Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Szkolenie ITSM_EOZ_Z

Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe

Opis szkolenia

2-dniowe autorskie warsztaty, których celem jest podniesienie kwalifikacji i zdobycie praktycznej wiedzy na temat efektywnej obsługi zgłoszeń IT, zarządzania incydentami, diagnozy przyczyn awarii i rozwiązywania problemów.

O zarządzaniu usługami IT wiemy wszystko. Według ostatniego raportu Computerworld TOP200, Grupa Asseco jest największym dostawcą usług IT w Polsce i liderem cyfryzacji w kraju. Jesteśmy praktykami. Asseco Academy jest też największą firmą dostarczającą szkolenia IT w Polsce, a zarządzaniem usługami IT i ITIL zajmujemy się od przeszło 20 lat. Jesteśmy pionierami – jako pierwsi wprowadzaliśmy szkolenia z zarządzania usługami IT w Polsce, budowaliśmy procesy ITSM w swojej organizacji i u naszych klientów oraz wdrażaliśmy narzędzia ITSM.

 

Czego się nauczysz

  • Skutecznego zarządzania incydentami
  • Skutecznej diagnozy przyczyn awarii i rozwiązywania problemów
  • Najlepszych branżowych praktyk w obszarze wsparcia usług IT

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Pracownicy Service Desku
  • Osoby odpowiedzialne za wsparcie użytkownika i zarządzanie zgłoszeniami IT
  • Osoby odpowiedzialne za diagnozowanie przyczyn awarii i rozwiązywanie problemów
  • Analitycy
  • Koordynatorzy zespołów wsparcia
  • Specjaliści i liderzy IT odpowiedzialni za dostarczanie i utrzymanie usług IT
  • Właściciele usług
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie i rozliczanie dostawców usług IT
  • Konsultanci
  • Dostawcy narzędzi ITSM.

 

Wymagania wstępne

Brak

Zakres

  • Organizacja warsztatów
  • Wprowadzenie do zarządzania usługami
  • Gaszenie ognia – zarządzanie incydentami
  • Cykl życia incydentu
  • Zarządzanie incydentami krok po kroku
  • Dokumentowanie incydentów
  • Kategoryzacja incydentów
  • Incydenty a Wnioski o usługę
  • Priorytety incydentów
  • Poważny incydent
  • Poważny incydent a Problem
  • VIP w procesie zarządzania incydentami
  • Eskalacja incydentów
  • Badanie i diagnoza incydentów
  • Statusy incydentów
  • Zamykanie incydentów
  • Korzyści z zarządzania incydentami
  • Diagnoza przyczyn awarii – zarządzanie problemami
  • Problem, Znany błąd, Obejście
  • Baza znanych błędów
  • Cykl życia incydentów i problemów
  • Kiedy rejestrujemy problem?
  • Techniki wspierające diagnozowanie problemów
  • Proaktywne zarządzanie problemami
  • Korzyści z zarządzania problemami
  • Podsumowanie warsztatów

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Komplet materiałów do warsztatów Efektywna obsługa zgłoszeń IT

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy; szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą
  • W ciągu dnia pracy będzie kilka przerw, w tym 60-minutowa przerwa na lunch oraz 10-minutowe przerwy na kawę po każdej godzinie szkolenia
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITSM_EOZ_Z

Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
16.06 – 17.06
Wirtualna klasa
polski
1 340 zł netto
Dodaj do koszyka
01.09 – 02.09
Wirtualna klasa
polski
1 340 zł netto
Dodaj do koszyka

Filtry:

Szkolenie: ITSM_EOZ_Z

Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITSM_EOZ_Z

Warsztaty: Efektywna obsługa zgłoszeń IT

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30