Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Regulamin świadczenia usług / Terms and Conditions of Service

Regulamin świadczenia usług / Terms and Conditions of Service

Regulamin świadczenia usług szkoleniowych / Terms and Conditions of Training Services

  • PL – Ogólne Warunki Świadczenia Usług Szkoleniowych

    Regulamin z dnia: 05.05.2025

     §1

    Postanowienia ogólne

    1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia przez Asseco Data Systems S.A. Usług szkoleniowych, warunki zawierania Umów o świadczenie takich usług oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
    2. Organizatorem Usług szkoleniowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdańsku, ul. Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000421310, NIP: 517-035-94-58, REGON 180853177, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 120 002 940,00 złotych (zwany dalej „Organizatorem”).
    3. Zamawiając usługę, Zamawiający potwierdza, że zapoznał się z jej opisem, warunkami świadczenia oraz Regulaminem, jak również akceptuje wszystkie postanowienia Regulaminu.

    §2

    Definicje

    1. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej z Organizatorem bezpośrednio nie związanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    2. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Klient będący osobą fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    3. Szkolenia tradycyjne – szkolenia realizowane w formie stacjonarnej na salach szkoleniowych, zgodnie z następującymi warunkami:
      • 1 godzina lekcyjna = 45 minut zegarowych,
      • 1 dzień szkoleniowy trwa nie dłużej niż 8 godzin lekcyjnych, w wyjątkowych sytuacjach realizowane są szkolenia trwające 10 godzin lekcyjnych dziennie,
      • 1 pełny dzień szkoleniowy zawiera co najmniej 2 przerwy 15-minutowe i 1 dłuższą przerwę trwającą od 30 do 60 minut.
    1. Szkolenia e-learningowe – szkolenia w formie materiałów multimedialnych do samokształcenia udostępniane z wykorzystaniem systemu zarządzania szkoleniami elektronicznymi.
    2. Nieodpłatny dostęp do wiedzy – świadczone nieodpłatnie usługi w postaci : webinarów, nagrań video, dostępu do artykułów i opracowań.
    3. Wirtualna klasa – szkolenia w trybie on-line prowadzone przez trenerów z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania do komunikacji głosowej oraz wideo pomiędzy trenerem oraz uczestnikami szkolenia.
    4. Zdalna klasa – szkolenia realizowane w formie stacjonarnej na salach szkoleniowych, do których część uczestników jest podłączana w trybie on-line z sal szkoleniowych znajdujących się w innych ośrodkach szkoleniowych lub z dowolnej innej lokalizacji z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania do komunikacji głosowej oraz wideo pomiędzy trenerem oraz uczestnikami
    5. Szkolenia na życzenie – nagrane sesje szkoleń realizowanych w formie wirtualnej klasy do samokształcenia udostępniane z wykorzystaniem systemu zarządzania szkoleniami
    6. Szkolenia – usługi obejmujące Szkolenia tradycyjne, Szkolenia e-learningowe, Wirtualne klasy, Zdalne klasy oraz Szkolenia na życzenie.
    7. Uczestnik – Zamawiający będący osobą fizyczną uczestniczący w Szkoleniu lub osoba fizyczna zgłoszona przez Zamawiającego będącego osobą prawną uczestnicząca w Szkoleniu.
    8. Umowa – umowa cywilnoprawna zawierana pomiędzy Zamawiającym i Organizatorem, której przedmiotem jest świadczenie przez Organizatora Usług szkoleniowych
    9. Usługi szkoleniowe – ogół działań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem szkoleń. Szkolenia organizowane są w formule otwartej (tzw. „szkolenia otwarte”) i zamkniętej (tzw. „szkolenia zamknięte”) oraz przeprowadzane w trybie stacjonarnym lub zdalnym. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych szkoleń są dostępne na stronie internetowej Organizatora academy.asseco.pl.
    10. Zamawiający – pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna, która złożyła zgłoszenie uczestnictwa w Szkoleniu.
    11. RODO – Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1

    §3

    Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu

    1. Organizator organizuje szkolenia w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w ofercie szkoleń dostępnej na stronie internetowej Organizatora academy.asseco.pl.
    2. Umowa o udział w szkoleniu zostaje zawarta po zaakceptowaniu przez Organizatora zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu złożonego przez Zamawiającego. Akceptacja zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu stanowiąca potwierdzenie udziału zgłoszonych Uczestników bądź odmowa jego realizacji zostanie przesłana przez Organizatora na adres kontaktowy Zamawiającego podany w zgłoszeniu nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia do Organizatora.
    3. Zgłoszenie uczestnictwa w Szkoleniu należy przesłać do Organizatora, korzystając z formularza on-line zamieszczonego na stronie internetowej Organizatora academy.asseco.pl lub przy zastosowaniu wzoru formularza Organizatora pocztą elektroniczną na adres e-mail academy@assecods.pl .
    4. Dane Zamawiającego podane w zgłoszeniu uczestnictwa w szkoleniu są danymi do

    §4

    Usługi polegające na nieodpłatnym dostępie do wiedzy

    1. W ramach usług polegających na nieodpłatnym dostępie do wiedzy, Uczestnik otrzymuje dostęp do : webinarów, nagrań video, merytorycznych opracowań i artykułów.
    2. Skorzystanie z usług polegających na nieodpłatnym dostępie do wiedzy, może być uzależnione od wyrażenia przez Uczestnika zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celu przesyłania informacji handlowych.
    3. W przypadku gdy udostępnienie usługi polegającej na nieodpłatnym dostępie do wiedzy jest uzależnione od wyrażenia przez Uczestnika zgody, brak wyrażenia przez Uczestnika zgody, oznacza brak możliwości skorzystania z usług o których mowa w ust. 2 .
    4. Organizator zastrzega sobie prawo do nagrywania webinarów.

    §5

    Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu

    1. Istnieje możliwość rezygnacji przez Zamawiającego z uczestnictwa w Szkoleniu maksymalnie do 14 dni przed datą rozpoczęcia Szkolenia bez obowiązku ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów (liczy się data wpływu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy do Organizatora).
    2. W przypadku późniejszej rezygnacji, maksymalnie jednak do 6 dni roboczych przed datą rozpoczęcia Szkolenia, Zamawiający wyraża zgodę na obciążenie go przez Organizatora kosztami w wysokości 50% wynagrodzenia za dane Szkolenie.
    3. Nie zgłoszenie rezygnacji przez Zamawiającego maksymalnie do 6 dni roboczych przed datą rozpoczęcia Szkolenia i nie wzięcie udziału w Szkoleniu skutkuje obciążeniem Zamawiającego przez Organizatora kosztami w wysokości 100% wynagrodzenia za dane Szkolenie.
    4. Organizator zastrzega sobie prawo do określania odmiennych zasad rezygnacji z udziału Szkoleniach zamkniętych w ofercie zamieszczonej na stronie internetowej Organizatora academy.asseco.pl lub w skierowanej do Zamawiającego propozycji zawarcia Umowy. Zasady takie mają pierwszeństwo przed postanowieniami ust. 1-3 niniejszego paragrafu.
    5. Konsument, który zawarł Umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Organizatora, może w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia odstąpić od niej. Konsument może skorzystać z prawa odstąpienia poprzez złożenie Organizatorowi oświadczenia o odstąpieniu od umowy, bez podawania przyczyny, korzystając z wzoru formularza stanowiącego załącznik do Regulaminu lub w inny sposób. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarcza wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Konsumenta, Organizator zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Organizator został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, bez obciążania go jakimikolwiek kosztami z tytułu zwrotu. Jeżeli Konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia Usług szkoleniowych przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, zobowiązany będzie zapłacić Organizatorowi kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował on Organizatora o odstąpieniu od Umowy.
    6. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy przesłać do Organizatora w formie pisemnej tradycyjną pocztą na adres siedziby Organizatora lub elektronicznie na adres e-mail academy@assecods.pl .
    7. W przypadku braku możliwości udziału w Szkoleniu z przyczyn niezależnych od Uczestnika, Organizator może dopuścić udział w Szkoleniu innego Uczestnika wskazanego przez Zamawiającego. Zgłoszenia nowego Uczestnika, pod warunkiem uzyskania uprzedniej zgody Organizatora, należy dokonać w formie pisemnej tradycyjną pocztą na adres siedziby Organizatora lub elektronicznie na adres e-mail academy@assecods.pl .
    8. Organizator zastrzega  sobie  prawo  do  zmiany  terminu  Szkolenia  lub  jego  odwołania i poinformowania o tym fakcie Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną przed dniem rozpoczęcia Szkolenia w sytuacji wystąpienia poważnych problemów natury organizacyjnej i/lub technicznej, które uniemożliwiają przeprowadzenie szkolenia i były niemożliwe do przewidzenia w dniu zawarcia Umowy. Wszelkie wpłacone przez Zamawiającego kwoty zostaną w takim przypadku zwrócone Zamawiającemu nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Organizator poinformował o zmianie terminu bądź odwołaniu Szkolenia, na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy lub za zgodą Zamawiającego zarachowane na poczet kosztów udziału w takim samym Szkoleniu w nowym, obustronnie zaakceptowanym terminie.
    9. Uprawnienia, o których mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

    §6

    Ceny szkoleń i warunki płatności

    1. Za przeprowadzenie Szkolenia Organizatorowi przysługuje wynagrodzenie zgodne z aktualnym cennikiem szkoleń dostępnym na stronie internetowej Organizatora academy.asseco.pl lub przekazanym Zamawiającemu w dedykowanej ofercie wraz z propozycją zawarcia Umowy.
    2. Cena szkolenia nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz dojazdu Uczestnika do miejsca szkolenia.
    3. Faktura za Szkolenie dostarczona zostanie do Zamawiającego po zrealizowaniu Szkolenia.
    4. Zgodnie z zapisami § 5 ust. Z1amawiający zobowiązany jest do uregulowania należności wynikającej z otrzymanej od Organizatora faktury lub faktury pro forma.
    5. Należności wynikające z otrzymanej faktury Zamawiający zobowiązany jest uregulować w terminie do 21 dni od daty jej otrzymania. Należności wynikające z otrzymanej faktury pro forma powinny zostać uregulowane w terminie wskazanym na fakturze pro forma, lecz nie później niż przed rozpoczęciem Szkolenia.
    6. Klient może zapłacić za zamówione towary poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach, lub za pośrednictwem systemu płatności PayPal, obsługiwanego przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. z siedzibą w Luksemburgu.

    §7

    Zasady wykorzystania voucherów egzaminacyjnych PeopleCert

    1. W związku z różnicami cenowymi między regionami, konieczne jest precyzyjne określenie warunków ich realizacji.
    2. Voucher zakupiony w Regionie 3 (obejmującym m.in. Polskę) może być wykorzystany w Polsce oraz w innych krajach należących do tego samego regionu. Lista państw przypisanych do poszczególnych regionów dostępna jest pod następującym linkiem: https://academy.asseco.pl/wp-content/uploads/2025/01/Regiony-voucherow-egzaminacyjnych-PeopleCert.pdf
    3. Jeżeli voucher zostanie wykorzystany w kraju spoza Regionu 3, Asseco Academy zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na różnicę w cenie egzaminu, zgodnie z polityką realizacji voucherów PeopleCert.
    4. W celu uniknięcia dodatkowych opłat, przed przystąpieniem do egzaminu zaleca się sprawdzenie aktualnej listy krajów należących do danego regionu pod wskazanym linkiem.

    §8

    Postępowanie reklamacyjne

    1. Zamawiający, w tym osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zawierająca umowę w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością zawodową (tzw. „przedsiębiorca na prawach konsumenta”), ma prawo do składania reklamacji dotyczących Usług szkoleniowych w terminie 15 dni roboczych od daty zakończenia Szkolenia.
    2. Reklamacje należy składać w formie pisemnej:
      • tradycyjną pocztą na adres siedziby Organizatora, lub
      • elektronicznie na adres e-mail: academy@assecods.plZ
    3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
      • nazwę / imię i nazwisko Zamawiającego,
      • adres siedziby / zamieszkania,
      • przedmiot reklamacji (nazwa usługi, termin i miejsce realizacji),
      • uzasadnienie merytoryczne i formalne,
      • oczekiwania wobec Organizatora.
    4. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 15 dni roboczych od daty jej otrzymania przez Organizatora.
    5. Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli:
      • została ona złożona po upływie terminu wskazanego w ust. 1, lub
      • dotyczy kwestii wynikających z nieznajomości postanowień niniejszego Regulaminu.

    §9

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

    1. Administratorem danych osobowych zbieranych i przetwarzanych w celu realizacji szkolenia jest Organizator . Z administratorem można się skontaktować :
      • listownie (pocztą tradycyjną), pisząc na adres wskazany powyżej,
      • za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail: kontakt@assecods.pl,
      • telefonicznie pod numerem telefonu: +48 22 52 58 601.
    2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym Uczestnik może się skontaktować:
      • listownie (pocztą tradycyjną), pisząc na adres: Asseco Data Systems S.A., Biuro w Łodzi, ul. Narutowicza 136, 90-146 Łódź,
      • za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail: IOD@assecods.pl,
      • telefonicznie pod numerem telefonu: +48 42 675 63 60.
    3. Dane podawane w związku z realizacją szkolenia będą przetwarzane w celu zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia a w przypadku Uczestników korzystających z dofinansowania pochodzącego ze środków UE w celu udokumentowania prawidłowości dokonanych wydatków, w zakresie, w jakim jest to objęte wytycznymi instytucji dokonujących kontroli prawidłowości wydatków. .
    4. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym przypadku niezbędność przetwarzania w związku z zawartą umową o udział w szkoleniu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz uzasadniony interes prawny administratora, jakim jest prawidłowe udokumentowanie wsparcia udzielonego ze środków UE, zgodnie z wytycznymi instytucji realizujących wsparcie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    5. Dane przechowywane będą przez okres, w jakim konieczne jest przechowywanie dokumentacji związanej ze szkoleniem dla celów kontroli i audytu .
    6. Odbiorcą danych mogą być : podmioty, z którymi Asseco Data Systems S.A. współpracuje w procesie organizacji i realizacji usług szkoleniowych, w tym podmioty autoryzujące i akredytujące realizowane usługi, dostawcy materiałów szkoleniowych, dostawcy licencji wymaganych do realizacji szkoleń oraz podmioty świadczące usługi egzaminowania i certyfikacji, mogące posiadać siedzibę poza Unią Europejską; dostawcy usług IT wspomagający techniczne aspekty realizacji szkolenia w formie Wirtualnej Klasy i Zdalnej Klasy oraz podmioty dokonujące kontroli prawidłowości wykorzystania udzielonego wsparcia ze środków UE.
    7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Uczestnik posiada :
      • prawo dostępu i sprostowania swoich danych osobowych,
      • prawo przenoszenia danych osobowych,
      • prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych, na podstawie warunków określonych w art. 17 RODO,
      • prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, na podstawie warunków określonych w art. 18 RODO,
    8. Z uwagi na fakt, iż dane Uczestnika przetwarzane będą na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (w zakresie celów wskazanych powyżej, dla których podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia), Uczestnik ma prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację Uczestnika.
    9. Wszystkie powyższe prawa można zrealizować pisząc na adres e-mail Inspektora Ochrony Danych: IOD@assecods.pl
    10. Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Uczestnika narusza przepisy Rozporządzenia.
    11. Dane osobowe Uczestników mogą być przekazywane do państwa trzeciego w przypadkach określonych w art. 49 ust. 1 lit. c Rozporządzenia (RODO), tj. gdy przekazanie jest niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy zawartej w interesie osoby, której dane dotyczą, między administratorem a inną osobą fizyczną lub prawną. Ponadto, dane osobowe Uczestników mogą być przekazywane do państwa trzeciego w związku z korzystaniem przez Asseco Data Systems S.A. z rozwiązań chmurowych dostarczanych przez firmę Microsoft. W takim przypadku przekazanie danych odbywa się na podstawie standardowych klauzul umownych (Standard Contractual Clauses, SCC) zatwierdzonych decyzją wykonawczą Komisji Europejskiej z dnia 4 czerwca 2021 r. Microsoft włączył SCC do umowy z klientami poprzez dokument Microsoft Products and Services Data Protection Addendum (DPA), dostępny pod adresem: https://www.microsoft.com/licensing/docs/view/Microsoft-Products-and-Services-Data-Protection-Addendum-DPA Dodatkowo, informacje o stosowaniu przez Microsoft SCC są dostępne na stronie: https://learn.microsoft.com/en-us/compliance/regulatory/offering-eu-model-clauses
    12. Podanie danych osobowych Uczestnika jest dobrowolne, jednak odmowa podania danych Uczestnika uniemożliwi wzięcie udziału przez niego w szkoleniu.
    13. Dane osobowe Uczestnika przetwarzane w związku z udziałem w szkoleniu nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, nie będą także podlegały profilowaniu.
    14. §10
    15. Prawa autorskie
    16. Treść wszelkich materiałów szkoleniowych udostępnianych przez Organizatora podlega ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz.U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zm.), a ich reprodukowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie lub dystrybucja jest zabroniona.
    17. §11
    18. Postanowienia końcowe
    19. Odpowiedzialność Organizatora wobec Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usług szkoleniowych jest ograniczona do wysokości wynagrodzenia za Szkolenie, którego szkoda dotyczy. Odpowiedzialność Organizatora za utracone korzyści jest wyłączona.
    20. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian treści Regulaminu, które stają się skuteczne z chwilą opublikowania ich na stronie internetowej Organizatora academy.asseco.pl.
    21. Umowy zawarte przed zmianą Regulaminu w powyższym trybie będą realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu zawarcia Umowy.
    22. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Organizatora academy.asseco.pl i zostaje wprowadzony na czas nieokreślony.
    23. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  • EN – General Terms and Conditions of Training Services

    Terms and Conditions as of: 5 May 2025

     §1

    General Provisions

    1. These Terms and Conditions (hereinafter referred to as the “Terms”) define the types, scope, and conditions of training services provided by Asseco Data Systems S.A., the terms of concluding agreements for such services, as well as the complaints handling procedure.
    2. The provider of the training services is Asseco Data Systems S.A., with its registered office in Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk, entered into the Register of Entrepreneurs maintained by the District Court Gdańsk-North in Gdańsk, 8th Commercial Division of the National Court Register under KRS number: 0000421310, NIP: 517-035-94-58, REGON: 180853177, with a share capital of PLN 120,002,940.00 (hereinafter referred to as the “Provider”).
    3. By ordering the service, the Client confirms that they have read the service description, terms of service provision, and the Terms, and accepts all provisions set out herein.

    §2

    Definitions

    1. Consumer – a natural person who enters into a legal transaction with the Provider that is not directly related to their business or professional activity.
    2. Entrepreneur with Consumer Rights – a Client who is a natural person entering into a sales agreement directly related to their business activity, where it follows from the content of the agreement that it does not have a professional character for that Entrepreneur, particularly considering the scope of their activity made available in the Central Registration and Information on Business (CEIDG).
    3. Classroom Training – training sessions delivered in person in training rooms, under the following conditions:
      • 1 academic hour = 45 minutes,
      • 1 training day lasts no longer than 8 academic hours (in exceptional cases, up to 10 hours),
      • 1 full training day includes at least two 15-minute breaks and one longer break lasting between 30 and 60 minutes.
    1. E-learning Training – training provided in the form of multimedia self-study materials made available via an electronic learning management system.
    2. Free Access to Knowledge – free-of-charge services in the form of webinars, video recordings, articles, and expert materials.
    3. Virtual Classroom – online training conducted by instructors using dedicated voice and video communication software between the instructor and participants.
    4. Remote Classroom – classroom-based training during which some participants join online from other training centers or from any location using dedicated voice and video communication software.
    5. On-Demand Training – recorded virtual classroom sessions made available for self-study through an electronic learning management system.
    6. Training Services – services including Classroom Training, E-learning Training, Virtual Classrooms, Remote Classrooms, and On-Demand Training.
    7. Participant – a natural person who is either the Client attending the Training, or a person nominated by the Client (if the Client is a legal entity) to participate in the Training.
    8. Agreement – a civil-law contract concluded between the Client and the Provider, the subject of which is the provision of Training Services by the Provider.
    9. Training Services – all activities related to the preparation and delivery of training. Training is organized in open (public) or closed (private) formats and delivered either in person or remotely. Detailed information about each training is available at: academy.asseco.pl.
    10. Client – a natural person of legal age or a legal entity who has submitted a registration for participation in the Training.
    11. GDPR – Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation)

    §3

    Training Registration

    1. The Provider organizes training sessions in the scope and on the dates specified in detail in the training offer available on the Provider’s website at asseco.pl.
    2. A training participation agreement is concluded once the Provider accepts the registration submitted by the Client. Confirmation of the registration – which constitutes acceptance of participation for the registered Participants – or a refusal of acceptance will be sent by the Provider to the Client’s contact address provided in the registration form no later than within 2 business days from the date the registration is received by the Provider.
    3. Training registration must be submitted to the Provider using the online form available on the Provider’s website at asseco.pl or by sending the Provider’s registration form via e-mail to: academy@assecods.pl.
    4. The Client data provided in the training registration form shall be used for invoicing purposes.

    §4

    Services Providing Free Access to Knowledge

    1. As part of the services providing free access to knowledge, the Participant is granted access to webinars, video recordings, expert materials, and articles.
    2. Access to such services may be subject to the Participant’s consent to the processing of their personal data for the purpose of receiving commercial information.
    3. If the provision of services involving free access to knowledge is conditional upon the Participant’s consent, failure to give such consent shall result in the inability to use the services referred to in paragraph 2.
    4. The Provider reserves the right to record webinars.

    §5

    Withdrawal from Training Participation

    1. The Client may withdraw from participation in the Training no later than 14 days prior to the scheduled start date of the Training without incurring any costs (the date of receipt of the withdrawal notice by the Provider shall be decisive).
    2. In the case of later withdrawal, but no later than 6 business days before the Training start date, the Client agrees to be charged by the Provider 50% of the Training fee.
    3. Failure to notify the Provider of withdrawal at least 6 business days prior to the Training start date and failure to attend the Training will result in the Client being charged 100% of the Training fee.
    4. The Provider reserves the right to define different rules for withdrawal from closed (private) Trainings, which will be stated in the offer published on the Provider’s website academy.asseco.pl or in a dedicated proposal submitted to the Client. These rules take precedence over the provisions of items 1–3 of this paragraph.
    5. A Consumer who concluded the Agreement remotely or outside the Provider’s premises may withdraw from it within 14 days from the date of conclusion. The Consumer may exercise the right of withdrawal by submitting a declaration to the Provider without giving any reason, using the withdrawal form attached to the Terms or in any other form. Sending the declaration before the expiry of the 14-day period is sufficient to meet the deadline. If the Consumer withdraws from the Agreement, the Provider will refund all payments received from the Consumer no later than 14 days from the day on which the Provider was informed of the Consumer’s decision to withdraw. The refund will be made using the same payment method as used by the Consumer in the original transaction, without any additional costs to the Consumer. If the Consumer requested the commencement of Training Services before the withdrawal deadline, the Consumer will be required to pay the Provider a proportionate amount corresponding to the scope of services provided until the moment of withdrawal.
    6. The withdrawal declaration should be submitted to the Provider in writing by traditional mail to the Provider’s registered address or electronically to the e-mail address: academy@assecods.pl.
    7. If participation in the Training becomes impossible due to reasons beyond the Participant’s control, the Provider may allow a replacement Participant, indicated by the Client, to take part. The replacement must be submitted in writing by traditional mail to the Provider’s address or electronically to academy@assecods.pl, subject to prior approval by the Provider.
    8. The Provider reserves the right to change the Training date or cancel the Training, and will inform the Client of such a change or cancellation by phone or e-mail prior to the scheduled Training start date, in case of serious organizational and/or technical issues that could not have been foreseen at the time the Agreement was concluded. In such cases, any payments made by the Client will be refunded no later than 14 days from the date of the Provider’s notification of the change or cancellation, to the bank account indicated by the Client or, with the Client’s consent, credited towards the cost of the same Training on a new, mutually agreed date.
    9. The above-mentioned rights also apply to a natural person – Entrepreneur with Consumer Rights – who concludes an agreement directly related to their business activity, where it follows from the content of the agreement that it does not have a professional character for that person, particularly considering the scope of their activity made available in the Central Registration and Information on Business (CEIDG).

    §6

    Training Fees and Payment Terms

    1. The Provider is entitled to remuneration for the delivery of the Training in accordance with the current price list available on the Provider’s website academy.asseco.pl or as provided to the Client in a dedicated offer along with a proposal to conclude an Agreement.
    2. The training fee does not include accommodation or travel expenses incurred by the Participant to reach the training location.
    3. An invoice for the Training will be issued to the Client after the completion of the Training.
    4. In accordance with the provisions of §5, the Client is obliged to settle the amount due as specified in the invoice or pro forma invoice issued by the Provider.
    5. The amount specified in the invoice must be paid by the Client within 21 days from the date of receipt. Amounts specified in a pro forma invoice must be paid within the deadline indicated therein, but no later than before the start date of the Training.
    6. The Client may pay for the ordered services via the external payment system imoje, operated by ING Bank Śląski S.A. with its registered office in Katowice, or via the PayPal payment system, operated by PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., based in Luxembourg.

    §7

    Rules for the Use of PeopleCert Exam Vouchers

    1. Due to price differences between regions, it is necessary to clearly define the terms of voucher usage.
    2. A voucher purchased in Region 3 (which includes, among others, Poland) may be used in Poland and in other countries belonging to the same region. The list of countries assigned to each region is available at the following link: https://academy.asseco.pl/wp-content/uploads/2025/01/Regiony-voucherow-egzaminacyjnych-PeopleCert.pdf
    3. If the voucher is used in a country outside Region 3, Asseco Academy reserves the right to issue an invoice for the difference in the exam price, in accordance with the PeopleCert voucher policy.
    4. To avoid additional charges, it is recommended to check the current list of countries assigned to each region before taking the exam.

    §8

    Complaints Procedure

    1. The Client – including a natural person conducting business activity who enters into an agreement for purposes not directly related to their professional activity (so-called „Entrepreneur with Consumer Rights”) – has the right to submit complaints regarding Training Services within 15 business days from the completion date of the Training.
    2. Complaints must be submitted in writing:
      • by traditional mail to the Provider’s registered office address, or
      • electronically to the e-mail address: academy@assecods.pl
    3. A complaint should include the following information:
      • name / full name of the Client,
      • address of the registered office or place of residence,
      • subject of the complaint (name of the service, date and place of delivery),
      • substantive and formal justification,
      • the Client’s expectations toward the Provider.
    4. The complaint will be reviewed without undue delay, no later than within 15 business days from the date of receipt by the Provider.
    5. The Provider reserves the right to leave the complaint unprocessed if:
      • it is submitted after the deadline specified in item 1, or
      • the reported comments and claims arise from a lack of familiarity with the provisions of these Terms and Conditions.

    §9

    Information on the Processing of Personal Data

    1. The administrator of personal data collected and processed for the purpose of conducting the training is the Provider. The administrator can be contacted:
      • by post (traditional mail) at the address indicated above,
      • by e-mail: kontakt@assecods.pl,
      • by phone: +48 22 52 58 601.
    2. The administrator has appointed a Data Protection Officer (DPO), who may be contacted:
      • by post (traditional mail) at the following address:
        Asseco Data Systems S.A., Office in Łódź, ul. Narutowicza 136, 90-146 Łódź, Poland,
      • by e-mail: IOD@assecods.pl,
      • by phone: +48 42 675 63 60.
    3. Personal data provided in connection with training participation will be processed for the purposes of organizing and delivering the training. In the case of Participants receiving EU funding, data will also be processed to document the correct use of such funding, to the extent required by guidelines of the institutions conducting audits and verifications.
    4. The legal basis for data processing is the necessity of processing to perform the training agreement (Article 6(1)(b) of the GDPR) and the legitimate interest of the administrator in documenting the support provided from EU funds in accordance with applicable guidelines (Article 6(1)(f) of the GDPR).
    5. Data will be retained for the period required for documentation purposes related to the training and for audit or control purposes.
    6. The recipients of personal data may include entities cooperating with Asseco Data Systems S.A. in the organization and delivery of training services, including certifying and accrediting bodies, training material providers, licensors, and entities conducting exams and certification (which may be located outside the European Union), as well as IT service providers supporting the technical aspects of Virtual and Remote Class delivery, and institutions verifying the proper use of EU funds.
    7. In connection with data processing, the Participant has the right to:
      • access and rectify their personal data,
      • request data portability,
      • request erasure of their data under the conditions set forth in Article 17 of the GDPR,
      • request restriction of data processing under the conditions set forth in Article 18 of the GDPR.
    8. As the Participant’s data is processed based on the legitimate interest of the administrator (as indicated above), the Participant also has the right to object to processing on grounds relating to their particular situation.
    9. All the above rights may be exercised sending an e-mail to the Data Protection Officer at: IOD@assecods.pl.
    10. The Participant has the right to lodge a complaint with the President of the Personal Data Protection Office (address: ul. Stawki 2, 00-193 Warsaw, Poland) if they believe that their data is being processed in violation of the GDPR.
    11. Personal data may be transferred to third countries in the cases provided for in Article 49(1)(c) of the GDPR, i.e., when such transfer is necessary for the performance of a contract concluded in the interest of the data subject between the administrator and another natural or legal person. Additionally, personal data may be transferred to third countries in connection with Asseco Data Systems S.A.’s use of cloud solutions provided by Microsoft. In such cases, the transfer is based on Standard Contractual Clauses (SCCs) approved by the European Commission’s Implementing Decision of 4 June 2021. Microsoft incorporates the SCCs in agreements with customers through the Microsoft Products and Services Data Protection Addendum (DPA), available at: https://www.microsoft.com/licensing/docs/view/Microsoft-Products-and-Services-Data-Protection-Addendum-DPA Additional information on Microsoft’s use of SCCs can be found at: https://learn.microsoft.com/en-us/compliance/regulatory/offering-eu-model-clauses
    12. Providing personal data is voluntary, but failure to do so will make it impossible for the Participant to take part in the training.
    13. Personal data processed in connection with training participation will not be used for automated decision-making or subject to profiling.

    §10

    Copyright

    1. The content of all training materials made available by the Provider is protected under the Polish Act of 4 February 1994 on Copyright and Related Rights (Journal of Laws of 2006, No. 90, item 631, as amended). Any reproduction, distribution, modification, or dissemination of these materials is strictly prohibited.

    §11

    Final Provisions

    1. The Provider’s liability to the Client for non-performance or improper performance of the Training Services is limited to the amount of the fee paid for the Training to which the damage relates. The Provider shall not be liable for any loss of profit.
    2. The Provider reserves the right to amend the content of these Terms and Conditions. Such amendments become effective upon their publication on the Provider’s website academy.asseco.pl.
    3. Agreements concluded before any amendment to the Terms and Conditions will be performed in accordance with the provisions in force on the date the Agreement was concluded.
    4. These Terms and Conditions enter into force on the date of their publication on the Provider’s website academy.asseco.pl and remain in effect for an indefinite period.

     

    TEMPLATE WITHDRAWAL FORM