Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » HDI® KCS Principles

Szkolenie HDI_KCSP_Z

HDI® KCS Principles

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Gwarancje
  • Egzamin

Opis szkolenia

Metodyka Knowledge-Centered Service (KCS), opracowana przez Consortium for Service Innovation, to zestaw procesów i praktyk, które wykorzystują wiedzę jako kluczowy zasób organizacji wsparcia IT. Udowodniono, że Knowledge-Centered Service pozwala organizacjom dostarczającym usługi IT znacząco podnieść poziom usług dla klientów, poprawić efektywność operacyjną oraz zwiększyć wartość organizacji IT, a wszystko przez lepsze zarządzanie wiedzą.

3-dniowy kurs KCS Principles jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć praktyki Knowledge-Centered Service. Certyfikacja ta zapewnia spójne zrozumienie metodologii KCS przez wszystkie osoby w organizacji. Kurs może być wykorzystany do budowania wewnętrznego wsparcia dla nowej inicjatywy zarządzania wiedzą zgodnie z metodyką KCS.

Organizacje, które wykorzystują wiedzę i skutecznie nią zarządzają, mogą zredukować kosztowne błędy, przyspieszyć wdrażanie nowych pomysłów i wyeliminować zbędną pracę. Dobrze prosperujący program zarządzania wiedzą, który skutecznie przechwytuje, strukturyzuje i ponownie wykorzystuje informacje, jest istotnym elementem najlepiej funkcjonujących organizacji i często zapewnia im przewagę konkurencyjną.

 

Czego się nauczysz

  • Metodyka zarządzania wiedzą Knowledge-Centered Service (KCS)
  • Przeznaczenie metodyki KCS
  • Korzyści wynikające z implementacji metodyki KCS
  • Zasady przechwytywania wiedzy, jej strukturalizacji i zapewnienia jej jakości
  • Metody motywowania pracowników do dzielenia się wiedzą
  • Zasady budowy strategii realizacji metodyki KCS
  • Model adaptacji metodyki KCS
  • Najczęściej występujące pułapki związane z wdrożeniem procesu zarządzania wiedzą
  • Integracja metodyki KCS z najlepszymi praktykami ITIL®

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Zarządzający centrum wsparcia IT, service deskiem lub call center
  • Osoby poszukujące inspiracji i praktycznych rozwiązań, jak zbudować działający proces zarządzania wiedzą w organizacji
  • Osoby poszukujące metod podniesienia efektywności działania centrum wsparcia IT
  • Osoby zdecydowane na wdrożenie metodyki Knowledge-Centered Service

 

Wymagania wstępne

Brak

Zakres

  • Unit 1: What is Knowledge-Centered Service? (What Is Knowledge-Centered Service? What Led to the Development of KCS? KCS Principles. Why Do You Need KCS? What Are the Benefits of KCS?)
  • Unit 2: The KCS Principles and Core Concepts (KCS Principles. KCS Core Concepts)
  • Unit 3: The KCS Practices (The KCS Practices. Understanding KCS. The KCS Methodologies)
  • Unit 4: Aligning KCS with the Business (Aligning Business Goals and Objectives. Providing Additional Value with KCS. KCS Benefits and ROI)
  • Unit 5: Content Health (The Content Standard. KCS Article State. Developing A Content Standard. Creating Evolve Loop Articles. Archiving Old Articles. Dealing with Legacy Data. Priming the Knowledge Base. Global Support Considerations. Knowledge Domain Analysis. Content Health Indicators. Self-Service Success. Self-Service Measures)
  • Unit 6: KCS Roles and Responsibilities (KCS Roles and Licensing Model. The KCS Licensing Model. Defining Roles and Competencies)
  • Unit 7: Process Integration (Process Integration. Structured Problem Solving. Seamless Technology Integration. Search Technology for KCS. Closed Loop Feedback. KCS Process Integration Indicators)
  • Unit 8: Performance Assessment (Assessing the Creation of Value. Feedback and Reputation Model)
  • Unit 9: Leadership (Leadership. Tap into Internal Motivators. Recognition Programs. Compelling Purpose. Promote Teamwork)
  • Unit 10: Communication (Communication. Key Messaging and Elevator Pitches. Handling Questions and Objections. Programs for Social Engagement)
  • Unit 11: Technology (Functional Requirements. Technology Selection. KCS Verified)
  • Unit 12: The KCS Adoption Roadmap (The KCS Adoption Program. Adoption Phases. Adoption Roles. KCS Implementation Strategy. KCS Investment. Critical Success Factors)

 

Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych KCS Principles
  • Standard certyfikacji KCS Principles
  • Specyfikacja wymagań egzaminacyjnych
  • Przykładowe zestawy egzaminacyjne wraz z odpowiedziami

Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:

  • Voucher na egzamin KCS Principles.

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy; szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą
  • W ciągu dnia pracy będzie kilka przerw, w tym 60-minutowa przerwa na lunch oraz 10-minutowe przerwy na kawę po każdej godzinie szkolenia
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez United Business Media LLC.

KCS® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Consortium for Service Innovation.

HDI® jest zarejestrowanym znakiem handlowym United Business Media LLC. HDI® jest częścią UBM TechWeb, oddziału UBM LLC.

Gwarancje

  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Egzamin

  • Egzamin HDI® KCS Principles
    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski;
    • Liczba pytań: 65;
    • Czas trwania: 75 minut;
    • Próg zdawalności: 80% poprawnych odpowiedzi (52/65);
    • Wersja egzaminu: voucher na egzamin online realizowany w systemie HDI; voucher jest wysyłany na adres e-mail uczestnika najpóźniej następnego dnia po szkoleniu;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie HDI po zalogowaniu na swoje konto; do egzaminu należy przystąpić w ciągu 6 tygodni od daty rejestracji na portalu egzaminacyjnym
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia KCS Principles.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: HDI_KCSP_Z

HDI® KCS Principles

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
17.07 – 19.07
    Wirtualna klasa
    polski
    2 640 złnetto
    Dodaj do koszyka

    Filtry:

    Szkolenie: HDI_KCSP_Z

    HDI® KCS Principles

    Data
    Lokalizacja
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Filtry:

    Szkolenie: HDI_KCSP_Z

    HDI® KCS Principles

    Dostęp do szkolenia
    Forma
    Język
    Dodatkowe informacje
    Cena

    Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

    Szukasz szkolenia w innym terminie?

    Chcesz wiedzieć więcej?

    • Wszystkie
    • Artykuł
    • Broszura

    Check out the opinions of satisfied customers

      Mogą cię zaintersować …

      Proponowane szkolenia

      Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.

      Chcesz z nami porozmawiać?rnrn

      Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30