Szkolenie ITSM_Overview_EN_Z
Akredytacja
Szkolenie
Cena szkolenia od 1 090 zł netto
Najniższa cena z 30 dni: 1 090 zł netto
Język: angielski
* cena jest zależna m.in. od formy szkolenia i terminu
Produkty uzupełniające
Dla tego szkolenia nie przewidziano dodatkowych książek i egzaminów.
Czas trwania: 8h dydaktycznych
A one-day intensive ITSM Overview training course will introduce you and your team to the world of IT services. We will answer key questions – Does IT matter? How do you deliver value with services? Who is who in a service model? How to adapt an agile culture and DevOps practices to service delivery? How to get started with a service model and how to strive for excellence?
According to the World Bank, already 2/3 of the global economy is services. Almost all services today are supported by IT, whether we are talking about financial services, telecommunications, education, entertainment or healthcare. IT is becoming an integral part of every business model and a source of competitive advantage. As a result, organizations that invest today in creating, developing and improving their IT Service Management capabilities will reap tremendous benefits.
We know IT Service Management. According to the latest Computerworld TOP200 report, Asseco Group is the largest IT service provider in Poland and a leader in digitalization in the country. We are practitioners. Asseco Academy is also the largest IT training provider in Poland, and we have been involved in IT Service Management for over 20 years. We are pioneers – we were the first to introduce IT Service Management training in Poland and we continue to promote this approach.
Benefits
Target audience
Prerequisites
None
Additional information:
The price of the course includes:
Training organization
On-site training organization
Remote training organization
Warunki programu
Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną
Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.
Zdalnie
… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.
Stacjonarnie
… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.
Online
… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie
Filtry:
Szkolenie: ITSM_Overview_EN_Z
ITSM Overview – An introduction to IT service management in English
Currently, there is no trainings in the selected form.
Od teraz osoby, które posiadają dowolny certyfikat ITIL®3 wydany w latach 2007-2019, mogą kontynuować edukację na zaawansowanych poziomach ITIL4, bez konieczności uzupełniania ITIL®4 Foundation. Oznacza to, że nawet jeśli masz w swoim portfolio papierowy certyfikat ITIL®3, możesz bezpośrednio dołączyć do zaawansowanych szkoleń w ramach ITIL®4. Czytaj więcej
Rozszerzamy naszą ofertę szkoleń z obszaru bezpieczeństwa informacji o kolejne akredytowane szkolenia od ISACA – globalnego lidera bezpieczeństwa IT i cyfrowego zaufania. Wspieramy implementację NIS2 i DORA. Czytaj więcej
Marka PeopleCert robi rebranding i stawia teraz na 4 najsilniejsze marki w swojej ofercie, tj. ITIL®, DevOps, PRINCE2® oraz LanguageCert i wokół nich buduje swoje nowe portfolio. Czytaj więcej
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30