Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » ITIL® 4 Foundation + Digital & IT Strategy (DITS) | Bundle

Szkolenie ITIL4_FOUND_DITS_Z

ITIL® 4 Foundation + Digital & IT Strategy (DITS) | Bundle

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Gwarancje
  • Egzamin

Opis szkolenia

Wejdź od razu na wyższy poziom i skorzystaj z pakietu szkoleń, który obejmuje:

  • 2-dniowe akredytowane szkolenie ITIL® 4 Foundation
  • 3-dniowe akredytowane szkolenie ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy (DITS).

W pakiecie taniej! Promocja ograniczona czasowo i ilościowo.

ITIL to najpopularniejsze na świecie podejście do zarządzania usługami IT i de facto standard w tej dziedzinie. ITIL w wersji 4 dostarcza zbiór 34 najlepszych praktyk zarządzania i przedstawia je w kontekście doświadczeń klienta, strumieni wartości i cyfrowej transformacji, adaptując popularne sposoby pracy, takie jak Agile i DevOps.

Na szkoleniu ITIL 4 Foundation poznasz podstawy modelu usługowego IT.

Na szkoleniu Digital & IT Strategy (DITS) wejdziesz na poziom lidera, który wie, jak zbudować dobrze dopasowane cyfrowe strategie biznesowe i strategie IT. Szkolenie dodaje zupełnie nową perspektywę do modelu ITIL, podnosząc dyskusję o modelu zarządzania usługami do poziomu strategicznego.

Zasadniczą częścią szkolenia Digital & IT Strategy (DITS) jest praca w grupach przy rozwiązywaniu praktycznych zadań opartych o realne case studies.

 

Czego się nauczysz

Na szkoleniu ITIL 4 Foundation:

  • Dowiesz się jak działa model zarządzania usługami według ITIL 4, czym jest usługa, jakie relacje łączą dostawcę z konsumentami i jak powstaje wartość
  • Zrozumiesz dlaczego rozwój kompetencji zarządzania usługami to dzisiaj konieczność
  • Poznasz 7 podstawowych zasad ITIL
  • Zobaczysz zarządzanie usługami we wszystkich 4 wymiarach
  • Zrozumiesz, że zarządzanie usługami działa jak jeden spójny system
  • Poznasz wszystkie najlepsze praktyki zarządzania usługami, a kluczowe z nich poznasz ze szczegółami
  • Przygotujemy Cię do egzaminu ITIL 4 Foundation

Na szkoleniu ITIL 4 Leader: Digital & IT Strategy (DITS) nauczysz się:

  • Tworzenia cyfrowej wizji i strategii (Crafting a Digital Vision and Strategy) – Rozwiniesz umiejętności oceny czynników wewnętrznych i zewnętrznych podczas tworzenia wizji cyfrowej i strategii międzyorganizacyjnej. Zdobędziesz głębsze zrozumienie zmieniającego się krajobrazu nowoczesnych gospodarek usługowych i powodów, dla których organizacje muszą dostosowywać swoje strategie, aby pozostać konkurencyjnymi.
  • Oceny strategii cyfrowej (Assessing Digital Strategy) – Poznasz wpływ i znaczenie udanej strategii cyfrowej na sukces biznesowy całej organizacji. Dowiesz się, w jaki sposób strategia cyfrowa wpływa na różne aspekty biznesu i jak może napędzać innowacje i wzrost.
  • Operacjonalizacji strategii (Operationalising Strategy) – Odkryjesz, w jaki sposób strategie cyfrowe i IT integrują się z systemem wartości usług (service value system) ITIL 4 i dostosowują się do zasad przewodnich (guiding principles). Nauczysz się skutecznie wdrażać strategie w całym łańcuchu wartości usług (service value chain) i wykorzystywać praktyki ITIL 4 do osiągnięcia sukcesu na poziomie strategicznym.
  • Reagowania na zakłócenia cyfrowe (Responding to Digital Disruption) – Dowiesz się, jak strategicznie pozycjonować organizacje by odpowiadać na cyfrowe zakłócenia (digital disruptions) i pozostać istotnym graczem na rynku. Nauczysz się oceniać gotowość cyfrową organizacji oraz wykorzystywać technologię w celu poprawy wydajności operacyjnej i zwiększenia zadowolenia klientów.
  • Zarządzania ryzykiem strategicznym w środowiskach VUCA (Strategic Risk Management in VUCA Environments) – Zdobędziesz umiejętności potrzebne do identyfikacji, oceny i zarządzania ryzykiem i szansami związanymi z działaniem w zmiennych, niepewnych, złożonych i niejednoznacznych środowiskach (VUCA). Będziesz rozumiał niuanse zarządzania ryzykiem w cyfrowym modelu biznesowym i nauczysz się tworzenia strategii łagodzenia potencjalnych zagrożeń.
  • Ewoluujących modeli świadczenia usług (Evolving Service Delivery Models) – Poznasz innowacyjne podejścia do świadczenia usług w erze cyfrowej. Nauczysz się dostosowywać modele świadczenia usług do zmieniających się potrzeb klientów i wykorzystywać technologie cyfrowe w celu zwiększenia wydajności i skuteczności działania.
  • Wprowadzania zmian organizacyjnych (Driving Organisational Change) – Opanujesz sztukę wprowadzania w życie zmian organizacyjnych za pomocą strategii cyfrowych i IT. Dowiesz się, jak dostosować kulturę organizacyjną, procesy i struktury do inicjatyw transformacji cyfrowej, aby wspierać innowacje i zwinność.
  • Optymalizacji doświadczeń klientów (Optimising Customer Experience) – Poznasz techniki poprawy doświadczeń klientów poprzez strategie cyfrowe i IT. Nauczysz się wykorzystywać technologię i analizę danych, aby personalizować interakcje z klientami, usprawniać procesy i dostarczać wyjątkowe usługi.
  • Kształtowania cyfrowego przywództwa (Cultivating Digital Leadership) – Rozwiniesz swoje umiejętności przywódcze dostosowane do cyfrowego krajobrazu. Dowiesz się, jak inspirować zespoły, wspierać współpracę i radzić sobie ze złożonymi wyzwaniami cyfrowymi, aby osiągnąć sukces organizacyjny w erze cyfrowej.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Osoby rozpoczynający swoją podróż z Informatyką i zarządzaniem usługami
  • Specjaliści IT, którzy chcą dobrze zrozumieć inne obszary działania IT 
  • Menedżerowie zarządzający usługami IT i osoby aspirujące do tej roli
  • Osoby z biznesu, ściśle współpracujące z IT przy tworzeniu i dostarczaniu usług opartych o technologie digital i IT
  • CIO, CDO, CxO, dyrektorzy, aspirujący CxO poszukujący wytycznych do tworzenia strategii informatyzacji/ cyfryzacji

 

Wymagania wstępne

Brak

Zakres

ITIL 4 Foundation – Dzień 1 i 2

  • Wprowadzenie do zarządzania usługami IT
  • Podróż z ITIL 4 od Foundation do ITIL Master
  • Case study
  • Kluczowe koncepcje zarządzania usługami – Poznaj podstawowe koncepcje zarządzania usługami. Co definiuje usługę? Jakie są jej składniki? Jaka jest jej wartość dla interesariuszy?
    • Wartość
    • Role w modelu usługowym
    • Oferta usług
    • Tworzenie wartości za pomocą usług
  • Kluczowe koncepcje ITIL 4
    • Cztery wymiary zarządzania usługami (Four dimensions of service management) – Poznaj 4 wymiary skutecznego zarządzania usługami: organizacja i ludzie, informacje i technologie, partnerzy i dostawcy oraz strumienie wartości i procesy
    • System wartości usług ITIL (ITIL service value system) – Odkryj system, który pomoże Ci kompleksowo tworzyć, dostarczać i zarządzać usługami IT
    • Łańcuch wartości usług (Service value chain) – Dowiedz się, w jaki sposób mapowanie łańcucha wartości usług pomaga organizacjom tworzyć wartość poprzez optymalizację ich działań i zasobów
  • Podstawowe zasady (Guiding principles) – Wykorzystaj 7 podstawowych zasad by przyjąć praktyki ITIL i dostosować je do swoich potrzeb
    • Wprowadzenie do podstawowych zasad
    • Stosowanie podstawowych zasad
  • Praktyki zarządzania ITIL – Zastosuj w swojej praktyce najlepsze, sprawdzone w boju, praktyki zebrane w bibliotece ITIL 4
  • Przeznaczenie praktyk ITIL
  • Ogólne praktyki zarządzania
  • Praktyki zarządzania usługami
  • Praktyki zarządzania technologią
  • Przegląd kluczowych praktyk 
    • Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service level management)
    • Service desk
    • Zarządzanie incydentami (Incident management)
    • Zarządzanie problemami (Problem management)
    • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service request management)
    • Ciągłe doskonalenie (Continual improvement)
    • Umożliwianie zmian (Change enablement)
    • Zarządzanie wydaniami (Release management)
    • Zarządzanie wdrażaniem (Deployment management)
    • Zarządzanie konfiguracją usług (Service configuration management)
    • Zarządzanie zasobami IT (IT asset management)
    • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (Monitoring and event management)
    • Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Information security management)
    • Zarządzanie dostawcami (Supplier management)
    • Zarządzanie relacjami (Relationship management)
  • Przygotowanie do egzaminu
  • Próbny egzamin ITIL 4 Foundation
  • Podsumowanie szkolenia

 

ITIL 4 Leader: Digital & IT Strategy (DITS) – Dzień 3, 4 i 5

  • Wprowadzenie do kursu
  • Rozdział 1: What is digital and IT strategy?
    • Module 1: Key concepts of digital and IT strategy
    • Module 2: Strategy and the service value system
  • Rozdział 2: The strategy journey
    • Module 3: What is vision?
    • Module 4: Where are we now?
    • Module 5: How do we get there? (Strategic planning)
    • Module 6: How do we get there? (Strategic approaches)
    • Module 7: Take action (Managing Strategic initiatives)
    • Module 8: Did we get there? (Measuring strategy)
    • Module 9: How do we keep the momentum going?
  • Rozdział 3: Strategic capabilities
    • Module 10: Managing innovation and emerging technologies
    • Module 11: Managing strategic risk
  • Przygotowanie do egzaminu
  • Próbny egzamin ITIL 4 DITS
  • Podsumowanie szkolenia

 

Szkolenie ITIL 4 Leader: Digital & IT Strategy odwołuje się do następujących praktyk zarząd

  • Zarządzanie ryzykiem (Risk management)
  • Zarządzanie portfelem (Portfolio management)
  • Zarządzanie architekturą (Architecture management)
  • Pomiar i raportowanie (Measurement and reporting management)
  • Zarządzanie finansowe usługami (Service financial management)
  • Zarządzanie strategią (Strategy management)
  • Zarządzanie kadrami (Workforce and talent management).

 

Przez 5 dni uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

Podczas szkolenia ITIL 4 Leader: Digital & IT Strategy uczestnicy wykonują 4 praktyczne ćwiczenia oparte o realne case studies. Uczestnicy pracują nad rozwiązaniami w grupach pod okiem trenera. Pozytywne zaliczenie wszystkich ćwiczeń jest wymagane do podejścia do egzaminu. Ćwiczenia pomagają:

  • Zrozumieć, w jaki sposób organizacja wykorzystuje strategię cyfrową i informatyczną, aby przeżyć i osiągnąć sukces w środowisku zakłócanym przez cyfrowe technologie
  • Zrozumieć pozycję cyfrową organizacji
    Zrozumieć różne strategiczne podejścia, dostępne dzięki wykorzystaniu technologii cyfrowych i IT, po to by zaspokajać potrzeby klientów/ rynków oraz by dążyć do operacyjnej doskonałości
  • Zrozumieć, jak wdrożyć strategię cyfrową / informatyczną
  • Stosować podstawowe zasady ITIL w decyzjach i działaniach dotyczących strategii cyfrowej i IT.

Informacje dodatkowe

W cenie pakietu uczestnik otrzymuje

  • Whitepaper ITIL 4 Foundation
  • Udział w 2-dniowym szkoleniu ITIL® 4 Foundation prowadzonym na żywo przez trenera eksperta
  • Udział w 3-dniowym szkoleniu ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy (DITS) prowadzonym na żywo przez trenera eksperta

Do każdego szkolenia:

  • Oficjalny podręcznik dla uczestnika w wersji elektronicznej (Learner Workbook)
  • Skrócony przewodnik dla uczestnika w wersji elektronicznej (Quick Reference Guide)
  • Sylabus z wymaganiami egzaminacyjnymi
  • 2 próbne zestawy pytań egzaminacyjnych wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Glosariusz ITIL

 

Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera

  • Oficjalny eBook ITIL® 4 Foundation
  • Oficjalny eBook ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy (DITS)
  • Voucher na egzamin online ITIL® 4 Foundation z usługą On-line Proctor
  • Voucher na egzamin online ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy (DITS) z usługą On-line Proctor

 

Dodatkowe opcjonalne usługi

  • Papierowy certyfikat PeopleCert potwierdzający zdanie egzaminu
  • Ubezpieczenie egzaminu Take2
  • Dodatkowy oficjalny próbny egzamin (wersja A i B)
  • Roczna subskrypcja PeopleCert Plus (w cenie ubezpieczenie Take2 oraz dodatkowe próbne egzaminy)
  • 60-dniowa subskrypcja eLearning ITIL® 4 Foundation do szybkiej powtórki przed egzaminem

 

Uczestnik może samodzielnie wybrać język egzaminu, oficjalnego eBooka oraz podręcznika do szkolenia. Poza językiem angielskim i polskim, dostępny jest chiński, francuski, hiszpański, japoński, niemiecki, portugalski (brazylijski) oraz włoski.

Materiały elektroniczne są dostępne na portalu PeopleCert po zalogowaniu i podaniu nr vouchera.

Voucher na egzamin można zrealizować podchodząc do egzaminu w Polsce lub w innym kraju Regionu 3 PeopleCert. Jeżeli voucher na egzamin zostanie zrealizowany poza Regionem 3 PeopleCert, Asseco Academy ma prawo wystawić klientowi fakturę na różnicę w cenie między regionem zakupu vouchera, a regionem wykorzystania. Jest to zgodne z polityką realizacji voucherów PeopleCert.

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30.
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy 60-minutową na lunch oraz 10-minutowe przerwy po każdej godzinie szkolenia. Szczegółowy ustala trener z grupą.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Gwarancje

  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.

Egzamin

  • Pakiet egzaminacyjny: ITIL® 4 Digital & IT Strategy (Learner Kit, eBook, Voucher)

    Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera:

    • Oficjalny eBook ITIL® 4 Digital & IT Strategy
    • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor

    Informacje o egzaminie:

    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski lub polski (do wyboru);
    • Liczba pytań: 40;
    • Czas trwania: 90 minut (113 minut dla osób dla których angielski nie jest pierwszym językiem);
    • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28/40);
    • Wersja egzaminu: online;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert;
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® 4 Digital & IT Strategy;
    • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
    • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
    • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
    • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.
  • Pakiet egzaminacyjny: ITIL® 4 Foundation (Learner Kit, eBook, Voucher)

    Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera:

    • Oficjalny eBook ITIL® 4 Foundation;
    • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor.

     

    Informacje o egzaminie:

    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski lub polski (do wyboru);
    • Liczba pytań: 40;
    • Czas trwania: 60 minut (75 minut dla osób zdających w innym języku niż ojczysty);
    • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (26/40);
    • Wersja egzaminu: online;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert;
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® 4 Foundation;
    • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
    • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
    • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
    • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_FOUND_DITS_Z

ITIL® 4 Foundation + Digital & IT Strategy (DITS) | Bundle

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_FOUND_DITS_Z

ITIL® 4 Foundation + Digital & IT Strategy (DITS) | Bundle

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_FOUND_DITS_Z

ITIL® 4 Foundation + Digital & IT Strategy (DITS) | Bundle

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30