Szkolenie ITSM_SLA_Z
Akredytacja
Szkolenie
Cena szkolenia od 1 340 zł netto
Najniższa cena z 30 dni: 1 340 zł netto
Język: polski
* cena jest zależna m.in. od formy szkolenia i terminu
Produkty uzupełniające
Dla tego szkolenia nie przewidziano dodatkowych książek i egzaminów.
Czas trwania: 16h dydaktycznych
Celem 2-dniowych warsztatów Umowy SLA na świadczenie usług IT jest podniesienie kwalifikacji i zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie tworzenia, negocjowania, rozliczania i raportowania umów na świadczenie usług wspieranych technologia IT (Service Level Agreement).
Umowy SLA są kluczowym elementem współpracy pomiędzy dostawcą a odbiorcą usług IT. Jasno definiują oczekiwany poziom jakości i dostępności usług. Określają czas reakcji na zgłoszenia, maksymalny dopuszczalny czas niedostępności, procedury eskalacji oraz wskaźniki efektywności (KPI), na podstawie których rozliczana jest realizacja usług.
Dzięki SLA obie strony mają przejrzyste zasady współpracy – klient zyskuje gwarancję stabilności i bezpieczeństwa działania krytycznych usług, a dostawca ma jasno określone standardy, według których świadczy usługi.
Brak dobrze skonstruowanej umowy SLA może prowadzić do nieporozumień, obniżenia jakości obsługi i trudności w egzekwowaniu odpowiedzialności za awarie czy opóźnienia.
Umowy SLA wymagają podejścia adopt & adapt, dlatego najlepiej mówić o nich w formule warsztatowej.
O zarządzaniu usługami IT wiemy wszystko. Według ostatniego raportu Computerworld TOP200, Grupa Asseco jest największym dostawcą usług IT w Polsce i liderem cyfryzacji w kraju. Jesteśmy praktykami. Asseco Academy jest też największą firmą dostarczającą szkolenia IT w Polsce, a zarządzaniem usługami IT i ITIL zajmujemy się od przeszło 20 lat. Jesteśmy pionierami – jako pierwsi wprowadzaliśmy szkolenia z zarządzania usługami IT w Polsce, budowaliśmy procesy ITSM w swojej organizacji i u naszych klientów oraz wdrażaliśmy narzędzia ITSM.
Czego się nauczysz
Do kogo skierowane jest szkolenie
Wymagania wstępne
Brak
W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje
Organizacja szkolenia
Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej
Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie
Zdalnie
… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.
Stacjonarnie
… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.
Online
… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie
Filtry:
Szkolenie: ITSM_SLA_Z
Warsztaty: Umowy SLA na świadczenie usług IT
Twoje szkolenia
Data szkolenia: 27.10 – 28.10
Forma szkolenia: zdalna
Lokalizacja: Wirtualna klasa
Data szkolenia: 01.12 – 02.12
Currently, there is no trainings in the selected form.
Od teraz osoby, które posiadają dowolny certyfikat ITIL®3 wydany w latach 2007-2019, mogą kontynuować edukację na zaawansowanych poziomach ITIL4, bez konieczności uzupełniania ITIL®4 Foundation. Oznacza to, że nawet jeśli masz w swoim portfolio papierowy certyfikat ITIL®3, możesz bezpośrednio dołączyć do zaawansowanych szkoleń w ramach ITIL®4. Czytaj więcej
Rozszerzamy naszą ofertę szkoleń z obszaru bezpieczeństwa informacji o kolejne akredytowane szkolenia od ISACA – globalnego lidera bezpieczeństwa IT i cyfrowego zaufania. Wspieramy implementację NIS2 i DORA. Czytaj więcej
Marka PeopleCert robi rebranding i stawia teraz na 4 najsilniejsze marki w swojej ofercie, tj. ITIL®, DevOps, PRINCE2® oraz LanguageCert i wokół nich buduje swoje nowe portfolio. Czytaj więcej
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30