Według Światowej Organizacji Handlu, usługi stanowią największy i najdynamiczniej rozwijający się sektor gospodarki na świecie. W gospodarce opartej na usługach w centrum jest klient i jego potrzeby. Wartość dla klientów jest dostarczana za pomocą usług i obejmuje wszystkie etapy interakcji klienta z dostawcą usług. Ważnym elementem modelu usługowego jest katalog usług, czyli oferta dostawcy. Dobrze opisana stanowi klucz do sukcesu rynkowego.
Katalog usług – widok klienta i IT
Model opisu usługi i know-how, jak definiować je samodzielnie
Opracowane opisy dwóch wzorcowych usług zgodnie z przyjętym modelem
Pracujemy w modelu: Wyzwanie – Pogłębienie – Rozwiązanie – Prototypowanie – Zmiana. Czerpiemy z najlepszych wzorców, czyli z modelu DMAIC SixSigma (Define, Measure, Analyze, Imrove, Control) i Design Thinking (Empathize, Define, Ideate, Prototype, Test).
Cena zawiera
Kategorie szkoleń powiązane z tematem. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor.
Rozwiązania IT
ITIL i service management
Zarządzanie projektami i programami
DevOps
Agile & Scrum
Architektura biznesu i IT
Chmura obliczeniowa
Cybersecurity
Dane, Analityka, AI i ML
Programowanie i tworzenie aplikacji
Aplikacje biznesowe
Rozwój osobisty
Elearning
Witaj w strefie wiedzy. Znajdziesz tu dużą dawkę przydatnych informacji w postaci artykułów, filmów, webinarów i broszur, poświęconych m.in. metodykom, na których bazują prowadzone przez nas szkolenia, ale także ciekawostkom z branży IT i szkoleniowej.
Rozwój technologii informatycznych sprawia, że coraz więcej danych jest przetwarzanych i przechowywa…
DevOps to szybkie dostarczanie wysokiej jakości cyfrowych rozwiązań, spełnianie oczekiwań klientów i…
Zadzwoń do nas: tel. 801 30 30 30
lub