By osiągnąć sukces – w dowolnej dziedzinie – potrzebujesz praktyki, praktyki i jeszcze raz praktyki. Praktykę zdobywa się latami żmudnej pracy, metodą prób i błędów, bez gwarancji sukcesu… ale jest droga na skróty, bo gdy Twoim celem jest tworzenie i dostarczanie najlepszych w swojej klasie cyfrowych produktów i usług IT, możesz siegnąć po gotowy zbiór dobrych branżowych praktyk i de facto standard w tym obszarze, czyli bibliotekę ITIL® 4.
Zastanawiasz się jak sprostać presji na częste zmiany? Ta presja będzie tylko rosnąć. Sprawdź dobre praktyki, które trwale udrożnią Twój strumień zmian – Change Enablement, Deployment Management oraz Release Management. Pewnie wiesz, że nie ma sukcesu w zarządzaniu zmianami bez dobrej wiedzy o zasobach i konfiguracji usług. Tu również są dostępne dobre praktyki i rekomendacje – Service Configuration Management oraz IT Asset Management.
Wszystkie te dobre praktyki muszą pracować wspólnie, dlatego zostały zebrane w jednym module – ITIL® Practitioner: Plan, Implement & Control (PIC).
Zastanawiałeś się, jak zmienia się rola wsparcia usług, i czy jesteś na te zmiany gotowy? Chcesz lepiej zarządzać kolejką zgłoszeń? Balansować działania reaktywne i proaktywne? Używać swarmingu do kompleksowych problemów? Zaprzęgnąć AI do pracy operacyjnej?
W ITIL® znajdziesz na to dobre praktyki – Incident Management, Problem Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring & Event Management. Wszystkie zebrane w jednym module – ITIL Practitioner: Monitor, Support & Fulfil (MSF).
Automatyzacja do zadanie dla IT. Automatyzować można jednak tylko zadania, które tworzą wartość, są uproszczone i zoptymalizowane. Dlatego musisz mieć pewność, że wiesz czego chcą Twoi klienci, dlaczego kupują Twoje usługi i dlaczego kupują je od Ciebie. Musisz mieć pewność, że Twoja wiedza, jest aktualna, zbierana na bieżąco i tak samo używana.
Czy wiesz co to znaczy dobra usługa? Czy masz pewność, że Twoi klienci postrzegają to w ten sam sposób? Czy wiesz czego chcą Twoi klienci, dlaczego kupują Twoje usługi i dlaczego kupują je od Ciebie? Tu z pomocą przychodzi najważniejsza z praktyk ITIL® 4, czyli Service Level Management. Do pomocy masz kolejne – Relationship Management, Supplier Management, Information Security Management oraz Continual Improvement, by mieć pewność, że nie spoczniesz na laurach.
Komplet dobrych praktyk niezbędnych do lepszej współpracy z klientami wokół wartości znajdziesz w module – ITIL® Practitioner: Collaborate, Assure & Improve (CAI).
Przepraszamy, brak artykułów w wybranej kategorii.
Zapisz się do newslettera
Bądź zawsze na bieżąco i otrzymujod nas tygodniową dawkę wiedzy!
Informujemy, iż Państwa dane osobowe są przetwarzane przez administratora, którym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdańsku, ul. Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk. Przetwarzamy Państwa dane w celu: przygotowanie odpowiedzi na złożone zapytanie oraz przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W związku z przetwarzaniem Państwa danych, posiadacie prawa do : dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych, ograniczenia przetwarzania i prawo do cofnięcia zgody. Z pełną treścią informacji dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym o przysługujących prawach i ich zakresie możecie się Państwo zapoznać pod adresem: https://www.assecods.pl/wp-content/uploads/Klauzula-informacyjna-formularz-kontaktowy.pdf
wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna).