Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Katalog szkoleń » Warsztaty: Umowy SLA na świadczenie usług IT

Szkolenie ITSM_SLA_Z

Warsztaty: Umowy SLA na świadczenie usług IT

Akredytacja

  • Opis szkolenia
  • Zakres
  • Informacje dodatkowe

Opis szkolenia

2-dniowe autorskie warsztaty, których celem jest podniesienie kwalifikacji i zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie tworzenia umów na świadczenie usług IT (Service Level Agreement).

O zarządzaniu usługami IT wiemy wszystko. Według ostatniego raportu Computerworld TOP200, Grupa Asseco jest największym dostawcą usług IT w Polsce i liderem cyfryzacji w kraju. Jesteśmy praktykami. Asseco Academy jest też największą firmą dostarczającą szkolenia IT w Polsce, a zarządzaniem usługami IT i ITIL zajmujemy się od przeszło 20 lat. Jesteśmy pionierami – jako pierwsi wprowadzaliśmy szkolenia z zarządzania usługami IT w Polsce, budowaliśmy procesy ITSM w swojej organizacji i u naszych klientów oraz wdrażaliśmy narzędzia ITSM.

 

Czego się nauczysz

  • Tworzenia dobrych umów na świadczenie usług IT
  • Zarządzania umowami
  • Raportowania poziomów usług
  • Rozliczania świadczonych usług
  • Najlepszych branżowych praktyk w obszarze świadczenia usług IT

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Osoby odpowiedzialne za budowanie oferty usług IT
  • Osoby odpowiedzialne za tworzenie, negocjowanie, podpisanie, raportowanie i rozliczanie umów SLA, OLA i kontraktów z zewnętrznymi dostawcami usług IT
  • Właściciele usług
  • Przedstawiciele klientów kupujący usługi informatyczne
  • Kadra kierownicza IT
  • Kierownicy projektów
  • Konsultanci
  • Dostawcy narzędzi ITSM.

 

Wymagania wstępne

Brak

Zakres

  • Organizacja warsztatów
  • Wprowadzenie do zarządzania usługami
  • Usługa
  • Wartość
  • SLR (Service Level Requirements)
  • Umowa SLA (Service Level Agreement)
  • Strony umowy SLA
  • Korzyści z umów SLA
  • Typy umów SLA
  • Tworzenie umów SLA
  • Deklaracja świadczenia usługi
  • Negocjowanie umów SLA
  • Zawartość umowy SLA
  • Rozliczanie umów SLA
  • CSFs i KPIs
  • Raportowanie poziomu usługi
  • Warunki ogólne świadczenia usług
  • Umowa OLA (Operational Level Agreement)
  • Kontrakty na świadczenie usług
  • Strony umowy OLA i kontraktów
  • Zawartość umów OLA i kontraktów
  • Podsumowanie warsztatów

Informacje dodatkowe

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje

  • Komplet materiałów do warsztatów Umowy SLA

 

Organizacja szkolenia

  • Rodzaj szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Forma realizacji: stacjonarnie lub zdalnie; więcej informacji: Formy Szkoleń Asseco Academy
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: do 14 uczestników

 

Organizacja szkolenia w formie stacjonarnej

  • Szkolenie realizowane w godz. 09:00-17:00.
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych w formie papierowej

 

Organizacja szkolenia w Wirtualnej Klasie

  • Każdy uczestnik powinien dokonać rejestracji do zdalnej sesji szkoleniowej w godz. 8:30-8:50
  • Szkolenie jest realizowane w godz. 9:00-15:30
  • W trakcie dnia szkoleniowego przewidujemy kilka przerw, w tym 60-minutową na lunch, a także po każdej godzinie szkolenia 10-minutowe przerwy; szczegółowy rozkład przerw każdy trener ustala indywidualnie z grupą
  • W ciągu dnia pracy będzie kilka przerw, w tym 60-minutowa przerwa na lunch oraz 10-minutowe przerwy na kawę po każdej godzinie szkolenia
  • Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych dystrybuowany jest w formie elektronicznej

Harmonogram szkoleń

Zdalnie

… jeśli cenisz sobie możliwość nauki z trenerem i innymi uczestnikami, z dowolnego miejsca bez konieczności dojazdu.

Stacjonarnie

… jeśli chesz się uczyć, siedząc w jednej sali z trenerem i innymi uczestnikami.

Online

… jeśli chcesz uczyć się z materiałów dostępnych przez interenet w dowolnym miejscu o dowolnym czasie

Filtry:

Szkolenie: ITSM_SLA_Z

Warsztaty: Umowy SLA na świadczenie usług IT

Data
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena
12.05 – 13.05
Wirtualna klasa
polski
1 340 zł netto
Dodaj do koszyka
07.08 – 08.08
Wirtualna klasa
polski
1 340 zł netto
Dodaj do koszyka

Filtry:

Szkolenie: ITSM_SLA_Z

Warsztaty: Umowy SLA na świadczenie usług IT

Data
Lokalizacja
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Filtry:

Szkolenie: ITSM_SLA_Z

Warsztaty: Umowy SLA na świadczenie usług IT

Dostęp do szkolenia
Forma
Język
Dodatkowe informacje
Cena

Obecnie nie ma szkoleń w wybranej formie.

Szukasz szkolenia w innym terminie?

Co nowego?

  • Najnowsze
  • Baza wiedzy
  • Marketing

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30