Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » eLearning ITIL® 4 Foundation

Szkolenie ITIL4_FOUND_eLearning

eLearning ITIL® 4 Foundation

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Egzamin

Opis szkolenia

eLearning ITIL 4 Foundation od Asseco Academy wprowadzi Cię do samego serca świata usług cyfrowych i IT. Dlaczego warto?

  • Akredytowane szkolenie eLearning w pełni przygotowujące do zdania egzaminu ITIL 4 Foundation
  • Materiał składa się z 40 lekcji – ekwiwalent 2-dniowego tradycyjnego szkolenia
  • Uczysz się we własnym tempie, według własnego harmonogramu, z dowolnego miejsca – tak jak lubisz!
  • Każda lekcja zawiera nagranie wideo, komentarz, diagramy i fiszki – by lepiej zrozumieć usługi IT
  • Po każdej lekcji czekają ćwiczenia i quizy – by utrwalić to, co ważne
  • Materiał obejmuje 2 próbne testy ITIL Foundation z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniami – by przygotować Cię do egzaminu
  • Monitorowanie postępów w nauce – by utrzymać motywację
  • Wszystkie treści szkolenia, oficjalny eBook, podręcznik i egzamin w jednym pakiecie w języku polskim.

ITIL 4 to najnowsza wersja zbioru najlepszych praktyk zarządzania usługami IT, przedstawiona w szerokim kontekście doświadczeń klienta, strumieni wartości i cyfrowej transformacji, obejmująca swym zakresem popularne sposoby pracy, takie jak Agile, DevOps i Lean.

ITIL to bezapelacyjnie najszerzej akceptowane podejście do zarządzania usługami IT i de facto globalny standard w tej dziedzinie. Jest stosowany przez takie firmy jak IBM, NASA, Shell, HP, Vodafone, British Airways, Disney, Spotify i wiele innych. ITIL traktuje model usługowy jako jeden spójny system, w którym dostawcy i konsumenci wspólnie tworzą wartość poprzez usługi.

Kluczowe fakty:

  • 30+ lat na rynku
  • 2 miliony certyfikowanych specjalistów
  • 82% firm z listy Fortune 500 korzysta z ITIL

ITIL otwiera wiele drzwi i od lat napędza kariery wielu profesjonalistów IT.

 

Czego się nauczysz

  • Dowiesz się jak działa model zarządzania usługami według ITIL 4, czym jest usługa, jakie relacje łączą dostawcę z konsumentami i jak powstaje wartość
  • Zrozumiesz, dlaczego rozwój kompetencji zarządzania usługami to dzisiaj konieczność
  • Poznasz 7 podstawowych zasad ITIL
  • Zobaczysz zarządzanie usługami we wszystkich 4 wymiarach
  • Zrozumiesz, że zarządzanie usługami działa jak jeden spójny system
  • Poznasz wszystkie najlepsze praktyki zarządzania usługami, a kluczowe z nich poznasz ze szczegółami
  • Przygotujemy Cię do egzaminu ITIL 4 Foundation

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

eLearning ITIL 4 Foundation to szkolenie dla każdego, kto:

  • Chce się uczyć we własnym tempie, według własnego harmonogramu, z dowolnego miejsca
  • Chce zrozumieć model usługowy IT oraz ITIL
  • Zaczyna swoją przygodę z Informatyką i zarządzaniem usługami IT
  • Pracuje w IT i chce lepiej współpracować ze specjalistami z innych obszarów
  • Zarządza usługami IT, potrzebuje rekomendacji i pomysłów na rozwój
  • Buduje system zarządzania usługami IT i chce to zrobić dobrze
  • Pracuje w Biznesie, ściśle współpracując z IT przy tworzeniu i dostarczaniu usług opartych o technologie cyfrowe
  • Chce dobrze przygotować się do egzaminu ITIL 4 Foundation
  • Chce zaktualizować wiedzę do ITIL 4

 

Wymagania wstępne

Brak

Zakres

eLearning ITIL 4 Foundation obejmuje 40 lekcji:

 

WPROWADZENIE

  • Lekcja 1. Witamy na szkoleniu ITIL 4 Foundation
  • Lekcja 2. Podróż z ITIL 4
  • Lekcja 3. Co to jest ITIL?

 

KLUCZOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA USŁUGAMI

  • Lekcja 4. Zarządzanie usługami
  • Lekcja 5. Czym jest wartość?
  • Lekcja 6. Kluczowe role w modelu usługowym
  • Lekcja 7. Usługa, produkt i oferta
  • Lekcja 8. Relacje usługowe
  • Lekcja 9. Czy wartość można zważyć?
  • Lekcja 10. Użyteczność i gwarancja
  • Quiz: Kluczowe koncepcje zarządzania usługami

 

4 WYMIARY ZARZĄDZANIA USŁUGAMI

  • Lekcja 11. Zarządzanie usługami w 4D
  • Quiz: 4 wymiary zarządzania usługami

 

SYSTEM WARTOŚCI USŁUG WEDŁUG ITIL

  • Lekcja 12. System wartości usług
  • Lekcja 13. 7 podstawowych zasad ITIL
  • Lekcja 14. Skoncentruj się na wartości
  • Lekcja 15. Zacznij od stanu bieżącego
  • Lekcja 16. Postępuj iteracyjnie, wykorzystując informacje zwrotne
  • Lekcja 17. Współpracuj i promuj widoczność
  • Lekcja 18. Myśl i pracuj całościowo
  • Lekcja 19. Zadbaj o prostotę i praktyczność
  • Lekcja 20. Optymalizuj i automatyzuj
  • Lekcja 21. Podstawowe zasady ITIL – Podejmuj dobre decyzje!
  • Lekcja 22. Łańcuch wartości usług
  • Quiz: System wartości usług według ITIL

 

PRAKTYKI ZARZĄDZANIA

  • Lekcja 23. Praktyki ITIL
  • Lekcja 24. Przegląd 34 praktyk ITIL
  • Lekcja 25. Zarządzanie poziomem świadczenia usług
  • Lekcja 26. Zarządzanie relacjami
  • Lekcja 27. Zarządzanie dostawcami
  • Lekcja 28. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
  • Lekcja 29. Zarządzanie zasobami IT
  • Lekcja 30. Zarządzanie konfiguracją usług
  • Lekcja 31. Umożliwianie zmian
  • Lekcja 32. Zarządzanie wdrażaniem
  • Lekcja 33. Zarządzanie wydaniami
  • Lekcja 34. Service Desk
  • Lekcja 35. Zarządzanie incydentami
  • Lekcja 36. Zarządzanie wnioskami o usługi
  • Lekcja 37. Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami
  • Lekcja 38. Zarządzanie problemami
  • Lekcja 39. Ciągłe doskonalenie
  • Quiz: Praktyki zarządzania

 

PODSUMOWANIE

  • Lekcja 40. Podsumowanie szkolenia

 

MATERIAŁY DODATKOWE

  • Sylabus
  • Glosariusz terminów i definicji
  • Przećwicz próbny egzamin ITIL 4 Foundation nr 1
  • Przećwicz próbny egzamin ITIL 4 Foundation nr 2

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia eLearning uczestnik otrzymuje

  • 12-miesięczny dostęp do eLearning ITIL® 4 Foundation od Asseco Academy
  • Oficjalny zestaw materiałów szkoleniowych dla uczestników (Official Training Material Learner Kit)
  • Oficjalny eBook ITIL® 4 Foundation (Official certification eBook)

Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera

  • Voucher na egzamin online ITIL® 4 Foundation (On-line proctored Exam)

 

Uczestnik może samodzielnie wybrać język egzaminu, oficjalnego eBooka oraz podręcznika do szkolenia. Poza językiem angielskim i polskim, dostępny jest chiński, francuski, hiszpański, japoński, niemiecki, portugalski (brazylijski) oraz włoski.

 

Organizacja eLearningu

  • Krok 1. Zaloguj się do konta PeopleCert na stronie https://www.peoplecert.org/login.
  • Krok 2. Wykorzystaj kod vouchera dostarczony przez organizację szkoleniową.
  • Krok 3. Sprawdź i potwierdź, że masz prawidłowy egzamin i materiały w przeglądzie profilu. Oficjalny eBook powinien być widoczny w zakładce Moje eBooki, a eLearning w zakładce Moje szkolenia.
  • Krok 4 Po kliknięciu przycisku Access Now w sekcji Moje szkolenie nastąpi przekierowanie do strony powitalnej kursu eLearningowego.

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egzamin

  • Ubezpieczenie Take2 Foundation Exam Re-sit

    Ubezpieczenie egzaminu Take2 pozwoli Ci zmniejszyć stres w dniu egzaminu, bo jeśli wynik nie będzie zgodny z oczekiwaniami, otrzymasz bezpłatną powtórkę.

    Take2 kosztuje zaledwie ułamek opłaty egzaminacyjnej i pomaga uniknąć ponownego zakupu egzaminu w pełnej cenie.

    Egzamin poprawkowy możesz zaplanować w dogodnym dla Ciebie terminie; masz na to kolejne 6 miesięcy.

    Bezpłatna poprawka jest związana z zakupionym egzaminem; nie można jej przenieść ani zwrócić, jeśli nie zostanie wykorzystana.

    Więcej informacji: https://www.peoplecert.org/Take2

  • Papierowy certyfikat PeopleCert

    Papierowy certyfikat PeopleCert z hologramem potwierdzający zdanie egzaminu – zakup opcjonalny.

    Bez dodatkowych opłat otrzymasz e-certyfikat wystawiany w ciągu 2 dni od daty egzaminu.

  • Dodatkowy próbny egzamin – wersja A

    PeopleCert Official Mock Exam – dodatkowy próbny egzamin wersja A. To pełny egzamin, z mierzonym czasem, oceniany, zorganizowany tak, aby dać Ci doświadczenie prawdziwego egzaminu i pomóc zapoznać się z interfejsem aplikacji egzaminacyjnej.

    Dostępne są 2 różne oficjalne egzaminy próbne – wersja A lub B. Możesz wybrać język egzaminu – polski, angielski lub inny.

    Kluczowe korzyści z przystąpienia do egzaminu próbnego PeopleCert:

    • Praktyka przed egzaminem końcowym;
    • Skoncentrowanie wysiłków na potrzebnych obszarach;
    • Zapoznanie się ze środowiskiem egzaminacyjnym;
    • Walka z lękiem przed egzaminem;
    • Poprawa umiejętności zarządzania czasem;
    • Budowanie wytrzymałości psychicznej.

    Przed rozpoczęciem próbnego egzaminu otrzymasz instrukcje i wszystkie potrzebne informacje, które musisz znać podczas symulowanego egzaminu. Po zakończeniu próbnego egzaminu otrzymasz raport z testu z pełnymi wynikami, wskazujący obszary wymagające poprawy na podstawie udzielonych odpowiedzi.

  • Dodatkowy próbny egzamin – wersja B

    PeopleCert Official Mock Exam – dodatkowy próbny egzamin wersja B. To pełny egzamin, z mierzonym czasem, oceniany, zorganizowany tak, aby dać Ci doświadczenie prawdziwego egzaminu i pomóc zapoznać się z interfejsem aplikacji egzaminacyjnej.

    Dostępne są 2 różne oficjalne egzaminy próbne – wersja A lub B. Możesz wybrać język egzaminu – polski, angielski lub inny.

    Kluczowe korzyści z przystąpienia do egzaminu próbnego PeopleCert:

    • Praktyka przed egzaminem końcowym;
    • Skoncentrowanie wysiłków na potrzebnych obszarach;
    • Zapoznanie się ze środowiskiem egzaminacyjnym;
    • Walka z lękiem przed egzaminem;
    • Poprawa umiejętności zarządzania czasem;
    • Budowanie wytrzymałości psychicznej.

    Przed rozpoczęciem próbnego egzaminu otrzymasz instrukcje i wszystkie potrzebne informacje, które musisz znać podczas symulowanego egzaminu. Po zakończeniu próbnego egzaminu otrzymasz raport z testu z pełnymi wynikami, wskazujący obszary wymagające poprawy na podstawie udzielonych odpowiedzi.

  • Pakiet egzaminacyjny: ITIL® 4 Foundation (Learner Kit, eBook, Voucher)

    Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera:

    • Oficjalny eBook ITIL® 4 Foundation;
    • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor.

     

    Informacje o egzaminie:

    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski lub polski (do wyboru);
    • Liczba pytań: 40;
    • Czas trwania: 60 minut (75 minut dla osób zdających w innym języku niż ojczysty);
    • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (26/40);
    • Wersja egzaminu: online;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert;
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® 4 Foundation;
    • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
    • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
    • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
    • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_FOUND_eLearning

eLearning ITIL® 4 Foundation

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_FOUND_eLearning

eLearning ITIL® 4 Foundation

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_FOUND_eLearning

eLearning ITIL® 4 Foundation

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
90 dni
online
polski

Dostęp online do usługi eLearning ITIL 4 Foundation na okres 12 m-cy.

890 zł netto
Dodaj do koszyka

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30