Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » Supporting and Troubleshooting Windows 11

Szkolenie MS 55342AC_Z

Supporting and Troubleshooting Windows 11

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Gwarancje

Opis szkolenia

This is a 4-day ILT course that is designed to provide students with the knowledge and skills required to support and troubleshoot Windows 11 PCs and devices in an on-premises Windows Server Active Directory domain environment. These skills include understanding:

  • Important Windows 11 features
  • How these features are used in an Active Directory
  • How to troubleshoot these features

Audience Profile

The primary audience for this course is Desktop Support Technicians (DSTs). These technicians provide Tier 2 support to users with domain-joined computers running the Windows 11 OS, typically in medium to large enterprise organizations. These DSTs focus on a broad range of technical issues for:

  • Windows 11
  • Devices
  • Cloud services
  • Apps
  • Networking
  • Hardware

The key responsibilities include resolving technical issues relating to:

  • Windows 11 installation, upgrade, and migration
  • Activation
  • Performance
  • User state
  • Device synchronization

Other key responsibilities include:

  • Configuring and troubleshooting local and remote network access
  • Configuring and troubleshooting access to apps
  • Troubleshooting access to data and printers
  • Troubleshooting authentication, Endpoint security and policy
  • OS and data recovery

The secondary audience for this course are IT professionals who administer and support Windows 11 desktops, devices, users, and associated network and security resources.

Prerequisites

  • Networking fundamentals, including Transmission Control Protocol /Internet Protocol (TCP/IP), User Datagram Protocol (UDP), and Domain Name System (DNS).
  • Microsoft Active Directory Domain Services (AD DS) principles.
  • Understanding of the Public Key Infrastructure (PKI) components.
  • Windows Server fundamentals.
  • Microsoft Windows Client essentials; for example, experience with Windows 10 or 11 or knowledge from the M70697A: Implementing and Managing Windows 11 course.

At Course Completion

  • Describe the processes involved in planning and using a troubleshooting methodology for Windows 11.
  • Troubleshoot startup issues and operating system services on a Windows 11 PC.
  • Perform system recovery.
  • Resolve issues related to hardware devices and device drivers.
  • Administer Windows 11 devices.
  • Troubleshoot issues related to network connectivity.
  • Configure Windows 11 devices by using Group Policy.
  • Configure and troubleshoot user settings.
  • Configure and troubleshoot resource access.
  • Implement remote connectivity.
  • Deploy and troubleshoot applications.
  • Maintain Windows 11 devices.

Zakres

  • Module 1: Introducing Windows 11
  • Module 2: Administering Windows 11 Remotely
  • Module 3: Troubleshooting startup and performing system recovery
  • Module 4: Troubleshooting devices and device drivers
  • Module 5: Configuring and troubleshooting network connectivity
  • Module 6: Troubleshooting Group Policy
  • Module 7: Configuring and Troubleshooting Security Settings
  • Module 8: Configuring and Troubleshooting User State
  • Module 9: Configuring and Troubleshooting Resource Access
  • Module 10: Troubleshooting applications
  • Module 11: Maintaining Windows 11

Informacje dodatkowe

Gwarancje

  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: MS 55342AC_Z

Supporting and Troubleshooting Windows 11

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
16.12 – 19.12
Wirtualna klasa
polski
3 150 zł netto
Dodaj do koszyka
14.01 – 17.01
Wirtualna klasa
polski
3 150 zł netto
Dodaj do koszyka
25.02 – 28.02
Wirtualna klasa
polski
3 150 zł netto
Dodaj do koszyka

Filtry:

Szkolenie: MS 55342AC_Z

Supporting and Troubleshooting Windows 11

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: MS 55342AC_Z

Supporting and Troubleshooting Windows 11

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30