Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » eLearning ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Szkolenie ITIL4_CDS_eLearning

eLearning ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Egzamin

Opis szkolenia

eLearning ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support od PeopleCert. Ucz się we własnym tempie, według własnego harmonogramu, z dowolnego miejsca – tak jak lubisz!

Zwiększ swoje umiejętności w zakresie projektowania, dostarczania i zarządzania cyfrowymi produktami i usługami. Ulepsz swoją strategię, skutecznie zarządzaj zadaniami i wspieraj kulturę ciągłego doskonalenia.

Moduł Create, Deliver & Support jest wspólnym krokiem dla 2 ścieżek rozwoju ITIL – Managing Professional oraz Practice Manager.

 

Czego się nauczysz

  • Projektowania i rozwoju usług (Service Design and Development) – Nauczysz się się, jak projektować i rozwijać usługi, które spełniają potrzeby klientów i realizują cele biznesowe. Zdobądź umiejętności potrzebne do definiowania wymagań, projektowania usług i zapewniania jakości usług.
  • Dostarczania usług (Service Delivery) – Zrozumiesz procesy i działania związane z dostarczaniem wysokiej jakości usług IT, w tym przekazywanie usług do eksploatacji (Service Transition) oraz utrzymanie i eksploatację (Service Operation).
  • Wsparcia usług (Service Support) – Zdobędziesz specjalistyczną wiedzę o funkcji wsparcia i praktykach wymaganych do skutecznego utrzymywania usług IT i zarządzania nimi.
  • Metryk wydajności usług (Service Performance Metrics) – Dowiesz się, jak identyfikować i mierzyć kluczowe wskaźniki wydajności i inne wskaźniki w celu oceny wydajności i skuteczności usług IT.
  • Automatyzacji usług i technologii (Service Automation and Technology) – Odkryjesz rolę automatyzacji i technologii w tworzeniu, dostarczaniu i wspieraniu usług.
  • Kultury i współpracy (Culture and Collaboration) – Dowiesz się, jak wspierać kulturę zorientowaną na usługi w swojej organizacji i promować współpracę między zespołami i działami w celu realizacji udanych projektów.
  • Ciągłego doskonalenia (Continuous Improvement) – Ciągłe doskonalenie jest w centrum uwagi modelu ITIL. Dowiesz się, jak wykorzystywać dane i informacje zwrotne do ulepszania usług, procesów i praktyk, oraz jak zaadoptować do modelu usługowego nowe metody pracy, takich jak Agile, DevOps i Lean.
  • Doświadczeń klienta i użytkownika (Customer and User Experience) – Dowiesz się, jak dostosować usługi do oczekiwań klientów, aby zapewnić im wyjątkowe doświadczenia oraz szybko i skutecznie zaspokajać ich potrzeby.
  • Zasad ITIL 4 (ITIL 4 Principles) – Dowiesz się, jak zastosować zasady przewodnie ITIL 4 („Skoncentruj się na wartości”, „Zacznij tam, gdzie jesteś” oraz „Optymalizuj i automatyzuj”), aby zwiększyć wydajność.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Osoby odpowiedzialne za działanie usług cyfrowych i IT, oraz za ich dostarczanie i wsparcie na wszystkich etapach.
  • Grupa docelowa obejmuje, ale nie jest ograniczona do: service desk managers, IT infrastructure & support managers, problem managers, change managers, release managers; DevOps managers; continual improvement project managers; senior service & support analysts; process owners; service level managers

 

Wymagania wstępne

  • Certyfikat ITIL 4 Foundation lub dowolny certyfikat ITIL 3

Zakres

  • Course introduction
  • ITIL 4 journey
  • Section 1: Critical success factors of ITSM excellence
    • Module 1: Organization and culture
    • Module 2: Effective teams
    • Module 3: Information Technology to Create, Deliver and Support services
  • Section 2: Value Streams to Create, Deliver and Support services
    • Module 4: Value streams
    • Module 5: Value stream to Create, Deliver and Support services
    • Module 6: Value stream for user support
  • Section 3: Managing Work and Sourcing Considerations
    • Module 7: Prioritize and manage work
    • Module 8: Commercial and sourcing considerations
  • Exam preparation, mock exam
  • Course summary

 

Szkolenie ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support odwołuje się do następujących praktyk zarządzania usługami IT:

  • Projektowanie usług (Service design)
  • Programowanie i zarządzanie oprogramowaniem (Software development and management)
  • Zarządzanie wdrażaniem (Deployment management)
  • Zarządzanie wydaniami (Release management)
  • Walidacja i testowanie usług (Service validation and testing)
  • Umożliwianie zmian (Change enablement)
  • Service Desk
  • Zarządzanie incydentami (Incident management)
  • Zarządzanie problemami (Problem management)
  • Zarządzanie wiedzą (Knowledge management)
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service level management)
  • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (Monitoring and event management).

 

Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia eLearning uczestnik otrzymuje

  • 12-miesięczny dostęp do eLearning ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support od PeopleCert
  • Oficjalny zestaw materiałów szkoleniowych dla uczestników (Official Training Material Learner Kit)
  • Oficjalny eBook ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (Official certification eBook)

Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera

  • Voucher na egzamin online ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (On-line proctored Exam)

 

Uczestnik może samodzielnie wybrać język egzaminu, oficjalnego eBooka oraz podręcznika do szkolenia. Poza językiem angielskim i polskim, dostępny jest chiński, francuski, hiszpański, japoński, niemiecki, portugalski (brazylijski) oraz włoski.

 

Organizacja eLearningu

  • Krok 1. Zaloguj się do konta PeopleCert na stronie https://www.peoplecert.org/login.
  • Krok 2. Wykorzystaj kod vouchera dostarczony przez organizację szkoleniową.
  • Krok 3. Sprawdź i potwierdź, że masz prawidłowy egzamin i materiały w przeglądzie profilu. Oficjalny eBook powinien być widoczny w zakładce Moje eBooki, a eLearning w zakładce Moje szkolenia.
  • Krok 4 Po kliknięciu przycisku Access Now w sekcji Moje szkolenie nastąpi przekierowanie do strony powitalnej kursu eLearningowego.

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egzamin

  • Papierowy certyfikat PeopleCert

    Papierowy certyfikat PeopleCert z hologramem potwierdzający zdanie egzaminu – zakup opcjonalny.

    Bez dodatkowych opłat otrzymasz e-certyfikat wystawiany w ciągu 2 dni od daty egzaminu.

  • Ubezpieczenie Take2 Exam Re-sit

    Ubezpieczenie egzaminu Take2 pozwoli Ci zmniejszyć stres w dniu egzaminu, bo jeśli wynik nie będzie zgodny z oczekiwaniami, otrzymasz bezpłatną powtórkę.

    Take2 kosztuje zaledwie ułamek opłaty egzaminacyjnej i pomaga uniknąć ponownego zakupu egzaminu w pełnej cenie.

    Egzamin poprawkowy możesz zaplanować w dogodnym dla Ciebie terminie; masz na to kolejne 6 miesięcy.

    Bezpłatna poprawka jest związana z zakupionym egzaminem; nie można jej przenieść ani zwrócić, jeśli nie zostanie wykorzystana.

    Więcej informacji: https://www.peoplecert.org/Take2

  • Dodatkowy próbny egzamin – wersja A

    PeopleCert Official Mock Exam – dodatkowy próbny egzamin wersja A. To pełny egzamin, z mierzonym czasem, oceniany, zorganizowany tak, aby dać Ci doświadczenie prawdziwego egzaminu i pomóc zapoznać się z interfejsem aplikacji egzaminacyjnej.

    Dostępne są 2 różne oficjalne egzaminy próbne – wersja A lub B. Możesz wybrać język egzaminu – polski, angielski lub inny.

    Kluczowe korzyści z przystąpienia do egzaminu próbnego PeopleCert:

    • Praktyka przed egzaminem końcowym;
    • Skoncentrowanie wysiłków na potrzebnych obszarach;
    • Zapoznanie się ze środowiskiem egzaminacyjnym;
    • Walka z lękiem przed egzaminem;
    • Poprawa umiejętności zarządzania czasem;
    • Budowanie wytrzymałości psychicznej.

    Przed rozpoczęciem próbnego egzaminu otrzymasz instrukcje i wszystkie potrzebne informacje, które musisz znać podczas symulowanego egzaminu. Po zakończeniu próbnego egzaminu otrzymasz raport z testu z pełnymi wynikami, wskazujący obszary wymagające poprawy na podstawie udzielonych odpowiedzi.

  • Dodatkowy próbny egzamin – wersja B

    PeopleCert Official Mock Exam – dodatkowy próbny egzamin wersja B. To pełny egzamin, z mierzonym czasem, oceniany, zorganizowany tak, aby dać Ci doświadczenie prawdziwego egzaminu i pomóc zapoznać się z interfejsem aplikacji egzaminacyjnej.

    Dostępne są 2 różne oficjalne egzaminy próbne – wersja A lub B. Możesz wybrać język egzaminu – polski, angielski lub inny.

    Kluczowe korzyści z przystąpienia do egzaminu próbnego PeopleCert:

    • Praktyka przed egzaminem końcowym;
    • Skoncentrowanie wysiłków na potrzebnych obszarach;
    • Zapoznanie się ze środowiskiem egzaminacyjnym;
    • Walka z lękiem przed egzaminem;
    • Poprawa umiejętności zarządzania czasem;
    • Budowanie wytrzymałości psychicznej.

    Przed rozpoczęciem próbnego egzaminu otrzymasz instrukcje i wszystkie potrzebne informacje, które musisz znać podczas symulowanego egzaminu. Po zakończeniu próbnego egzaminu otrzymasz raport z testu z pełnymi wynikami, wskazujący obszary wymagające poprawy na podstawie udzielonych odpowiedzi.

  • Pakiet egzaminacyjny: ITIL® 4 Create, Deliver & Support (Learner Kit, eBook, Voucher)

    Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera:

    • Oficjalny eBook ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support
    • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor

    Informacje o egzaminie:

    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski lub polski (do wyboru);
    • Liczba pytań: 40;
    • Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem);
    • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28/40);
    • Wersja egzaminu: online;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert;
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support;
    • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
    • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
    • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
    • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_CDS_eLearning

eLearning ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_CDS_eLearning

eLearning ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_CDS_eLearning

eLearning ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
90 dni
online
polski

12-miesięczny dostęp do eLearning ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

2 390 zł netto
Dodaj do koszyka

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30