Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » ITIL® Foundation + ITIL® Advanced w PROMOCJI ITILRULEZ

Szkolenie ITIL4_FOUND_Z-ITILRULEZ

ITIL® Foundation + ITIL® Advanced w PROMOCJI ITILRULEZ

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe
  • Gwarancje
  • Egzamin

Opis szkolenia

Promocja: Szkolenie ITIL 4 Foundation tylko za 1 zł.

Warunek: Wybierz pakiet obejmujący:

  • 2-dniowe szkolenie ITIL 4 Foundation za 1 zł
  • 3-dniowe szkolenie ITIL 4 Advanced (do wyboru 1 z 8)

Łącznie oszczędzasz 689zł.

Nie zwlekaj! Promocja trwa tylko do 31 grudnia 2024r. Szkolenie ITIL Foundation zrealizuj w 2024 roku. Na realizację szkolenia ITIL 4 Advanced masz aż 12 m-cy od daty zakupu.

 

To nie koniec promocji! Użyj kodu ITILRULEZ a dostaniesz dodatkowo upust 455 zł.

Warunek: Posiadasz certyfikat ITIL 3 i nie zrobiłeś aktualizacji do ITIL 4. Twój certyfikat ITIL 3 musi znaleźć się na koncie PeopleCert nie później niż 2 dni po złożeniu zamówienia.

Łącznie oszczędzasz 1144zł.

Nie zwlekaj! Promocja trwa tylko do 31 grudnia 2024r. Szkolenie ITIL Foundation zrealizuj w 2024 roku. Na realizację szkolenia ITIL 4 Advanced masz aż 12 m-cy od daty zakupu.

 

Kupujesz promocyjny pakiet złożony ze szkolenia ITIL 4 Foundation oraz wybranego przez siebie szkolenia ITIL 4 Advanced Oba szkolenia będą prowadzone online na żywo przez trenera eksperta, z kompletem oficjalnych materiałów, z oficjalnymi eBookami ITIL oraz z voucherami na egzamin online.

  • Szkolenie od którego rozpocznie się Twoja podróż z ITIL 4 to 2-dniowy akredytowany kurs ITIL 4 Foundation, który wprowadzi Cię do samego serca świata usług cyfrowych i IT.
  • W pakiecie kupujesz również 3-dniowy akredytowany kurs ITIL 4 Advanced. Do wyboru masz 8 szkoleń ITIL 4 Advanced z 3 różnych ścieżek rozwoju, do wybor, do koloru.

 

Ścieżka Practice Manager – 3 szkolenia dla praktyków IT. Każde zawiera paczkę 5 praktyk zarządzania usługami w najnowszych wersjach:

  • ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil #MSF – w agendzie: Service Desk, Incident Management, Problem Management, Service Request Management, Monitoring & Event Management
  • ITIL 4 Practitioner: Plan, Implement & Control #PIC – w agendzie: Change Enablement, Release Management, Service Configuration Management, Deployment Management, IT Asset Management
  • ITIL 4 Practitioner: Collaborate, Assure & Improve #CAI – w agendzie: Service Level Management, Relationship Management, Information Security Management, Supplier Management, Continual Improvement

 

Ścieżka Managing Professional – 4 szkolenia dla Service Managerów:

  • ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support #CDS – mapowanie strumieni wartości w wydaniu ITSM, czyli jak połączyć kropki
  • ITIL 4 Specialist: High-Velocity IT #HVIT – akceleracja zmian w usługach IT dla osób, które pracują w środowiskach cyfrowych lub wysoce zautomatyzowanych
  • ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value #DSV – kompleksowe zarządzanie doświadczeniami klientów i użytkowników z wykorzystaniem podróży klienta
  • ITIL 4 Strategist: Direct, Plan & Improve #DPI – operacjonalizowanie strategii, czyli kierowanie, ocena, planowanie, mierzenie, raportowanie, doskonalenie, wprowadzanie zmian organizacyjnych oraz dobra komunikacja

 

Ścieżka Strategic Leader – praktyczne ćwiczenia oparte o realne case studies dla cyfrowych liderów lub osób z ambicjami:

  • ITIL 4 Leader: Digital & IT Strategy #DITS – nauczy Cię, jak poruszać się w świecie VUCA i skutecznie reagować na cyfrowe zakłócenia.

 

Asseco Academy posiada wszystkie kursy ITIL 4 Advanced w ciągłej ofercie. Bez problemu znajdziesz termin dla siebie.

 

Czego się nauczysz

  • Dowiesz się jak działa model zarządzania usługami IT według ITIL 4
  • Zrozumiesz dlaczego rozwój kompetencji zarządzania usługami to dzisiaj konieczność
  • Poznasz 7 podstawowych zasad ITIL
  • Zobaczysz zarządzanie usługami we wszystkich 4 wymiarach
  • Zrozumiesz, że zarządzanie usługami działa jak jeden spójny system
  • Poznasz najlepsze praktyki zarządzania usługami
  • Przygotujemy Cię do egzaminu certyfikacyjnego

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Osoby rozpoczynające swoją podróż z IT i zarządzaniem usługami
  • Osoby pragnące zaktualizować swoją wiedzę z ITIL 3 i wejść na wyższy poziom
  • Specjaliści IT, którzy chcą dobrze zrozumieć inne obszary działania IT 
  • Menedżerowie zarządzający usługami IT i osoby aspirujące do tej roli
  • Osoby z biznesu, ściśle współpracujące z IT przy tworzeniu i dostarczaniu usług opartych o technologie digital i IT

 

Wymagania wstępne

Brak

Zakres

Kupujesz promocyjny pakiet złożony ze szkolenia ITIL 4 Foundation oraz wybranego przez siebie szkolenia ITIL 4 Advanced

 

Agenda 2-dniowego szkolenia ITIL 4 Foundation

DZIEŃ 1

  • Wprowadzenie do zarządzania usługami IT
  • Podróż z ITIL 4 od Foundation do ITIL Master
  • Case study
  • Kluczowe koncepcje zarządzania usługami – Poznaj podstawowe koncepcje zarządzania usługami. Co definiuje usługę? Jakie są jej składniki? Jaka jest jej wartość dla interesariuszy?
    • Wartość
    • Role w modelu usługowym
    • Oferta usług
    • Tworzenie wartości za pomocą usług
  • Kluczowe koncepcje ITIL 4
    • Cztery wymiary zarządzania usługami (Four dimensions of service management) – Poznaj 4 wymiary skutecznego zarządzania usługami: organizacja i ludzie, informacje i technologie, partnerzy i dostawcy oraz strumienie wartości i procesy
    • System wartości usług ITIL (ITIL service value system) – Odkryj system, który pomoże Ci kompleksowo tworzyć, dostarczać i zarządzać usługami IT
    • Łańcuch wartości usług (Service value chain) – Dowiedz się, w jaki sposób mapowanie łańcucha wartości usług pomaga organizacjom tworzyć wartość poprzez optymalizację ich działań i zasobów
  • Podstawowe zasady (Guiding principles) – Wykorzystaj 7 podstawowych zasad by przyjąć praktyki ITIL i dostosować je do swoich potrzeb
    • Wprowadzenie do podstawowych zasad
    • Stosowanie podstawowych zasad
  • Próbny egzamin ITIL 4 Foundation

 

DZIEŃ 2

  • Praktyki zarządzania ITIL – Zastosuj w swojej praktyce najlepsze, sprawdzone w boju, praktyki zebrane w bibliotece ITIL 4
  • Przeznaczenie praktyk ITIL
  • Ogólne praktyki zarządzania
  • Praktyki zarządzania usługami
  • Praktyki zarządzania technologią
  • Przegląd kluczowych praktyk 
    • Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service level management)
    • Service desk
    • Zarządzanie incydentami (Incident management)
    • Zarządzanie problemami (Problem management)
    • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service request management)
    • Ciągłe doskonalenie (Continual improvement)
    • Umożliwianie zmian (Change enablement)
    • Zarządzanie wydaniami (Release management)
    • Zarządzanie wdrażaniem (Deployment management)
    • Zarządzanie konfiguracją usług (Service configuration management)
    • Zarządzanie zasobami IT (IT asset management)
    • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami (Monitoring and event management)
    • Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Information security management)
    • Zarządzanie dostawcami (Supplier management)
    • Zarządzanie relacjami (Relationship management)
  • Przygotowanie do egzaminu
  • Próbny egzamin ITIL 4 Foundation
  • Podsumowanie szkolenia

 

Agenda 3-dniowego szkolenia ITIL 4 Advanced zależy od Twojego wyboru. Możesz wybrać 1 z 8 zaawansowanych kursów ITIL:

  • ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil #MSF
  • ITIL 4 Practitioner: Plan, Implement & Control #PIC
  • ITIL 4 Practitioner: Collaborate, Assure & Improve #CAI
  • ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil #MSF
  • ITIL 4 Practitioner: Plan, Implement & Control #PIC
  • ITIL 4 Practitioner: Collaborate, Assure & Improve #CAI
  • ITIL 4 Leader: Digital & IT Strategy #DITS

 

Podczas wszystkich szkoleń uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.

Informacje dodatkowe

Kupujesz promocyjny pakiet złożony ze szkolenia ITIL 4 Foundation oraz wybranego przez siebie szkolenia ITIL 4 Advanced

W cenie szkolenia ITIL 4 Foundation uczestnik otrzymuje

  • Udział w 2-dniowym szkoleniu ITIL 4 Foundation prowadzonym na żywo przez trenera eksperta
  • Oficjalny eBook ITIL 4 Foundation
  • Oficjalny podręcznik dla uczestnika w wersji elektronicznej (Learner Workbook)
  • Skrócony przewodnik dla uczestnika w wersji elektronicznej (Quick Reference Guide)
  • Sylabus z wymaganiami egzaminacyjnymi
  • 2 próbne zestawy pytań egzaminacyjnych wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Glosariusz ITIL
  • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor

W cenie szkolenia ITIL 4 Advanced uczestnik otrzymuje:

  • Udział w 3-dniowym akredytowanym kursie ITIL 4 Advanced prowadzonym na żywo online przez trenera eksperta
  • Oficjalny eBook ITIL do danego kursu
  • Oficjalny podręcznik dla uczestnika w wersji elektronicznej (Learner Workbook)
  • Skrócony przewodnik dla uczestnika w wersji elektronicznej (Quick Reference Guide)
  • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor
  • Sylabus z wymaganiami egzaminacyjnymi
  • 2 próbne zestawy pytań egzaminacyjnych wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami
  • Glosariusz ITIL
  • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor

 

Uczestnik może samodzielnie wybrać język egzaminu, oficjalnego eBooka oraz podręcznika do szkolenia. Poza językiem angielskim i polskim, dostępny jest chiński, francuski, hiszpański, japoński, niemiecki, portugalski (brazylijski) oraz włoski.

Materiały elektroniczne są dostępne na portalu PeopleCert po zalogowaniu i podaniu nr vouchera.

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte
  • Forma realizacji: zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów ITIL 4 Foundation: polski
  • Jezyk materiałów ITIL 4 Advanced: angielski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30.
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

 

Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. (Asseco Academy) przyznana przez PeopleCert International Limited.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

ITIL Accredited Training Organization logo® jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Gwarancje

  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja 100% satysfakcji

    Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.

    Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.

    Warunki programu

    1. Gwarancja satysfakcji dotyczy szkoleń Asseco Academy realizowanych w grupach otwartych zgodnie z ich kalendarzem i obowiązuje w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia lub 12 miesięcy w przypadku Klienów, którzy posiadają podpisaną umowę partnerską z Asseco Data Systems
    2. Osoba korzystająca z programu ma prawo do ponownego, jednokrotnego udziału w danym szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie terminie i miejscu spośród dostępnych terminów imiejsc, w których dane szkolenie zostanie potwierdzone do realizacji przez Asseco Data Systems.
    3. Osoba biorąca ponowny udział w danym szkoleniu korzysta z materiałów szkoleniowych otrzymanych podczas pierwszego szkolenia
  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.
  • Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

    Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.

    Warunki programu

    1. Program daje możliwość uczestnictwa w roli słuchacza w 3-godzinnej sesji dowolnego szkolenia, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji przez Asseco Data Systems.
    2. Uczestnictwo w programie nie uprawnia do dostępu do laboratoriów, otrzymania materiałów szkoleniowych oraz cateringu.

Egzamin

  • Pakiet egzaminacyjny: ITIL® 4 Foundation (Learner Kit, eBook, Voucher)

    Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny zawiera:

    • Oficjalny eBook ITIL® 4 Foundation;
    • Voucher na egzamin online z usługą On-line Proctor.

     

    Informacje o egzaminie:

    • Rodzaj egzaminu: test wielokrotnego wyboru (1 prawidłowa odpowiedź z 4);
    • Język egzaminu: angielski lub polski (do wyboru);
    • Liczba pytań: 40;
    • Czas trwania: 60 minut (75 minut dla osób zdających w innym języku niż ojczysty);
    • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (26/40);
    • Wersja egzaminu: online;
    • Termin egzaminu uczestnik ustala bezpośrednio w systemie PeopleCert;
    • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® 4 Foundation;
    • Egzamin jest nadzorowany przez PeopleCert; wymagane potwierdzenie tożsamości dokumentem ze zdjęciem oraz włączona kamera i mikrofon w trakcie egzaminu;
    • Podczas egzaminu w pomieszczeniu nie mogą przebywać osoby trzecie;
    • Jest możliwość korzystania ze słownika angielskiego;
    • Brak możliwości korzystania z innych pomocy naukowych.
  • ITIL® Advanced z egzaminem do wykorzystania przez 12 m-cy

    Kupujesz promocyjny pakiet złożony ze szkolenia ITIL 4 Foundation oraz wybranego przez siebie szkolenia ITIL 4 Advanced. Oba szkolenia będą prowadzone online na żywo przez trenera eksperta, z kompletem oficjalnych materiałów, z oficjalnymi eBookami ITIL oraz z voucherami na egzamin online.

    Użyj kodu ITILRULES a dostaniesz dodatkowo upust 455 zł. Łącznie oszczędzasz 1144 zł! Warunek: Posiadasz certyfikat ITIL 3 i nie zrobiłeś aktualizacji do ITIL 4. Twój certyfikat ITIL 3 musi znaleźć się na koncie PeopleCert na 2 dni robocze przed terminem pierwszego szkolenia.

    Możesz wybrać 1 z 8 zaawansowanych kursów ITIL:

    • ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil #MSF
    • ITIL 4 Practitioner: Plan, Implement & Control #PIC
    • ITIL 4 Practitioner: Collaborate, Assure & Improve #CAI
    • ITIL 4 Practitioner: Monitor, Support & Fulfil #MSF
    • ITIL 4 Practitioner: Plan, Implement & Control #PIC
    • ITIL 4 Practitioner: Collaborate, Assure & Improve #CAI
    • ITIL 4 Leader: Digital & IT Strategy #DITS

     

    Asseco Academy posiada wszystkie kursy ITIL 4 Advanced w ciągłej ofercie. Bez problemu znajdziesz termin dla siebie.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_FOUND_Z-ITILRULEZ

ITIL® Foundation + ITIL® Advanced w PROMOCJI ITILRULEZ

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
18.11 – 19.11
  • gwarancja terminu
Oferta
Wirtualna klasa
polski

Dla posiadaczy ITIL 3 – kod rabatowy „ITILRULEZ” rabat -455 zł

1 290 zł 1 zł netto
Dodaj do koszyka
23.11 – 24.11
Oferta
Wirtualna klasa
polski

Dla posiadaczy ITIL 3 – kod rabatowy „ITILRULEZ” rabat -455 zł

1 290 zł 1 zł netto
Dodaj do koszyka
02.12 – 03.12
  • gwarancja terminu
Oferta
Wirtualna klasa
polski

Dla posiadaczy ITIL 3 – kod rabatowy „ITILRULEZ” rabat -455 zł

1 290 zł 1 zł netto
Dodaj do koszyka
14.12 – 15.12
Oferta
Wirtualna klasa
polski

Termin weekendowy

Dla posiadaczy ITIL 3 – kod rabatowy „ITILRULEZ” rabat -455 zł

1 290 zł 1 zł netto
Dodaj do koszyka
Pokaż więcej wyników

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_FOUND_Z-ITILRULEZ

ITIL® Foundation + ITIL® Advanced w PROMOCJI ITILRULEZ

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITIL4_FOUND_Z-ITILRULEZ

ITIL® Foundation + ITIL® Advanced w PROMOCJI ITILRULEZ

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30