Szkolenie BPF-2004_Z
Akredytacja
Szkolenie
Cena szkolenia od 1 450 zł netto
Język: polski
* cena jest zależna m.in. od formy szkolenia i terminu
Produkty uzupełniające
Dla tego szkolenia nie przewidziano dodatkowych książek i egzaminów.
Czas trwania: 16h dydaktycznych
Profesjonalna sprzedaż wymaga od jej realizatorów coraz wyższych kompetencji i umiejętności, świadomego stosowania technik sprzedaży i metod komunikacji w zależności od relacji biznesowych nawiązywanych z klientem. Aby spełnić te wymagania, efektywnie prowadzone procesy sprzedaży, powinny odpowiednio skupić się na umiejętnościach analizy i realizacji własnych celów handlowych, dobrej diagnozie potrzeb klienta, a także na efektywnym budowaniu relacji z klientem.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz umiejętności budowania wizerunku partnera biznesowego, projektowania procesu sprzedaży i budowania jego planu, analizy potrzeb klienta, stosowania odpowiednich technik komunikacji i budowania długotrwałych relacji z klientem. Uczestnicy podczas szkolenia biorą także udział w symulacji stosowania technik sprzedaży w konkretnych sytuacjach biznesowych, radzenia sobie w trudnych sytuacjach występujących w procesie sprzedaży.
Czego się nauczysz
Do kogo skierowane jest to szkolenie
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą i budowaniem relacji z klientami, pracowników sił sprzedaży, przedstawicieli handlowych, opiekunów kluczowych klientów (Key account manager), menedżerów sprzedaży.
Nastawienie na klienta:
Projektowanie własnej sprzedaży:
Analiza klientów:
Przygotowanie do rozmowy handlowej oraz umawiania spotkań:
Prezentacja siebie i swojej oferty:
Aktywna komunikacja z klientem:
Budowa prezentacji handlowej:
Zasady i umiejętności analizy potrzeb klienta:
Radzenie sobie z zastrzeżeniami:
Jak obronić cenę i zwiększyć zysk?:
Finalizowanie sprzedaży:
Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną
Warunki programu
Dzięki najwyższej jakości szkoleń oferowanych przez Asseco Academy, zapewniamy naszym klientom Gwarancję 100% satysfakcji z udziału w szkoleniach. Oznacza to, że każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Asseco Academy prawo jego bezpłatnego powtórzenia w sytuacji, w której odczuwa taką potrzebę.
Wystarczy zgłosić chęć powtórzenia szkolenia oraz wybrać termin i miejsce szkolenia, spośród terminów i miejsc dostępnych w harmonogramie szkoleń Asseco Data Systems.
Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.
Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.
Zdalnie
… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.
Stacjonarnie
… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.
Online
… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie
Filtry:
Szkolenie: BPF-2004_Z
Techniki profesjonalnej sprzedaży
Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.
Od teraz osoby, które posiadają dowolny certyfikat ITIL®3 wydany w latach 2007-2019, mogą kontynuować edukację na zaawansowanych poziomach ITIL4, bez konieczności uzupełniania ITIL®4 Foundation. Oznacza to, że nawet jeśli masz w swoim portfolio papierowy certyfikat ITIL®3, możesz bezpośrednio dołączyć do zaawansowanych szkoleń w ramach ITIL®4. Czytaj więcej
Rozszerzamy naszą ofertę szkoleń z obszaru bezpieczeństwa informacji o kolejne akredytowane szkolenia od ISACA – globalnego lidera bezpieczeństwa IT i cyfrowego zaufania. Wspieramy implementację NIS2 i DORA. Czytaj więcej
Marka PeopleCert robi rebranding i stawia teraz na 4 najsilniejsze marki w swojej ofercie, tj. ITIL®, DevOps, PRINCE2® oraz LanguageCert i wokół nich buduje swoje nowe portfolio. Czytaj więcej
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30