Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » ITSM Overview – Wprowadzenie do zarządzania usługami IT

Szkolenie ITSM_Overview_Z

ITSM Overview – Wprowadzenie do zarządzania usługami IT

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe

Opis szkolenia

Wprowadzimy Cię i Twój zespół w świat usług IT. Odpowiemy na kluczowe pytania – Czym jest wartość? Kto jest kim w modelu usługowym? Jak dostarczać wartość za pomocą usług? Jak zaadaptować zwinną kulturę i praktyki DevOps do dostarczania usług? Jak zacząć z modelem usługowym i jak dążyć do doskonałości?

Według Banku Światowego już 2/3 globalnej gospodarki to usługi, w Polsce 56% i rośnie. Prawie wszystkie usługi obecnie są wpierane przez technologię IT, niezależnie czy mówimy o usługach finansowych, telekomunikacyjnych, edukacyjnych, rozrywce, czy o służbie zdrowia. IT staje się integralną częścią każdego modelu biznesowego i źródłem przewagi konkurencyjnej. Dlatego organizacje, które już dzisiaj inwestują w tworzenie, rozwój i doskonalenie swojego potencjału związanego z zarządzaniem usługami IT, czerpią z tego ogromne korzyści.

O zarządzaniu usługami IT wiemy wszystko. Według ostatniego raportu Computerworld TOP200, Grupa Asseco jest największym dostawcą usług IT w Polsce i liderem cyfryzacji w kraju. Jesteśmy praktykami. Asseco Academy jest też największą firmą dostarczającą szkolenia IT w Polsce, a zarządzaniem usługami IT i ITIL zajmujemy się od przeszło 20 lat. Jesteśmy pionierami – jako pierwsi wprowadzaliśmy szkolenia z zarządzania usługami IT w Polsce i nieustannie promujemy to podejście.

 

Czego się nauczysz

  • Na czym polega model usługowy?
  • Dlaczego usługi są takie ważne dla klientów?
  • Czym jest usługa?
  • Jak dostarczać wartość poprzez usługi?
  • Jak różne modele i frameworki rynkowe wspierają zarządzanie usługami?
  • Jakie są trendy na rynku zarządzania usługami?

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Organizacje chcące podnieść świadomość usługą i wzmacniać postawę kliento-centryczną
  • Osoby rozpoczynające swoją podróż z zarządzaniem usługami
  • Osoby tworzące, dostarczające, wspierające i kupujące usługi (IT i nie tylko)
  • Profesjonaliści i liderzy IT, którzy chcą dowiedzieć się, jak działa model usługowy IT

 

Wymagania wstępne

Brak

Zakres

  1. Wprowadzenie do ITSM, Agile, DevOps i SRE
  2. Rola technologii
  3. Motywacje biznesowe
  4. Korzyści z zarządzania usługami
  5. Dostarczanie wartości w modelu usługowym (Czym jest wartość? Kto jest kim w modelu usługowym? Co charakteryzuje usługi cyfrowe?)
  6. Przegląd praktyk zarządzania usługami
  7. Kultura zwinna w służbie zarządzania usługami
  8. Trendy branżowe i pozycja dostawców narzędzi ITSM
  9. Podróż z zarządzaniem usługami
  10. Podsumowanie szkolenia

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Komplet materiałów szkoleniowych ITSM Overview
  • ITSM whitepaper.

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30.
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym jedną przerwę 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy. Szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej.

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITSM_Overview_Z

ITSM Overview – Wprowadzenie do zarządzania usługami IT

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
09.06 – 09.06
Wirtualna klasa
polski
1 090 zł netto
Dodaj do koszyka
08.09 – 08.09
Wirtualna klasa
polski
1 090 zł netto
Dodaj do koszyka

Filtry:

Szkolenie: ITSM_Overview_Z

ITSM Overview – Wprowadzenie do zarządzania usługami IT

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITSM_Overview_Z

ITSM Overview – Wprowadzenie do zarządzania usługami IT

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30