Szkolenie ITSM_EOZ_Z
Akredytacja
Szkolenie
Cena szkolenia od 1 290 zł netto
Najniższa cena z 30 dni: 1 290 zł netto
Język: polski
* cena jest zależna m.in. od formy szkolenia i terminu
Produkty uzupełniające
Dla tego szkolenia nie przewidziano dodatkowych książek i egzaminów.
Czas trwania: 16h dydaktycznych
Na 2-dniowych warsztatach Efektywna obsługa zgłoszeń IT podniesiesz swoje kwalifikacje i zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat skutecznej i efektywnej realizacji zgłoszeń dotyczących systemów i usług IT. Dowiesz się, jak łączyć perspektywę użytkownika, zespołu wsparcia i organizacji usługowej, aby zapewniać realną wartość biznesową.
Niezależnie od tego, czy pracujesz w pierwszej, drugiej czy kolejnej linii wsparcia, działasz jako dostawca usług IT, masz bezpośredni kontakt z użytkownikiem końcowym, czy zajmujesz się systemami, sprzętem, procesami lub konfiguracją narzędzi ITSM – jeśli Twoim zadaniem jest dbanie o niezawodne działanie usług IT, ten warsztat jest właśnie dla Ciebie.
Wsparcie użytkownika to obszar, w którym liczy się podejście „adopt & adapt” – łączenie sprawdzonych praktyk ITSM (IT Service Management) z dopasowaniem do realiów konkretnej organizacji. Dlatego formuła warsztatowa najlepiej pozwala uczestnikom przełożyć teorię na praktykę, analizować prawdziwe przypadki, testować rozwiązania i wypracowywać dobre praktyki obsługi zgłoszeń w duchu współpracy i ciągłego doskonalenia.
O zarządzaniu usługami IT wiemy wszystko. Według ostatniego raportu Computerworld TOP200, Grupa Asseco jest największym dostawcą usług IT w Polsce i liderem cyfryzacji w kraju. Jesteśmy praktykami. Asseco Academy jest też największą firmą dostarczającą szkolenia IT w Polsce, a zarządzaniem usługami IT zajmujemy się od przeszło 20 lat. Jesteśmy pionierami – jako pierwsi wprowadzaliśmy szkolenia z zarządzania usługami IT w Polsce, budowaliśmy procesy ITSM w swojej organizacji i u naszych klientów oraz wdrażaliśmy narzędzia ITSM.
Czego się nauczysz
Do kogo skierowane jest szkolenie
Wymagania wstępne
Brak
W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje
Organizacja szkolenia
Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej
Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie
Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.
Warunki programu
Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną
Zdalnie
… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.
Stacjonarnie
… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.
Online
… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie
Filtry:
Szkolenie: ITSM_EOZ_Z
Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT
Twoje szkolenia
Data szkolenia: 20.11 – 21.11
Forma szkolenia: zdalna
Lokalizacja: Wirtualna klasa
Data szkolenia: 15.01 – 16.01
Currently, there is no trainings in the selected form.
Od teraz osoby, które posiadają dowolny certyfikat ITIL®3 wydany w latach 2007-2019, mogą kontynuować edukację na zaawansowanych poziomach ITIL4, bez konieczności uzupełniania ITIL®4 Foundation. Oznacza to, że nawet jeśli masz w swoim portfolio papierowy certyfikat ITIL®3, możesz bezpośrednio dołączyć do zaawansowanych szkoleń w ramach ITIL®4. Czytaj więcej
Rozszerzamy naszą ofertę szkoleń z obszaru bezpieczeństwa informacji o kolejne akredytowane szkolenia od ISACA – globalnego lidera bezpieczeństwa IT i cyfrowego zaufania. Wspieramy implementację NIS2 i DORA. Czytaj więcej
Marka PeopleCert robi rebranding i stawia teraz na 4 najsilniejsze marki w swojej ofercie, tj. ITIL®, DevOps, PRINCE2® oraz LanguageCert i wokół nich buduje swoje nowe portfolio. Czytaj więcej
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30