaminu od 450 zł netto
Materiały szkoleniowe i egzamin w języku angielskim
HDI® Support Center Standard to unikalny zbiór najlepszych praktyk przeznaczonych dla organizacji dostarczających i wspierających systemy i usługi IT.
Przedstawiciele 1-wszej linii wsparcia klienta (Customer Service Representative) codziennie wchodzą w interakcje z klientami. Czy posiadają umiejętności pozwalające na stworzenie najwyższej jakości doświadczeń klienta? Ten kurs rozwija umiejętności i techniki wymagane do zapewnienia wyjątkowej obsługi klienta i wsparcia usług.
Szkolenie HDI Customer Service Representative koncentruje się na najlepszych praktykach obsługi rozmów telefonicznych, technikach komunikacji i słuchania, dokumentacji zgłoszeń, rozwiązywaniu problemów i umiejętności diagnozy błędów, rozwiązywaniu konfliktów i radzeniu sobie z tzw. trudnymi klientami.
Szkolenie przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat HDI Customer Service Representative.
Czego się nauczysz
Do kogo skierowane jest to szkolenie
Szkolenie HDI Customer Service Representative jest szczególnie przydatne dla grup zamkniętych jako element zapewnienia jakości i spójności procesów obsługi użytkowników przez centrum wsparcia.
Wymagania wstępne
Brak
Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.
W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje
Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:
Organizacja szkolenia
Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej
Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie
Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez United Business Media LLC.
HDI® jest zarejestrowanym znakiem handlowym United Business Media LLC. HDI® jest częścią UBM TechWeb, oddziału UBM LLC.
Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną
Warunki programu
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.
Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.
Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.
Zdalnie
… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.
Stacjonarnie
… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.
Online
… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie
Filtry:
Szkolenie: HDI_CSR_Z
HDI® Customer Service Representative (CSR)
Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.
Windows Server to system operacyjny oferujący szeroki wachlarz narzędzi i funkcji, które umożliwiają…
SQL Server Integration Services, znane jako SSIS, to jedno z najpotężniejszych narzędzi dostępnych w…
Deep Learning, czyli głębokie uczenie, to jedno z najbardziej fascynujących i dynamicznie rozwijając…
Aleksandra
Dagny
Digital Project Manager
Dariusz
PKO Bank Polska S.A.
Proponowane szkolenia
Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30