Szkolenie MS 55342AC_Z
Akredytacja
Szkolenie
Cena szkolenia od 3 150 zł netto
Najniższa cena z 30 dni: 3 150 zł netto
Język: polski
* cena jest zależna m.in. od formy szkolenia i terminu
Produkty uzupełniające
Dla tego szkolenia nie przewidziano dodatkowych książek i egzaminów.
Czas trwania: 32h dydaktyczne
This is a 4-day ILT course that is designed to provide students with the knowledge and skills required to support and troubleshoot Windows 11 PCs and devices in an on-premises Windows Server Active Directory domain environment. These skills include understanding:
The primary audience for this course is Desktop Support Technicians (DSTs). These technicians provide Tier 2 support to users with domain-joined computers running the Windows 11 OS, typically in medium to large enterprise organizations. These DSTs focus on a broad range of technical issues for:
The key responsibilities include resolving technical issues relating to:
Other key responsibilities include:
The secondary audience for this course are IT professionals who administer and support Windows 11 desktops, devices, users, and associated network and security resources.
Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną
Warunki programu
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.
Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.
Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.
Zdalnie
… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.
Stacjonarnie
… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.
Online
… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie
Filtry:
Szkolenie: MS 55342AC_Z
Supporting and Troubleshooting Windows 11
Twoje szkolenia
Termin szkolenia: 13.01 – 16.01
Forma szkolenia: zdalne
Lokalizacja: Wirtualna klasa
Termin szkolenia: 24.02 – 27.02
Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.
Od teraz osoby, które posiadają dowolny certyfikat ITIL®3 wydany w latach 2007-2019, mogą kontynuować edukację na zaawansowanych poziomach ITIL4, bez konieczności uzupełniania ITIL®4 Foundation. Oznacza to, że nawet jeśli masz w swoim portfolio papierowy certyfikat ITIL®3, możesz bezpośrednio dołączyć do zaawansowanych szkoleń w ramach ITIL®4. Czytaj więcej
Rozszerzamy naszą ofertę szkoleń z obszaru bezpieczeństwa informacji o kolejne akredytowane szkolenia od ISACA – globalnego lidera bezpieczeństwa IT i cyfrowego zaufania. Wspieramy implementację NIS2 i DORA. Czytaj więcej
Marka PeopleCert robi rebranding i stawia teraz na 4 najsilniejsze marki w swojej ofercie, tj. ITIL®, DevOps, PRINCE2® oraz LanguageCert i wokół nich buduje swoje nowe portfolio. Czytaj więcej
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30