Awarie usług, sposób ich obsługi, komunikacja z użytkownikami, zapewniane wsparcie i znajomość kontekstu biznesowego mają ogromny wpływ na zadowolenie klientów i użytkowników oraz ich postrzeganie dostawcy usług. Centrum wsparcia to Service Desk, który pełni rolę jednego punktu kontaktu (SPOC) dla użytkowników, ale również specjaliści, grupy wsparcia, developerzy i dostawcy zapewniający techniczną wiedzę na temat usług i diagnozę problemów. Centrum wsparcia może działać w formie lejka, z kilkoma liniami wsparcia, lub w modelu swarmingu. Przede wszystkim jednak ma umożliwiać użytkownikom wykonywanie ich codziennej pracy. Proponujemy podjęcie wyzwania zbudowania organizacji, która zapewnia użytkownikom najlepsze w swojej klasie doświadczenia (user experience) związane z dostarczaniem usług i wsparciem.
Zdefiniowany model centrum wsparcia użytkownika
Dokumentację najlepszych praktyk związanych ze wsparciem użytkownika
Rekomendacje dotyczące narzędzi ITSM
Pracujemy w modelu: Wyzwanie – Pogłębienie – Rozwiązanie – Prototypowanie – Zmiana. Czerpiemy z najlepszych wzorców, czyli z modelu DMAIC SixSigma (Define, Measure, Analyze, Imrove, Control) i Design Thinking (Empathize, Define, Ideate, Prototype, Test).
Cena zawiera
Kategorie szkoleń powiązane z tematem. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor.
Rozwiązania IT
ITIL i service management
Zarządzanie projektami i programami
DevOps
Agile & Scrum
Architektura biznesu i IT
Chmura obliczeniowa
Cybersecurity
Dane, Analityka, AI i ML
Programowanie i tworzenie aplikacji
Aplikacje biznesowe
Rozwój osobisty
Elearning
Witaj w strefie wiedzy. Znajdziesz tu dużą dawkę przydatnych informacji w postaci artykułów, filmów, webinarów i broszur, poświęconych m.in. metodykom, na których bazują prowadzone przez nas szkolenia, ale także ciekawostkom z branży IT i szkoleniowej.
Rozwój technologii informatycznych sprawia, że coraz więcej danych jest przetwarzanych i przechowywa…
DevOps to szybkie dostarczanie wysokiej jakości cyfrowych rozwiązań, spełnianie oczekiwań klientów i…
Agile to filozofia i sposób myślenia wyrażający się w zwinnym sposobie myślenia. Tak szybko zmieniaj…
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30
lub