Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Szkolenie ITSM_EOZ_Z

Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Dodatkowe informacje
  • Gwarancje

Opis szkolenia

Na 2-dniowych warsztatach Efektywna obsługa zgłoszeń IT podniesiesz swoje kwalifikacje i zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat skutecznej i efektywnej realizacji zgłoszeń dotyczących systemów i usług IT. Dowiesz się, jak łączyć perspektywę użytkownika, zespołu wsparcia i organizacji usługowej, aby zapewniać realną wartość biznesową.

Niezależnie od tego, czy pracujesz w pierwszej, drugiej czy kolejnej linii wsparcia, działasz jako dostawca usług IT, masz bezpośredni kontakt z użytkownikiem końcowym, czy zajmujesz się systemami, sprzętem, procesami lub konfiguracją narzędzi ITSM – jeśli Twoim zadaniem jest dbanie o niezawodne działanie usług IT, ten warsztat jest właśnie dla Ciebie.

Wsparcie użytkownika to obszar, w którym liczy się podejście „adopt & adapt” – łączenie sprawdzonych praktyk ITSM (IT Service Management) z dopasowaniem do realiów konkretnej organizacji. Dlatego formuła warsztatowa najlepiej pozwala uczestnikom przełożyć teorię na praktykę, analizować prawdziwe przypadki, testować rozwiązania i wypracowywać dobre praktyki obsługi zgłoszeń w duchu współpracy i ciągłego doskonalenia.

O zarządzaniu usługami IT wiemy wszystko. Według ostatniego raportu Computerworld TOP200, Grupa Asseco jest największym dostawcą usług IT w Polsce i liderem cyfryzacji w kraju. Jesteśmy praktykami. Asseco Academy jest też największą firmą dostarczającą szkolenia IT w Polsce, a zarządzaniem usługami IT zajmujemy się od przeszło 20 lat. Jesteśmy pionierami – jako pierwsi wprowadzaliśmy szkolenia z zarządzania usługami IT w Polsce, budowaliśmy procesy ITSM w swojej organizacji i u naszych klientów oraz wdrażaliśmy narzędzia ITSM.

 

Czego się nauczysz

  • Jak zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia incydentów i ograniczyć wpływ incydentów na biznes
  • Jak identyfikować i diagnozować rzeczywiste przyczyny incydentów
  • Jak zadbać, by rozwiązania tymczasowe, nie stały się trwałym elementem Twoich usług
  • Jak zarządzać wiedzą i alokacją specjalistów IT dla uzyskania jak najlepszych efektów biznesowych.
  • Poznasz najlepsze branżowe praktyki w obszarze świadczenia i wsparcia usług IT

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Pracownicy Help Desku/ Service Desku
  • Osoby odpowiedzialne za wsparcie użytkownika i zarządzanie zgłoszeniami IT
  • Osoby odpowiedzialne za diagnozowanie przyczyn awarii i rozwiązywanie problemów
  • Analitycy
  • Koordynatorzy zespołów wsparcia
  • Specjaliści i liderzy IT odpowiedzialni za dostarczanie i utrzymanie usług IT
  • Właściciele usług
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie i rozliczanie dostawców usług IT
  • Konsultanci
  • Dostawcy narzędzi ITSM.

 

Wymagania wstępne

Brak

Zakres

  • Organizacja warsztatów
  • Wprowadzenie do zarządzania usługami IT
  • Gaszenie ognia – zarządzanie incydentami
  • Cykl życia incydentu
  • Zarządzanie incydentami krok po kroku
  • Dokumentowanie incydentów
  • Kategoryzacja incydentów
  • Incydenty a Wnioski o usługę
  • Priorytety incydentów
  • Poważny incydent
  • Poważny incydent a Problem
  • VIP w procesie zarządzania incydentami
  • Eskalacja incydentów
  • Badanie i diagnoza incydentów
  • Statusy incydentów
  • Zamykanie incydentów
  • Korzyści z zarządzania incydentami
  • Diagnoza przyczyn awarii – zarządzanie problemami
  • Problem, Znany błąd, Obejście
  • Baza znanych błędów
  • Cykl życia incydentów i problemów
  • Kiedy rejestrujemy problem?
  • Techniki wspierające diagnozowanie problemów
  • Proaktywne zarządzanie problemami
  • Korzyści z zarządzania problemami
  • Podsumowanie warsztatów

Dodatkowe informacje

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Komplet materiałów do warsztatów Efektywna obsługa zgłoszeń IT

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy; szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą
  • W ciągu dnia pracy będzie kilka przerw, w tym 60-minutowa przerwa na lunch oraz 10-minutowe przerwy na kawę po każdej godzinie szkolenia
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej

Gwarancje

  • Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

    Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników.
    2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie Sali szkoleniowej lub konferencyjnej niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu.
  • Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

    Warunki programu

    1. Warunkiem skorzystania z programu jest zgłoszenie na wybrane szkolenie minimum 7 uczestników o zbieżnych potrzebach rozwojowych i oczekiwaniach wobec zakresu szkolenia.
  • Gwarancja terminu szkolenia

    Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną

    Warunki programu

    1. Planowane terminy kursów objętych programem mogą zostać zmienione wyłącznie w przypadku wystąpienia problemów natury organizacyjnej lub technicznej niezależnych od Asseco Data Systems powodujących, że przeprowadzenie kursu nie jest możliwe, a których nie można było przewidzieć. Wówczas Klient zostanie pisemnie poinformowany o okolicznościach oraz otrzyma propozycję kolejnego możliwego terminu.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 oraz zmiany terminu kursu objętego programem, Klient zostanie poinformowany o ww. okolicznościach, nowych terminach kursu oraz w ramach rekompensaty otrzyma dodatkowy rabat w wysokości 10% bez względu na wysokość wcześniej uzyskanych rabatów.

Terminarz Szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITSM_EOZ_Z

Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
20.11 – 21.11
  • gwarancja terminu
Polecane
Wirtualna klasa
polski
1 340 zł 1 290 zł netto
Dodaj do koszyka
15.01 – 16.01
Wirtualna klasa
polski
1 340 zł netto
Dodaj do koszyka

Filtry:

Szkolenie: ITSM_EOZ_Z

Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Currently, there is no trainings in the selected form.

Filtry:

Szkolenie: ITSM_EOZ_Z

Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Currently, there is no trainings in the selected form.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30