Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » eLearning ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Szkolenie ITIL4_DSV_eLearning

eLearning ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Egzamin

Opis szkolenia

eLearning ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value od PeopleCert. Ucz się we własnym tempie, według własnego harmonogramu, z dowolnego miejsca – tak jak lubisz!

Poznaj techniki mapowania podróży klienta w celu zidentyfikowania punktów styku (touchpoints), punktów bólu (pain points) i możliwości poprawy doświadczeń klientów.

Moduł Drive Stakeholder Value znajduje się ścieżce rozwoju ITIL Managing Professional.

 

Czego się nauczysz
  • Zrozumienia potrzeb i oczekiwań interesariuszy (Understanding Stakeholder Needs And Expectations) – Dowiesz się, jak identyfikować, oceniać i priorytetyzować potrzeby i oczekiwania różnych interesariuszy, w tym klientów, pracowników, partnerów i regulatorów.
  • Zarządzania doświadczeniami klientów (Customer Experience Management) – Zrozumiesz dogłębnie zasady tworzenia i utrzymywania pozytywnych doświadczeń klientów.
  • Relacji usługowych (Service Relationships) – Dowiesz się, jak skutecznie zarządzać relacjami z różnymi interesariuszami, w tym klientami, użytkownikami, dostawcami i partnerami.
  • Współtworzenia wartości (Value Co-creation) – Poznasz koncepcję współtworzenia wartości, w której wartość nie jest po prostu dostarczana klientom, ale tworzona wspólnie z nimi.
  • Zarządzania poziomem świadczenia usług (Service Level Management) – Dowiesz się, jak ustalać, monitorować i raportować poziomy usług, aby zapewnić ich zgodność z wymaganiami interesariuszy i umowami.
  • Metryk usług i wskaźników KPI (Service Metrics And KPIs) – Dowiesz się, jak definiować i wykorzystywać wskaźniki KPI i metryki do pomiaru, raportowania i poprawy wydajności usług, zadowolenia klientów i wzrostu wartości.
  • Doskonalenia usług (Service Improvement) – Nauczysz się, jak rozwijać umiejętności ciągłego doskonalenia usług w oparciu o opinie interesariuszy. Dowiesz się, jak wdrażać kulturę ciągłego doskonalenia w celu zwiększenia wartości w czasie.
  • Komunikacji i współpracy (Communication And Collaboration) – Nauczysz się, jak wspierać pozytywne relacje z interesariuszami poprzez skuteczną komunikację i współpracę.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie
  • Osoby i organizacje zaangażowane w relacje usługowe, w tym w dostarczanie produktów i usług, konsumpcję oraz zarządzanie relacjami.
  • Wszyscy, którzy są zaangażowani w definiowanie customer journey lub w niej uczestniczą.
  • Grupa docelowa obejmuje, ale nie jest ograniczona do: relationship managers, CX managers, account managers, service delivery managers, service desk managers, service level managers, enterprise architects, service and solution architects, business analysts, product owners and digital product managers, marketing managers, project managers, portfolio managers, supplier relationship managers, vendor managers, contract managers, CX/UX designers.

 

Wymagania wstępne
  • Certyfikat ITIL 4 Foundation lub dowolny certyfikat ITIL 3

Zakres

  • Course introduction
  • ITIL 4 journey
  • Section 1
    • Module 1: Customer Journey
    • Module 2: Customer Journey Step 1: Explore
    • Module 3: Customer Journey Step 2: Engage
    • Module 4: Customer Journey Step 3: Offer
  • Section 2
    • Module 5: Customer Journey Step 4: Agree
    • Module 6: Customer Journey Step 5: Onboard
  • Section 3
    • Module 7: Customer Journey Step 6: Co-create
    • Module 8: Customer Journey Step 7: Realize
  • Exam preparation, mock exam
  • Course summary

 

Szkolenie ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value odwołuje się do następujących praktyk zarządzania usługami IT:

  • Zarządzanie relacjami (Relationship management)
  • Zarządzanie portfelem (Portfolio management)
  • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service request management)
  • Zarządzanie dostawcami (Supplier management)
  • Analiza biznesowa (Business analysis)
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service level management)
  • Zarządzanie katalogiem usług (Service catalog management)
  • Service Desk.

 

Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia eLearning uczestnik otrzymuje

  • 12-miesięczny dostęp do eLearning ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value od PeopleCert
  • Oficjalny zestaw materiałów szkoleniowych dla uczestników (Official Training Material Learner Kit)
  • Oficjalny eBook ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (Official certification eBook)

Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera

  • Voucher na egzamin online ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (On-line proctored Exam)

 

Uczestnik może samodzielnie wybrać język egzaminu, oficjalnego eBooka oraz podręcznika do szkolenia. Poza językiem angielskim i polskim, dostępny jest chiński, francuski, hiszpański, japoński, niemiecki, portugalski (brazylijski) oraz włoski.

 

Organizacja eLearningu

  • Krok 1. Zaloguj się do konta PeopleCert na stronie https://www.peoplecert.org/login.
  • Krok 2. Wykorzystaj kod vouchera dostarczony przez organizację szkoleniową.
  • Krok 3. Sprawdź i potwierdź, że masz prawidłowy egzamin i materiały w przeglądzie profilu. Oficjalny eBook powinien być widoczny w zakładce Moje eBooki, a eLearning w zakładce Moje szkolenia.
  • Krok 4 Po kliknięciu przycisku Access Now w sekcji Moje szkolenie nastąpi przekierowanie do strony powitalnej kursu eLearningowego.

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egzamin

  • Dodatkowy próbny egzamin – wersja A

    PeopleCert Official Mock Exam – dodatkowy próbny egzamin wersja A. To pełny egzamin, z mierzonym czasem, oceniany, zorganizowany tak, aby dać Ci doświadczenie prawdziwego egzaminu i pomóc zapoznać się z interfejsem aplikacji egzaminacyjnej.

    Dostępne są 2 różne oficjalne egzaminy próbne – wersja A lub B. Możesz wybrać język egzaminu – polski, angielski lub inny.

    Kluczowe korzyści z przystąpienia do egzaminu próbnego PeopleCert:

    • Praktyka przed egzaminem końcowym;
    • Skoncentrowanie wysiłków na potrzebnych obszarach;
    • Zapoznanie się ze środowiskiem egzaminacyjnym;
    • Walka z lękiem przed egzaminem;
    • Poprawa umiejętności zarządzania czasem;
    • Budowanie wytrzymałości psychicznej.

    Przed rozpoczęciem próbnego egzaminu otrzymasz instrukcje i wszystkie potrzebne informacje, które musisz znać podczas symulowanego egzaminu. Po zakończeniu próbnego egzaminu otrzymasz raport z testu z pełnymi wynikami, wskazujący obszary wymagające poprawy na podstawie udzielonych odpowiedzi.

  • Dodatkowy próbny egzamin – wersja B

    PeopleCert Official Mock Exam – dodatkowy próbny egzamin wersja B. To pełny egzamin, z mierzonym czasem, oceniany, zorganizowany tak, aby dać Ci doświadczenie prawdziwego egzaminu i pomóc zapoznać się z interfejsem aplikacji egzaminacyjnej.

    Dostępne są 2 różne oficjalne egzaminy próbne – wersja A lub B. Możesz wybrać język egzaminu – polski, angielski lub inny.

    Kluczowe korzyści z przystąpienia do egzaminu próbnego PeopleCert:

    • Praktyka przed egzaminem końcowym;
    • Skoncentrowanie wysiłków na potrzebnych obszarach;
    • Zapoznanie się ze środowiskiem egzaminacyjnym;
    • Walka z lękiem przed egzaminem;
    • Poprawa umiejętności zarządzania czasem;
    • Budowanie wytrzymałości psychicznej.

    Przed rozpoczęciem próbnego egzaminu otrzymasz instrukcje i wszystkie potrzebne informacje, które musisz znać podczas symulowanego egzaminu. Po zakończeniu próbnego egzaminu otrzymasz raport z testu z pełnymi wynikami, wskazujący obszary wymagające poprawy na podstawie udzielonych odpowiedzi.

  • Papierowy certyfikat PeopleCert

    Papierowy certyfikat PeopleCert z hologramem potwierdzający zdanie egzaminu – zakup opcjonalny.

    Bez dodatkowych opłat otrzymasz e-certyfikat wystawiany w ciągu 2 dni od daty egzaminu.

  • Ubezpieczenie Take2 Exam Re-sit

    Ubezpieczenie egzaminu Take2 pozwoli Ci zmniejszyć stres w dniu egzaminu, bo jeśli wynik nie będzie zgodny z oczekiwaniami, otrzymasz bezpłatną powtórkę.

    Take2 kosztuje zaledwie ułamek opłaty egzaminacyjnej i pomaga uniknąć ponownego zakupu egzaminu w pełnej cenie.

    Egzamin poprawkowy możesz zaplanować w dogodnym dla Ciebie terminie; masz na to kolejne 6 miesięcy.

    Bezpłatna poprawka jest związana z zakupionym egzaminem; nie można jej przenieść ani zwrócić, jeśli nie zostanie wykorzystana.

    Więcej informacji: https://www.peoplecert.org/Take2

  • Pakiet egzaminacyjny: ITIL® 4 Drive Stakeholder Value (Learner Kit, eBook, Voucher)

    Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera:

    • Oficjalny eBook ITIL® 4 Drive Stakeholder Value
    • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor

    Informacje o egzaminie:

    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski lub polski (do wyboru);
    • Liczba pytań: 40;
    • Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem);
    • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28/40);
    • Wersja egzaminu: online;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert;
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® 4 Drive Stakeholder Value;
    • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
    • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
    • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
    • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_DSV_eLearning

eLearning ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_DSV_eLearning

eLearning ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_DSV_eLearning

eLearning ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
90 dni
online
polski

12-miesięczny dostęp do eLearning ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

2 390 zł netto
Dodaj do koszyka

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30