Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » System Center 2012 Service Manager

Szkolenie MS 55009

System Center 2012 Service Manager

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Gwarancje

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest dostarczenie informacji na temat zaprojektowania, wdrożenia i utrzymywania Service Manager 2012. Na szkoleniu przedstawiona jest współpraca Service Managera z pozostałymi produktami wchodzącymi w skład System Center 2012.

Celem szkolenia jest również dostarczenie wiedzy na temat dostosowania środowiska użytkownika pod indywidualne potrzeby przedsiębiorstwa oraz automatyzowania procesów reagowania na żądania.
 
Do kogo skierowane jest to szkolenie
Szkolenie skierowane jest dla specjalistów IT, którzy mają wdrażać i zarządzać chmurą prywatną opartą o System Center 2012.
 
Wymagania wstępne
  • Wiedza z zakresu zarządzania Windows Server 2008 R2
  • Wiedza z zakresu ADDS.
  • Wiedza z zakresy PowerShell i SQL Server Reporting Services

Zakres

  • Wprowadzenie do System Center 2012 Service Manager
  • Informacje ogólne na temat ITIL i MOF
  • Aspekty dotyczące projektowania i wdrażania Service Manager 2012
  • Instalacja i konfiguracja Service Manager 2012
  • Zarządzanie bezpieczeństwem w Service Manager 2012
  • Łączniki dla Service Manager 2012
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zmianami i zarządzanie aktywnościami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie poziomem jakości usług
  • Używanie portalu samoobsługowego
  • Zarządzanie magazynem danych i raportowanie
  • Integracja Orchestrator 2012 z Service Manager 2012
  • System Center 2012 Service Pack 1
  • Integracja System Center 2012

Gwarancje

  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Terminarz Szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: MS 55009

System Center 2012 Service Manager

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Currently, there is no trainings in the selected form.

Filtry:

Szkolenie: MS 55009

System Center 2012 Service Manager

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Currently, there is no trainings in the selected form.

Filtry:

Szkolenie: MS 55009

System Center 2012 Service Manager

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Currently, there is no trainings in the selected form.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30