Sesja ta będzie okazją do zgłębienia wiedzy na temat wykorzystania AI w celu optymalizacji komunikacji i interakcji z klientem, co stanowi kluczowy element współczesnych strategii biznesowych.
Podczas spotkania omówimy rolę AI w Obsłudze Klienta, w tym potencjał AI w kontekście efektywności i personalizacji procesów obsługi. Zaprezentujemy praktyczne zastosowanie AI oraz przykłady użytkowania Chatbotów, w tym omówimy case studies dotyczące chatbotów, ilustrujące ich efektywne wykorzystanie w różnorodnych sytuacjach biznesowych.
Omówimy perspektywy Rozwoju AI w Obsłudze Klienta. Przedstawimy obecny stan wykorzystania AI oraz prognozy dotyczące jego przyszłego wpływu na sektor obsługi klienta. Webinar ten kierujemy głównie do specjalistów branżowych, menedżerów zaangażowanych w procesy obsługi klientów oraz wszystkich profesjonalistów zainteresowanych wdrażaniem innowacyjnych technologii w swoich organizacjach.
Webinar poprowadzi Dominik Laskowski z autoMEE
Data: 18 grudnia Godzina: 18:00-19:15
Sztuczna Inteligencja w codziennej pracy – praktyczne zastosowanie
Forma szkolenia: zdalne
Język: polski
Od ponad 30 lat wspieramy pracowników w budowaniu ich karier zawodowych oraz organizacje naszych klientów w zwiększaniu efektywności funkcjonowania. Dostarczamy zarówno szkolenia jak również inne usługi rozwojowe, w tym projektowane specjalnie dla konkretnego klienta. Jesteśmy największym dostawcą usług szkoleniowych według raportu Computerworld TOP200.