Menu
Zamknij menu
Zaloguj się
Asseco Academy » Usługi dla biznesu » Usługa doradcza Budowa nowoczesnego centrum wsparcia użytkownika

Budowa nowoczesnego centrum wsparcia użytkownika

Awarie usług, sposób ich obsługi, komunikacja z użytkownikami, zapewniane wsparcie i znajomość kontekstu biznesowego mają ogromny wpływ na zadowolenie klientów i użytkowników oraz ich postrzeganie dostawcy usług. Centrum wsparcia to Service Desk, który pełni rolę jednego punktu kontaktu (SPOC) dla użytkowników, ale również specjaliści, grupy wsparcia, developerzy i dostawcy zapewniający techniczną wiedzę na temat usług i diagnozę problemów. Centrum wsparcia może działać w formie lejka, z kilkoma liniami wsparcia, lub w modelu swarmingu. Przede wszystkim jednak ma umożliwiać użytkownikom wykonywanie ich codziennej pracy. Proponujemy podjęcie wyzwania zbudowania organizacji, która zapewnia użytkownikom najlepsze w swojej klasie doświadczenia (user experience) związane z dostarczaniem usług i wsparciem.

Jakie rezultaty dostarczamy?

Zdefiniowany model centrum wsparcia użytkownika

Dokumentację najlepszych praktyk związanych ze wsparciem użytkownika

Rekomendacje dotyczące narzędzi ITSM

Jak pracujemy?

Pracujemy w modelu: Wyzwanie – Pogłębienie – Rozwiązanie – Prototypowanie – Zmiana.
Czerpiemy z najlepszych wzorców, czyli z modelu DMAIC SixSigma (Define, Measure, Analyze,
Imrove, Control) i Design Thinking (Empathize, Define, Ideate, Prototype, Test).

1
Wyzwanie
2
Pogłebienie
3
Rozwiązanie
4
Prototypowanie
5
Zmiana

Ile to kosztuje?

Cena zawiera

  • Spotkanie kick-off projektu, zebranie informacji i stworzenie grupy projektowej;
  • Analizę stanu AS IS;
  • Przygotowanie i przeprowadzenie serii 4 spotkań realizowanych łącznie przez 7 dni wspólnej pracy grupy projektowej, w ramach której wypracowywany zostanie stan TO BE i wypracowany prototyp;
  • Analiza wniosków po retrospekcji, przedstawienie rekomendacji i kolejnych kroków.

Jeśli chcesz, możemy dostosować
ten produkt do potrzeb
Twojego biznesu

Znajdź interesujące Cię szkolenie

Kategorie szkoleń powiązane z tematem. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor.

Chcesz wiedzieć więcej?

Witaj w strefie wiedzy. Znajdziesz tu dużą dawkę przydatnych informacji w postaci artykułów, filmów, webinarów i broszur, poświęconych m.in. metodykom, na których bazują prowadzone przez nas szkolenia, ale także ciekawostkom z branży IT i szkoleniowej.

Chcesz z nami porozmawiać?

Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30

lub